امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام... خوش آمدید....
زندگینامه نویسی صلواتی و سریع و عالی برای شهدای کشور ، افتخار ما در دنیا و آخرت است، اکثریت مطالبی که در این وبلاگ آمده محصول مصاحبه تلفنی یا حضوری با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است که نوشته شده و قبل از درج در سایت، به رؤیت و تأیید خودشان رسیده است. شما خانواده محترم شهید نیز اگر خواستار نوشتن زندگینامه برای شهید بزرگوارتان هستید بر ما منت گذارید و با شماره ۰۹۱۷۶۱۱۲۲۵۳ (صادقی) تماس بگیرید تا در اسرع وقت با افتخار فرمانبری کنیم. ما وابسته به هیچ شخص و سازمانی نیستیم فقط به عشق شهدا و سید و‌ سالارشان حضرت اباعبدالله الحسین، رایگان و عاشقانه و با تمام وجود کار میکنیم و هیچ پاداش و مقامی نمیخواهیم جز شهادت و وصال شهدا....
نثار ارواح مطهر و منور تمام انبیا و اولیا و شهدا و صلحا و اموات منسوب به صلوات فرستندگان، فاتحه مع الصلوات، اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
در ضمن، انتشار مطالب این سایت آزاد است و حتی بدون ذکر منبع پاداش الهی دارد. پس یاعلی...
-----------------------------------------------
برای دریافت صلواتی کتاب امام زادگان عشق و آثار انتشارات هدهد به سایت هدهد مراجعه فرمائید: www.hodhodiran. ir
-----------------------------------------------
ارادت

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۱۳ مطلب در مهر ۱۴۰۳ ثبت شده است

وزارت بهداشت لبنان روز شنبه اعلام کرد که از هشتم اکتبر (۱۶ مهر ۱۴۰۲) تا روز جمعه ۲ هزار و ۲۵۵ نفر در حملات رژیم صهیونیستی شهید و ۱۰ هزار و ۵۲۴ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.
۰ نظر ۲۲ مهر ۰۳ ، ۲۰:۳۰
هیئت خادم الشهدا

سلام

التماس دعا

۰ نظر ۱۸ مهر ۰۳ ، ۱۰:۳۶
هیئت خادم الشهدا

بسم رب الشهداء والصدیقین

پاسدار شهید عادل بانشی

تولد: 1 / 4 /1341

تحصیلات: پنجم ابتدایی

شغل: پاسدار

شهادت: انجام ماموریت 2 /4/ 1372

 

زندگی نامه شهید گرانقدر عادل بانشی

به نام خدا - طبق رسم و عادت شهید ، برای شروع کارها  بسم اله الرحمن الرحیم می گویم و شروع به نوشتن میکنم ، به این امید که کمکهای همیشگی اش ، این بار سهم قلم و ذهن من باشد.

..... صحن حرم احمد بن موسى ، شاهچراغ (ع) هستم ، امشب سوم محرم است و چندین هیئت از جاهای مختلف شیراز خود را به صحن میرسانند . من هیئت عاشقان ثارالله را همراهی  میکنم ، طبق معمول هر ساله از میدان ستاد حرکت کرده اند و الان روبروی حرم در حال عزاداری اند ، حاج کاظم محمدی مداحی میکند ، یکدفعه وسط عزاداری اعلام می کند یکی از اعضاء و بانیان هیئت عاشقان ثارالله امروز صبح در حین ماموریت تصادف کرده و به شهادت رسیده است، نام بانشی برایم آشنا است ، دقیق گوش می کنم، عادل بانشی نمی دانم چه جوری و با چه حالی خود را به منزل او برسانم  واردکوچه می شوم، افراد زیادی در کوچه در حال عزاداری اند، دم درخانه دیگر طاقتم تمام میشود...

بقیه در ادامه مطلب...

۰ نظر ۱۸ مهر ۰۳ ، ۰۰:۴۷
هیئت خادم الشهدا

جوان بوشهری که درهای جهنم را به روی آمریکایی‌ها باز کرد+ فیلم
شکست جبهه استکبار از گروه‌های مقاومت پیشینه بس درازی دارد. حدود چهار دهه پیش، شهید نادر مهدوی از فرزندان دلیر استان بوشهر به همراه دیگر همرزمانش در دوران جنگ تحمیلی مقابل آمریکایی‌ها ایستادگی کرد و در آب‌های خلیج فارس طوفانی به پا کرد.
خبرگزاری فارس- بوشهر؛ سید حسین موسوی: پانزدهم مهر ماه مصادف با هفت اکتبر میلادی سالروز عملیات بزرگ «طوفان الاقصی» هست. عملیاتی که ضربات آن صهیونیست‌ها را دچار سرگیجه کرد و جهانی را مات و مبهوت قدرت جدید مقاومت. این عملیات ١۶٠٠ تلفات بر صهیون وارد کرد حال آنکه در جنگ ١٩۶٧ با پنج کشور عربی صهیونیست‌ها کلاً ٧٧١ کشته داشتند.‏ اکنون نیز که در سالروز این حماسه بزرگ قرار داریم، بزرگی این اتفاق بیش از پیش آشکار شده است.عملیات طوفان الاقصی در شرایطی انجام شد که برخی از کشورهای عربی به دنبال شکل گیری ارتباطات خود و انعقاد پیمان نامه‌هایی بودند تا روابط خود را با صهیونیست‌ها عادی سازی کنند، اما این عملیات غرورآفرین همه این نقشه‌ها را به باد داد و صهیونیست‌ها و متحدانش به ویژه آمریکای تروریست را در شوک فرو برد.امروز نیز به وضوح می‌بینیم تأثیر روانی ناشی از وضعیت موجود برای صهیونیست‌ها عمیق بوده است. رژیم صهیونیستی با متزلزل شدن آنچه «برتری نظامی خود» می‌نامید، بدترین شکست استراتژیک خود را در برابر مقاومت فلسطین از زمان ایجاد آن در ۷۵ سال پیش تجربه می‌کند.شکست جبهه استکبار از گروه‌های مقاومت پیشینه بس درازی دارد. حدود چهار دهه پیش، شهید نادر مهدوی از فرزندان دلیر استان بوشهر به همراه دیگر همرزمانش در دوران جنگ تحمیلی مقابل آمریکایی‌ها ایستادگی کرد و در آب‌های خلیج فارس طوفانی به پا کرده بود

شهید نادر مهدوی که بود؟

شهید نادر مهدوی (حسین بسریا) ۱۴/۳/۱۳۴۲ در روستای نوکار، از توابع دهستان بحیری در شهرستان دشتی واقع در استان بوشهر به دنیا آمد. زندگی در تنگنای مالی و همچنین قرار گرفتن در کوران مبارزات انقلابی و پس از آن آغاز جنگ تحمیلی زمینه لازم را برای تبدیل شدن او به یکی از اسطوره‌های بزرگ تاریخ ایران و اسلام فراهم کرد.درحالی که تنها 21 سال سن داشت گروهان دریاییِ ناوتیپ امـیرالمؤمنین (ع) را بنیانگذاری کرد و خود، فرماندهی این گروهان را عهده‎دار شد. فعالیت‌های پی‌گیر و شبانه‎روزیِ شهید، در زمینه نظم‎بخشی و تربیتِ نیروهای عضو این گروهان دریاییِ تازه‎تأسیس، سبب شد تا بتواند گروهانی نمونه و صددرصد آماده را برای شرکت در هرگونه عملیات، مهیّا نماید. این گروهان در عملیات بدر در تاریخ ۲۰/۱۲/۱۳۶۳ حماسه‏‎هایی به یادماندنی را به نمایش گذاشت.شهید مهدوی پس از آن هم ناوگروه دریایی ذوالفقار را تشکیل داد. همین ناوگروه بود که در جنگ دریایی با آمریکا ضربات سهمگینی به شیطان بزرگ وارد کرد. ناوگروه دریایی ذوالفقار، وابسته به منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود و شهیدمهدوی تا زمان شهادت، فرماندهی آن را به عهده داشت. تشکیل این ناوگروه، بی‎تردید نقطه عطفی در کارنامه دفاعی ایران در دوران افتخارآمـیز دفاع مقدس به حساب می‎آید؛ چرا که با تشکیل آن، نیروی دریایی ایران، جانی تازه و ابهّت و صلابت خـیره‎کننده‎ای یافت و پشتوانه مستحکمی نصیب ماشین جنگی ایران شد.

با انجام عملیات غرورآفرین والفجر ۸ وکربلای ۳ و تقویت و تثبیت هرچه بیشتر قدرت نظامی ایران در نبردهای دریایی، عرصه بر رژیم بعث عراق و به خصوص حامیان غربی او و در رأس آنها آمریکا تنگ شد و آنان را با چالشی جدّی مواجه ساخت. ماشین جنگی ایران روز و بروز کارآمدتر و پرصلابت‌تر به پیش می‌رفت و درماندگی و اضمحلال روزافزون دشمن، هرچه بیشتر آشکار می‌گردید. رژیم آمریکا که تا آن هنگام، در پشت صحنه جنگ قرار داشت و غالباً عراق را به عنوان پیشقراول به جنگ با ایران فرستاده بود، با مشاهده ضعف روزافزون قدرت نظامی عراق در برابر ایران، به ناچار به صورت آشکارا و علنی و آن هم در قالب سازمان آتلانتیک شمالی (ناتو) و به بهانه واهیِ حفاظت از نفتکش‌های برخی از کشورهای عربی وارد خلیج‌فارس شد و در خط مقدم جنگ علیه ایران قرار گرفت. تصور این بود که با ورود آمریکا به خلیج‌فارس، نیروهای ایرانی اقتدار خود بر این پهنه آبی فوق‌العاده مهم را از دست خواهند داد و موازنه قدرت نظامی به نفع عراق تغییر خواهد کرد. اما شیرمردان سپاه اسلام و در رأس آنها سردار شهید مهدوی با رشادت‌ها و جانفشانی‌ها و تدارک دهها عملیات شجاعانه علیه ناوهای هواپیمابر و غول‌پیکر آمریکایی و با کسب پیروزی‌های متعدّد و کوبنده، باطل بودن این تصور را به اثبات رساند.شهید مهدوی به عنوان فرمانده ناوگروه دریایی ذوالفقار، از زمان ورود آمریکایی‌ها به خلیج‌فارس تا زمان شهادت، لحظه‌ای از نبرد بی‌امان با آمریکا نیاسود و تمام توان و استعداد خود را در این‌راه به کار بست. او طی این مدت، عملیات‌ بسیاری را علیه آمریکایی‌های متجاوز ترتیب داد.

 

اگر من بودم می‌زدم
در سال‌های پایانی جنگ، خلیج‌فارس برای ایران بسیار ناامن شده بود؛ عراق خیلی راحت کشتی‌ها و سکوهای نفتی ایران را می‌زد. کویت بخشی از سرزمین و عربستان، آسمانش را در اختیار صدّام قرار داده بودند. فرماندهان عالی‌رتبه سپاه، جریان عبور آزاد و متکبّرانه ناوهای جنگی آمریکا و نیز سایر کشتی‌ها و شناورهای تحت حمایت این کشور را به عرض امام (ره) رسانده بودند. حضرت امام (رض) فرموده بود: «اگر من بودم، می‌زدم.» همین حرف امام، برای سردار شهید مهدوی و جانشینش سردار شهید بیژن گُرد و نیز همرزمان آن‌ها کافی بود تا خود را برای انجام یک عملیات مقابله به مثل و اثبات این موضوع که با همّت و رشادت دلیرمردان ایران اسلامی، خلیج‌فارس، چندان هم برای آمریکایی‌ها و نوکرانشان امن نیست، آماده سازند.

اولین نبرد با آمریکا
اولین کاروان از نفتکش‌های کویتی آن‌هم با پرچم آمریکا و اسکورت کامل نظامی توسّط ناوگان جنگی این کشور در تیرماه سال ۱۳۶۶ به راه افتادند. در این بین، دولت آمریکا عملیات سنگینی را در ابعاد روانی، تبلیغی، سیاسی، نظامی و اطّلاعاتی جهت انجام موفّقیت‌آمیز این اقدام انجام داده بود. در این کاروان، نفتکش کویتی اَلرَّخاء «با نام مبدّل بریجتون» حضور داشت که در بین یک ستون نظامی، به‌طور کامل، اسکورت می‌شد. این نفتکش، در فاصله ۱۳ مایلی غرب جزیره فارسی، در اثر برخورد با مین‌های کار گذاشته شده توسّط سردار شهید مهدوی و یارانش، منفجر شد به طوری که حفره‌ای به بزرگی ۴۳ متر مربّع در بدنه آن ایجاد گردید.واقعه زدن کشتی بریجتون به قدری بزرگ و تاثیرگذار بود که علاوه‌بر داخل در خارج از کشور نیز بازتاب فراوانی داشت. اگر از مجموعه گزارش‌ها و یادداشت‌های روزنامه‌ها و مطبوعات بگذریم تنها نام بردن از کتاب‌های جنگ‌ تانکرها و کتاب «در داخل منطقه خطر» نوشته «هارلد وایس» که در آن به بررسی انهدام کشتی بریجتون پرداخته‌اند کافی است.

آخرین نبرد
در سایت شهید نادر مهدوی، نحوه شهادت این سردار به این شرح ثبت شده است: عصر روز پنجشنبه‌ ۱۶/۰۷/۱۳۶۶ سردار شهید نادر مهدوی همراه با تنی چند از همرزمانش نظیر سردار شهید غلامحسین توسلی، سردار شهید بیژن گرد، سردار شهید نصرالله شفیعی، سردار شهید آبسالانی، سردار شهید محمّدیها، سردار شهید مجید مبارکی و عده‌ای دیگر، جهت انجام گشت‌زنی و حفاظت از آب‌های نیلگون خلیج‌فارس، با استفاده از دو فروند قایق تندرو توپدار به نام بعثت و یک فروند ناوچه به نام طارق به سمت جزیره فارسی حرکت می‌کنند.تعدادشان 9 نفر بود که قرار بود دو نفر دیگر هم به جمع آنها اضافه شود. در یک قایق، اکیپ فیلم‌برداری از عملیات متشکّل از کریمی، محمّدیها و حشمت‌الله رسولی و در قایق دیگر هم شهید آبسالان و شهید نصرالله شفیعی سوار بودند. در ناوچه طارق هم سرداران شهید مهدوی، بیژن گُرد، مجید مبارکی و غلامحسین توسّلی بودند. فرمانده عملیات نیز سردار شهید مهدوی بود. پس از مدّتی حرکت، به ساحل جزیره فارسی می‌رسند و وسایل و امکانات مورد نیاز خود را از داخل لنجی که قبلاً به جزیره رسیده بود، به داخل قایق‌های خود منتقل می‌کنند. پیاده می‌شوند و در کنار ساحل، نماز مغرب و عشا به‌جا می‌آورند. هنوز مغرب بود و سرخی مغرب در کرانه باختری آسمان، کماکان خودنمایی می‌کرد. در این اثنا صدای انفجار مهیبی همه را متوجّه خود می‌سازد. رادار پایگاه فرماندهی از سوی بالگردهای آمریکایی هدف قرار گرفته و منهدم شده بود.

 

ارتباط ناوگروه با مرکز به کلّی قطع شد و بی‌سیم در دست نادر جان داد. لحظاتی بعد، سردار شهید مهدوی و همرزمانش یک فروند بالگرد بزرگ کبری به نام MS6 متعلّق به نیروهای آمریکایی را بالای سر خود می‌بینند. این نوع بالگردها بسیار کم صدا هستند و در صحنه گیر و‌ دار نظامی غالباً موقعی می‌توان پی به وجود آنها برد که دیگر با‌ اشراف کامل به بالای سر هدف رسیده باشند. سردار شهید مهدوی بلافاصله نیروهای تحت امر خود را برای انجام عملیات مقابله به مثل فرا می‌خواند. هنوز دقایقی از انهدام رادار فرماندهی نگذشته بود که قایق حامل شهید آبسالان و شهید نصرالله شفیعی نیز هدف اصابت موشک آمریکایی‌ها قرار می‌گیرد. موشک دیگری نیز از سوی دشمن به سمت اعضای ناوگروه شلیک می‌شود که به هدف اصابت نمی‌کند و به درون آب فرو می‌رود. بالگردها نیز با شدّت، شروع به تیراندازی می‌کنند.سردار شهید مهدوی و یارانش، به شدّت در تب و تاب این می‌افتند که بالگرد را بزنند. پس از 15 دقیقه درگیری شدید، کریمی در یک چرخش سریع موفّق می‌شود با استفاده از یک فروند موشک استینگر، یکی از این بالگردها را منفجر کند. 

۰ نظر ۱۷ مهر ۰۳ ، ۰۷:۰۳
هیئت خادم الشهدا
هوالجمیل

فردا، جمعه ١٣ مهرماه ١۴٠٣ در مصلای تهران بزرگترین عملیات شهادت‌طلبانه تاریخ برگزار خواهد شد.

میلیون‌ها ایرانی، جمعیتی بیشتر از کل جمعیت رژیم جعلی صهیونیستی، در حالی که احتمال حمله موشکی یا هوایی یا بمب‌گذاری اسرائیل غاصب را می‌دهند، به نیابت از شهدا دست زن و بچه‌شان را می‌گیرند و به مصلای تهران برای اقامه #نماز_جمعه به امامت #امام_خامنه_ای می‌برند.

خوش به سعادتشان و جای ما و شما سبز.....

فردا علیرغم میل نظام سلطه و غربگداها، تاریخ جدید جهان به وسیله همین شیران شهادت‌طلب و به رهبری امام‌شان رقم خواهد خورد. انشاءالله
@KhyaleVasl | خِیـٰـالِ وَصـْـلْ✨
۰ نظر ۱۲ مهر ۰۳ ، ۲۱:۳۰
هیئت خادم الشهدا

به گزارش تسنیم در یک اقدام تروریستی کور گروهک‌های دست‌نشانده دشمن در شهر بنت شهرستان نیکشهر، یوسف شیرانی رئیس شورای اسلامی شهر بنت که از بومیان منطقه است به شهادت رسید.
شهادت فرمانده سپاه بنت
پرویز کدخدایی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بنت به‌همراه یوسف شیرانی رئیس شورای اسلامی شهر بنت  و دو سرباز وظیفه سپاه به‌نام‌های جواد ساداتی و مجیب بلوچی در این حمله تروریستی به مقام شهادت نایل آمدند.

پنج شهید بزرگوار دیگر در حملات تروریستی گروهکهای ملحد و محارب،  در شرق کشور
شهید امیر محمد امیری
شهید پوریا عبادی
شهید رامین ولایتی
شهید مهدی بلوچی
شهید ابوالقاسم پیری

نثار ارواح مطهرشان و نابودی دشمنان و قاتلانشان صلوات

۰ نظر ۱۰ مهر ۰۳ ، ۲۰:۱۶
هیئت خادم الشهدا

سردار سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله اسرائیل به ضاحیه جنوبی بیروت در کنار شهید سید حسن‌ نصرالله به شهادت رسید. روحش شاد،  یادش گرامی و راهش پر رهرو باد

۰ نظر ۱۰ مهر ۰۳ ، ۲۰:۰۱
هیئت خادم الشهدا

بسم رب الشهداء و الصدیقین 

حزب الله از شهادت سید حسن نصرالله خبر داد

جنبش حزب الله لبنان طی بیانیه ای رسما از شهادت دبیر کل خود سید حسن نصرالله خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جنبش حزب الله لبنان طی بیانیه ای رسما از شهادت «سید حسن نصرالله» دبیر کل خود در حمله تروریستی رژیم اسرائیل به ضاحیه بیروت طی روز گذشته خبر داد.

جنبش حزب الله لبنان طی بیانیه ای دقایقی پیش اعلام کرد که سید حسن نصرالله به همراه همرزمان شهید خود در طول 30 سال مجاهدت، به درجه شهادت نائل شده است و سید حسن نصرالله بود که رزمندگان مقاومت را از پیروزی به پیروزی دیگر رهبری و فرماندهی کرد و پیروزی‌هایی مانند آزادسازی لبنان از اشغال اسرائیل در سال 2000 و نیز پیروزی در جنگ 33 روزه 2006 تا نبرد حمایت و پشتیبانی از فلسطین و غزه را رقم زد.

در این بیانیه همچنین آمده است: مصیبت وارده را به صاحب عصر و زمان (رضوان الله تعالی علیه)، ولی امر مسلمین حضرت سید علی خامنه ای (مدظله العالی) سایه اش مستدام، مراجع عظام، مجاهدین، مؤمنین، تسلیت عرض می نماییم. به ملت مقاومت، مردم صبور و مجاهد ما، همه ملت اسلام، همه آزادگان و مستضعفان جهان و خانواده محترم و صبور ایشان، به جناب آقای سید حسن نصرالله رضوان، دبیرکل حزب الله لبنان تبریک می گوییم خداوند متعال به او به عنوان شهید راه بیت المقدس و فلسطین تسلیت عرض می نماییم، فرمان امام حسین علیه السلام را برآورده سازد همرزمان شهیدی که در پی یورش خائنانه صهیونیست ها به حومه جنوبی به موکب پاک و مقدس او پیوستند».

حزب الله لبنان همچنین تأکید کرد که رهبری حزب الله به بالاترین، مقدس ترین و گرانقدرترین شهید در مسیر و راه پر فداکاری و شهید عهد می بندد که به جهاد خود در مقابله با دشمن، حمایت از غزه و فلسطین و دفاع از لبنان و استوار و شریف آن ادامه دهد.

۰ نظر ۰۷ مهر ۰۳ ، ۱۵:۴۲
هیئت خادم الشهدا

 

پیکر مطهر ۹۸ شهید دوران دفاع مقدس پس از تفحص در خاک عراق، صبح امروز شنبه 7 مهر 1403 از مرز شلمچه وارد خاک کشور شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، آئین استقبال از پیکر‌های مطهر ۹۸ شهید تازه تفحص شده دوران هشت ساله جنگ تحمیلی، روز شنبه هفتم مهرماه از ساعت ۹ صبح با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، بسیجیان و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، ائمه جمعه و جماعات و مسئولان منطقه‌ای و استانی برگزار شد.پیکر پاک شهدای تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس از مرز بین‌المللی شلمچه به خاک پاک ایران انتقال داده شد.فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، در این خصوص بیان کرد: ورود این شهدای عالی‌مقام در چارچوب سومین مرحله تبادل پیکرهای مطهر شهدا صورت گرفته که بر اساس آن، پیکر مطهر ۹۸ شهید دوران دفاع مقدس به داخل کشور منتقل خواهد شد.سردار سیدمحمد باقرزاده یادآور شد: این شهدا در طول ادوار اخیر در مناطق عملیاتی فکه، چیلات، مجنون، شرق دجله، شلمچه و جزایر اروند تفحص شده و مورد استقبال مردم شهرهای آبادان و خرمشهر و دیگر شهرهای استان خوزستان قرار گرفت.وی خاطرنشان کرد: پیکر این شهدا پس از تشییع در مرز شلمچه، به معراج شهدای اهواز انتقال داده می‌شود و پس از برگزاری مراسم وداع با شهدا در استان خوزستان، برای انجام اقدامات تکمیلی به تهران منتقل خواهد شد.

۰ نظر ۰۷ مهر ۰۳ ، ۱۰:۴۶
هیئت خادم الشهدا

هوالجمیل

شهدای گرانقدر فارس به تفکیک ماه

فروردین 1649

https://hojaj.blog.ir/post/982

 

اردیبهشت - 1089

https://hojaj.blog.ir/post/993

 

خرداد - 997

https://hojaj.blog.ir/post/996

 

تیر - 1418

https://hojaj.blog.ir/post/1016

 

مرداد - 1092

https://hojaj.blog.ir/post/1024

 

شهریور - 691

https://hojaj.blog.ir/post/1029

 

مهر - 1011

https://hojaj.blog.ir/post/795

 

آبان - 752

https://hojaj.blog.ir/post/807

 

آذر - 644

https://hojaj.blog.ir/post/644

 

دی - 1918

https://hojaj.blog.ir/post/912

 

بهمن - 1424

https://hojaj.blog.ir/post/983

 

اسفند - 1589

https://hojaj.blog.ir/post/934

والسلام

بر اساس آمار و اطلاعات منتشره در کانال ایثار بنیاد شهید فارس در ایتا

گردآوری، تحقیق و استخراج : محمد حسین صادقی، مدیر انتشارات هدهد

شهریور 1403 – زرقان فارس

hodzar@gmail.com

09176112253

۰ نظر ۰۷ مهر ۰۳ ، ۰۱:۴۲
هیئت خادم الشهدا

بسم رب الشهداء و الصدیقین

زندگینامه شهید بزرگوار هیبت اله زارعی

شهید هیبت الله زارعی فرزند حجت الله در تاریخ 1339 در روستای دولت آباد کربال به دنیا آمد در دوران کودکی بچه آرام و ساکتی بود که همه اقوام او را دوست داشته و در سن هفت سالگی در دبستان ابوریحان که در روستای خود بود مشغول تحصیل شد و تا کلاس سوم ابتدایی را در همین مدرسه و چهارم و پنجم و ششم را در روستای فیروزی کربال مشغول تحصیل شدند که صبح ها و عصرها پیاده حدود 7 کیلومتر راه می پیمودند تا بتوانند باسواد شوند. روزهای سرد زمستان خیلی مشکلات زیادی را سپری می کردند تا بتوانند به مدرسه بروند، در سال های آخر بود که یک دوچرخه گرفتند که بتوانند در روزهایی که هوا خوب است با دوچرخه به مدرسه بروند و در روزهای بارانی باز هم پیاده باید این همه راه را می رفتند تا این که مدرک سال ششم ابتدایی را گرفت و باید برای رفتن به مدرسه راهنمایی به شهرستان مرودشت می رفت چون که در مرودشت خانه هیچ کس از آشنایان نبود و امکاناتی هم در اختیار نبود نتوانستند ادامه تحصیل دهند که دیگر مجبور به ترک تحصیل شدند و به کمک پدرم کارهای کشاورزی و دامداری را شروع کرد و نمیگذاشت پدرم سختی بکشد در همه مورد زندگی که در توانش بود با خانواده همکاری می کرد و بعد از مدتی دیگر رفت زیر دست عمو و دامادمان کار بنایی می کرد و در این مدت موتور سیکلتی خرید که صبح و عصر از روستای دولت آباد به مرودشت می رفت وکار می کرد چون رفت و آمد همه روزه برایش خیلی سخت بود مجبور شد خانه ای اجاره کند و در مرودشت سکونت کند تا این که در سال 1357 پدرم برایش به خواستگاری به خانه عمویم رفت و برایش نامزدی کرد و در سال 1358 بعد از مدتی از پیروزی انقلاب اسلامی که گذشته بود تصمیم به ازدواج گرفت و تشکیل زندگی داد، در همین سال ها بود که خودش استاد گچ کار شده بود که با عمو و پسر دائیم شراکتی با هم گچ کاری می کردند برای معاش زندگی تا این که جنگ تحمیلی عراق علیه ایران شروع شد و اسم سربازی او هم درآمد اعلام کردند که متولدین سال 1339خودشان را معرفی کنند و در سال 1365خرداد ماه بود که با عده ای از بچه های روستای دولت آباد با هم به سربازی رفتند و در همین سال که بعد از 8 سال ازدواج خداوند پسری هم به آنان عطاء کرده بود که نامش را محمدرضا گذاشت که در سال 1364متولد شد و حتی با این که فرزندش خیلی کوچک بود باز هم به خدمت رفت در اول سربازی از تمام بچه های رفقای خود جدا شد آن ها به جهرم به استان خودمان رفتند ولی ایشان در 88 زرهی زاهدان مشغول خدمت شد و بعد از سه ماه آموزش به منطقه سومار منتقل و در تاریخ 23/ 10/ 1365 در منطقه سومار در عملیات کربلای شش مفقود الاثر گردید.

شهید در دوران زندگی با همه آشنایان و اقوام خیلی خوب رفتار می کرد، به همه سرمی زد، همه را یاد می کرد ، به قول معروف صله رحم را خوب انجام می داد ، به پدر و مادر و خواهران و برادران خیلی محبت می کرد به طور کلی بگویم یک فرد استثنایی بود از خوبی هیچ کسری نداشت و در موقع خدمت سربازی وقتی به مرخصی می آمد به تمام اهالی ده واقوام و آشنایان سر می زد و احوال پرسی می کرد، در مرخصی آخر حتی با همه خداحافظی کرد نمی دانم شاید که می دانست که عمر کوتاهی دارد، همیشه با بچه های اقوام می جوشید و از عبادت خود کوتاهی نمی کرد ، در هیئت سینه زنی شرکت می کرد، برای ساختمان سازی مسجد کار می کرد، در نامه هایی که می نوشت از همه یاد می کرد، اسم همه را می نوشت و تک تک سلام می داد و همه برایش نامه می نوشتند همه دوستش داشتند و تمام نامه های خودش و نامه هایی که برایش می نوشتند همه را نگه داشته ام ، تمام اهالی خانواده و اقوام و آشنایان همه و همه تا هنوز که چندین سال از شهادت ایشان می گذرد همه به یاد ایشان می سوزند و به یاد ایشان زندگی می کنند، چون هیچ جسدی و مدرکی از ایشان پیدا نشد تا تشییع شود و برایش مراسمی گرفته نشده همه فکر می کنند و برایش دعا می کنند که شاید زنده باشد و روزی به آشیانه خود برگردد انشاءالله.  

والسلام به امید ظهور حضرت ولی عصر(عج)

🌹🌷🙏🇮🇷❤️🌷🌹✍️

توجه:

پست قبلی در رابطه با شهید هیبت الله زارعی،  با همین مطالب در تاریخ 

چهارشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۱۳ ق.ظ،  ایجاد شده است

نثار ارواح مطهر شهدا صلوات. هدهد

۰ نظر ۰۷ مهر ۰۳ ، ۰۰:۲۴
هیئت خادم الشهدا

بسم رب الشهداء و الصدیقین
💠 اسامی ۱۷ شهید آسمانی شده در ۱ شهریورماه استان فارس که امروز سالگرد شهادتشان است...

🌷 شهید محمدکریم مقامی ۱۳۶۱ آباده
🌷 شهید محمدرضا عبدالحسینی ۱۳۶۵ بوانات
🌷 شهید یداله اسماعیل زاده ۱۳۶۶ بوانات
🌷 شهید ابراهیم زارعیان جهرمی ۱۳۶۰ جهرم
🌷 شهید مسلم صفری اشکوری ۱۳۹۲ خفر
🌷 شهید محمدجعفر کریمیان ۱۳۶۰ زرقان
🌷 شهید علی اکبر یزدانی شیری ۱۳۶۱ زرین دشت
🌷 شهید سیدهاشم موسوی عیدان ۱۳۵۹ شیراز
🌷 شهید غلام علی تجرد ۱۳۶۱ شیراز
🌷 شهید اسماعیل احمدزاده ۱۳۶۳ شیراز
🌷 شهید عزیز مهتری ۱۳۷۴ شیراز
🌷 شهید غضنفر شیروانی شیری ۱۳۶۴ فسا
🌷 شهید محمدجواد شرفی ۱۳۹۲ فسا
🌷 شهید هوشنگ هوشمندی ۱۳۷۹ کازرون
🌷 شهید احمد ابراهیمی ۱۳۹۶ کوار
🌷 شهید علی کشتکار ۱۳۹۹ لامرد
🌷 شهید حسن چراغی ۱۳۶۵ مرودشت

@isaar_fars

💠 اسامی ۱۷ شهید آسمانی شده در ۲ شهریورماه استان فارس که امروز سالگرد شهادتشان است...

🌷 شهید غالب بزونی ۱۳۷۲ جهرم
🌷 شهید حسین قلی پور ۱۳۷۰ داراب
🌷 شهید ابوطالب صنمی ۱۳۹۵ داراب
🌷 شهید عبدالرسول جمشیدی ۱۳۶۰ شیراز
🌷 شهید احمد خضری ۱۳۶۶ شیراز
🌷 شهید زینب خرموجی ۱۳۸۷ شیراز
🌷 شهید ابوالحسن امیری بهروسی ۱۳۶۵ فراشبند
🌷 شهید غلام حسین جعفریان ۱۳۶۶ فسا
🌷 شهید اکبر بهرامی ۱۳۷۰ فسا
🌷 شهید علی اکبر رعیت پیشه ۱۳۷۴ فسا
🌷 شهید مهدی بادپا ۱۳۶۴ کازرون
🌷 شهید مرتضی درخشان ۱۳۶۷ لامرد
🌷 شهید علی باقر زارع ۱۳۶۴ مرودشت
🌷 شهید سیدمحمدحسن صادقی ۱۳۶۴ مرودشت
🌷 شهید حسین باقری ۱۳۶۶ مرودشت
🌷 شهید اشکبوس غلام زاده ۱۳۶۶ مرودشت
🌷 شهید لطف اله مرادی ۱۳۶۴ ممسنی
@isaar_fars

💠 اسامی ۱۸ شهید آسمانی شده در ۳ شهریورماه استان فارس که امروز سالگرد شهادتشان است...

🌷 شهید اصغر منوچهری ۱۳۶۱ ارسنجان
🌷 شهید سیدمحمود حسینی ۱۳۶۱ ارسنجان
🌷 شهید رحمت اله رازقیان جهرمی ۱۳۶۱ جهرم
🌷 شهید سیدذبیح اله واحدی ۱۳۶۴ جهرم
🌷 شهید سیدجلال رضوی زادگان جهرمی ۱۳۸۷ جهرم
🌷 شهید جلال خسروی ۱۳۶۶ خرم بید
🌷 شهید احمد اولادشنبه ۱۳۶۵ زرین دشت
🌷 شهید رحیم ترابی قلعه قاضی ۱۳۶۲ شیراز
🌷 شهید فرهاد شهاب ۱۳۶۲ شیراز
🌷 شهید قاسم فرهادزاده ۱۳۶۷ شیراز
🌷 شهید حسنعلی اوجی ۱۳۶۷ شیراز
🌷 شهید عبدالرسول کوه گردزاهدانی ۱۳۶۱ فسا
🌷 شهید رمضان مرادی ترکسلویه ۱۳۶۶ فیروزآباد
🌷 شهید کاظم مظفری ۱۳۶۰ کازرون
🌷 شهید شهباز مظفری مهرنجانی ۱۳۶۱ کازرون
🌷 شهید جعفر دهقان ۱۳۶۵ کازرون
🌷 شهید یداله جمشیدی ۱۳۹۰ ممسنی
🌷 شهید محمد خشکیده ۱۳۶۷ مهر

@isaar_fars

💠 اسامی ۱۵ شهید آسمانی شده در ۴ شهریورماه استان فارس که امروز سالگرد شهادتشان است...

🌷 شهید ماشاءاله الهی ۱۳۶۰ استهبان
🌷 شهید محمدعلی سعادت پیشه ۱۳۶۲ استهبان
🌷 شهید عبدالکریم اسلام پور ۱۳۶۵ بوانات
🌷 شهید محمد گیلری ۱۳۶۵ زرقان
🌷 شهید بهروز مهران نژاد ۱۳۶۰ شیراز
🌷 شهید محمد بنیانی ۱۳۶۱ شیراز
🌷 شهید سیدحسن سوزنده پور ۱۳۶۱ شیراز
🌷 شهید حمید کشاورزی ۱۳۶۲ شیراز
🌷 شهید محمدعلی کشتی آرای ۱۳۶۵ شیراز
🌷 شهید محمدرضا بانشی ۱۳۷۲ شیراز
🌷 شهید اکبر رزمجوئی ۱۳۸۵ شیراز
🌷 شهید همت علی کریمی مزیدی ۱۳۶۵ فسا
🌷 شهید نبی اله بلاغی اینانلو ۱۳۶۸ فسا
🌷 شهید احمد عبدلی ترکسلویه ۱۳۶۵ فیروزآباد
🌷 شهید نوروز بهمهء ۱۳۹۹ مرودشت

@isaar_fars

💠 اسامی ۲۵ شهید آسمانی شده در ۵ شهریورماه استان فارس که امروز سالگرد شهادتشان است...

🌷 شهید آرزومند عاطفت دوست ۱۳۶۵ آباده
🌷 شهید علی طاهری دوقزلو ۱۳۶۵ آباده
🌷 شهید محسن فخارزاده جهرمی ۱۳۶۲ جهرم
🌷 شهید علی رضا کریمی ۱۳۸۳ خرم بید
🌷 شهید نصراله غلامی ۱۳۶۰ شیراز
🌷 شهید محمد گردانی ۱۳۶۰ شیراز
🌷 شهید مجتبی کرین ۱۳۶۱ شیراز
🌷 شهید علی بیضائی نژاد ۱۳۶۱ شیراز
🌷 شهید اله رحم پارسائی ۱۳۶۳ شیراز
🌷 شهید سیاوش بناکارحقیقی نژاد ۱۳۶۵ شیراز
🌷 شهید سیدحمید عباس پورقلاتی ۱۳۶۵ شیراز
🌷 شهید علی یار هاشمی خواه ۱۳۶۵ شیراز
🌷 شهید جمال رضا هاشمی مندفیروزان ۱۳۶۵ شیراز
🌷 شهید علی نجیمی جعفرلو ۱۳۶۵ شیراز
🌷 شهید علی برز نریمانی ۱۳۶۵ شیراز
🌷 شهید علی زارع ۱۳۶۶ شیراز
🌷 شهید روح اله خسروی آبسردی ۱۳۶۷ شیراز
🌷 شهید یحیی صلح جودریسی ۱۳۶۱ کازرون
🌷 شهید چراغ بشخور ۱۳۶۰ لارستان
🌷 شهید شادمان عمادی ۱۳۶۵ مرودشت
🌷 شهید امام قلی حضرتی خانیمنی ۱۳۶۵ مرودشت
🌷 شهید حجت اله غلامی ۱۳۶۵ مرودشت
🌷 شهید همداد جعفری ۱۳۶۵ ممسنی
🌷 شهید عادل رضازاده ۱۳۶۵ ممسنی
🌷 شهید سیدرضا حسینی ۱۳۶۵ ممسنی

@isaar_fars

💠 اسامی ۱۹ شهید آسمانی شده در ۶ شهریورماه استان فارس که امروز سالگرد شهادتشان است...

🌷 شهید غلام رضا همایونی ۱۳۶۶ استهبان
🌷 شهید محمود خیراندیش ۱۳۶۶ آباده
🌷 شهید علی یارعلی ۱۳۶۶ آباده
🌷 شهید سیدجواد موسوی ۱۳۶۵ پاسارگاد
🌷 شهید تیمور موزیریان ۱۳۶۲ جهرم
🌷 شهید ابراهیم خبازخرامه ۱۳۶۲ خرامه
🌷 شهید علی کمالی سروستانی ۱۳۶۵ سروستان
🌷 شهید خدابخش کوچکی ۱۳۶۰ شیراز
🌷 شهید سعید زارع مویدی ۱۳۶۲ شیراز
🌷 شهید محمدجواد زارعی ۱۳۶۲ شیراز
🌷 شهید اصغر رعیت پیشه ۱۳۶۶ فسا
🌷 شهید رمضان قریبی دارنجانی ۱۳۶۵ فیروزآباد
🌷 شهید عسکر رئیسی ۱۳۶۲ کازرون
🌷 شهید حسین قلی طهماسبی ۱۳۶۵ کازرون
🌷 شهید یعقوب ظرافت ۱۳۶۷ گراش
🌷 شهید عبدالکریم فرد ۱۳۶۵ لارستان
🌷 شهید حسین رمضانی ۱۳۶۶ مرودشت
🌷 شهید عبداله کاظمی ۱۳۶۶ ممسنی
🌷 شهید حمید یاقوتی ۱۳۶۱ نی ریز

@isaar_fars

💠 اسامی ۱۱ شهید آسمانی شده در ۷ شهریورماه استان فارس که امروز سالگرد شهادتشان است...

🌷 شهید علی اکبر فرار ۱۳۶۲ خرامه
🌷 شهید نظام دمیری ۱۳۶۴ خرم بید
🌷 شهید بهادر بازیاردلخانی ۱۳۷۳ سپیدان
🌷 شهید سیدخیر هاشمی ۱۳۵۷ شیراز
🌷 شهید غلامحسین عبدالهی ۱۳۶۰ شیراز
🌷 شهید محمدعلی دعائی ۱۳۶۰ شیراز
🌷 شهید اصغر فرمانی ۱۳۶۱ شیراز
🌷 شهید امیرحسین شکوری ۱۳۶۱ شیراز
🌷 شهید رحیم رحیم خانلی ۱۳۶۶ شیراز
🌷 شهید موسی گلستان ۱۳۶۴ کازرون
🌷 شهید نوروزعلی پسندیده فر ۱۳۶۵ ممسنی

@isaar_fars

💠 اسامی ۲۰ شهید آسمانی شده در ۸ شهریورماه استان فارس که امروز سالگرد شهادتشان است...

🌷 شهید رسول رنجبر ۱۳۶۵ پاسارگاد
🌷 شهید محمدحسین حاتمی هکانی ۱۳۶۲ جهرم
🌷 شهید حسین اسدی ۱۳۶۲ داراب
🌷 شهید ابراهیم مویدی ۱۳۵۹ شیراز
🌷 شهید محمدرضا هاشم پور ۱۳۶۰ شیراز
🌷 شهید داراب جرکانی ۱۳۶۴ شیراز
🌷 شهید حسین فروتن اصفهانی ۱۳۷۱ شیراز
🌷 شهید علی حسن ملکی ۱۳۶۵ فسا
🌷 شهید محمدرحیم وطن خواه خیرآبادی ۱۳۶۵ فسا
🌷 شهید سلیمان فرید ۱۳۶۱ فیروزآباد
🌷 شهید عبداله رضائی ۱۳۶۶ قیر و کارزین
🌷 شهید لطف اله قره بیگی ۱۳۶۵ کازرون
🌷 شهید عبدالمجید داودی ۱۳۶۶ کازرون
🌷 شهید قادر نظرپور ۱۳۶۶ کازرون
🌷 شهید عوض صادق زاده ۱۳۶۶ کازرون
🌷 شهید اسدالله داودی ۱۳۶۶ کازرون
🌷 شهید محمدکریم تباهه ۱۳۶۶ کازرون
🌷 شهید فتح اله داودی نژاد ۱۳۶۶ کازرون
🌷 شهید خداداد فدائی ۱۳۶۵ لارستان
🌷 شهید حمید میرزاخانی نافچی ۱۳۶۵ مرودشت

@isaar_fars

💠 اسامی ۱۲ شهید آسمانی شده در ۹ شهریورماه استان فارس که امروز سالگرد شهادتشان است...

🌷 شهید مظفر دری ۱۳۷۲ جهرم
🌷 شهید غلامرضا فرهی ۱۳۶۵ داراب
🌷 شهید محمدکریم باقری ۱۳۶۳ رستم
🌷 شهید هدایت بهمنی اردکانی ۱۳۶۷ سپیدان
🌷 شهید جان بی بی رادمنش ۱۳۶۰ شیراز
🌷 شهید خلیل طلایی ۱۳۶۰ شیراز
🌷 شهید سیدجواد محمدی ۱۳۶۰ شیراز
🌷 شهید شهروزرضا پایداری ۱۳۶۶ شیراز
🌷 شهید بهرام بردبار ۱۳۶۵ فسا
🌷 شهید فرج اله امیرسالاری ۱۳۵۹ فیروزآباد
🌷 شهید عباس نکوکار ۱۳۶۵ لامرد
🌷 شهید سیدنوید موسوی ۱۳۷۱ ممسنی

@isaar_fars

💠 اسامی ۱۹ شهید آسمانی شده در ۱۰ شهریورماه استان فارس که امروز سالگرد شهادتشان است...

🌷شهید رمضان شاهسونی ۱۳۶۵ استهبان
🌷شهید امیرحمزه خبازی ۱۳۶۳ پاسارگاد
🌷شهید غلام حسین شکری ۱۳۶۳ پاسارگاد
🌷شهید ابراهیم حاجی پور ۱۳۶۳ پاسارگاد
🌷شهید ابراهیم محمدحسن فدک ۱۳۶۵ جهرم
🌷شهید شاکر دهقانی ۱۳۶۵ خشت
🌷شهید عین اله کریمی کوچی ۱۳۶۰ سروستان
🌷شهید محمدحسن ایزدی ۱۳۶۰ شیراز
🌷شهید حبیب شیخا ۱۳۶۱ شیراز
🌷شهید عباس روفی ۱۳۶۲ شیراز
🌷شهید علیرضا تازنک ۱۳۶۳ شیراز
🌷شهید محمدصادق اتقی منصوری ۱۳۶۶ شیراز
🌷شهید‌ اکبر رجبی ۱۳۶۱ فسا
🌷شهید سلطان علی زحمتکش ۱۳۶۵ فسا
🌷شهید شکراله سیاوش پور ۱۳۶۰ ‌کازرون
🌷شهید محمدی کازرونی برج سوخته ۱۳۶۰ کازرون
🌷شهید حیدر کاملی ۱۳۶۶ لارستان
🌷شهید محمود باقری ۱۳۶۵ لامرد
🌷شهید جعفر تقی زاده ۱۳۶۵ لامرد

@isaar_fars

💠 اسامی ۳۹ شهید آسمانی شده در ۱۱ مردادماه استان فارس که امروز سالگرد شهادتشان است...

🌷 شهید حسین ایزدی ۱۳۶۰ آباده
🌷 شهید یوسف ایزدی ۱۳۶۰ آباده
🌷 شهید رحیم خورگونی ۱۳۶۵ ارسنجان
🌷 شهید صدراله روستائی ۱۳۶۵ ارسنجان
🌷 شهید محمدرضا قلی پورمیجی ۱۳۶۵ ارسنجان
🌷 شهید شهباز طهماسبی ۱۳۶۵ اقلید
🌷 شهید غلامرضا جلالی ۱۳۶۵ بوانات
🌷 شهید جوادعلی گندم کار ۱۳۶۸ بوانات
🌷 شهید مرتضی طاهریان جهرمی ۱۳۶۰ جهرم
🌷 شهید حمزه رنجبر ۱۳۶۰ جهرم
🌷 شهید حسین علی حسین ابوعلی مشهدی ۱۳۶۵ جهرم
🌷 شهید جلیل نورمحمدخان ابوعارف ۱۳۶۵ جهرم
🌷 شهید امان اله اکبری باصری ۱۳۶۰ خرم بید
🌷 شهید ابوالقاسم کریمی خرمی ۱۳۶۵ خرم بید
🌷 شهید خلیل اخوان ۱۳۶۱ داراب
🌷 شهید حسین درخشان ۱۳۶۱ داراب
🌷 شهید حسین مظفری ۱۳۶۶ سپیدان
🌷 شهید هوشنگ زارع ۱۳۵۹ شیراز
🌷 شهید علی اصغر سیف الاسلامی ۱۳۶۰ شیراز
🌷 شهید حمید صفارشیرازی پور ۱۳۶۰ شیراز
🌷 شهید سهراب پروین ۱۳۶۰ شیراز
🌷 شهید کاظم حسینی ۱۳۶۰ شیراز
🌷 شهید عبدالعلی فرهنگیان ۱۳۶۰ شیراز
🌷 شهید صدراله تیموری ۱۳۶۶ شیراز
🌷 شهید جعفر عادل زاده ۱۳۶۶ شیراز
🌷 شهید قدرت اله ورزیان نوبندگانی ۱۳۶۰ فسا
🌷 شهید مسعود یزدان مهر ۱۳۶۵ فسا
🌷 شهید ذبیح اله زحمتکشان ۱۳۶۵ فسا
🌷 شهید غلام عباس ستوده خیرآبادی ۱۳۶۵ فسا
🌷 شهید سهراب ساسانی شبانکاره ۱۳۶۲ فیروزآباد
🌷 شهید علی اکبر کشتکار ۱۳۸۰ قیر و کارزین
🌷 شهید علی اصغر جرهی سعدآبادی ۱۳۶۵ کازرون
🌷 شهید رسول نعمتی ۱۳۶۰ کوار
🌷 شهید غلامحسین فرهمند ۱۳۶۵ لارستان
🌷 شهید رحمت اله عباس فرد ۱۳۶۶ لارستان
🌷 شهید علی داد کشاورزی ۱۳۶۰ مرودشت
🌷 شهید محمد خسروی ۱۳۶۰ ممسنی
🌷 شهید حسام مرادی ۱۳۶۶ ممسنی
🌷 شهید علی راستی ۱۳۶۵ مهر

@isaar_fars

💠 اسامی ۱۸ شهید آسمانی شده در ۱۲ شهریورماه استان فارس که امروز سالگرد شهادتشان است...

🌷شهید سعید تن زاده ۱۳۶۰ آباده
🌷شهید لطیف لطیف پور ۱۳۶۲ آباده
🌷شهید مهرداد اکبریان رونیزی ۱۳۶۸ استهبان
🌷شهید لشکر رئیسی ۱۳۶۵ اقلید
🌷شهید ابوالقاسم رحیمی ۱۳۶۵ بوانات
🌷شهید مهدی مولانیا ۱۳۹۰ جهرم
🌷شهید نگهدار قربانی علی آبادی ۱۳۶۴ خفر
🌷شهید خلیل عسکری ۱۳۹۰ خفر
🌷شهید شکراله تنها ۱۳۶۴ زرین دشت
🌷شهید رسول بانشی ۱۳۶۵ شیراز
🌷شهید احد حسینی خرکی ۱۳۶۵ شیراز
🌷شهید عبدالکریم زارعی ۱۳۶۵ فسا
🌷شهید قدرت قصابی کوشک قاضی ۱۳۷۲ فسا
🌷شهید محسن یگانه ۱۳۷۶ قیر و کارزین
🌷شهید چراغعلی دهدشتی ۱۳۶۱ کازرون
🌷شهید عبداله دشتی ده شیبی ۱۳۶۵ کوار
🌷شهید غلام حسین ایزدی ۱۳۶۵ نی ریز
🌷شهید احمد رضائی ۱۳۶۵ نی ریز

@isaar_fars

💠 اسامی ۱۸ شهید آسمانی شده در ۱۳ شهریورماه استان فارس که امروز سالگرد شهادتشان است...

🌷شهید علی رضا منصوری ۱۳۶۴ آباده
🌷شهید محمدحسین کشاورز ۱۳۸۰ ارسنجان
🌷شهید خرم رامی ۱۳۶۵ بوانات
🌷شهید کریم کارگر جهرمی ۱۳۶۵ جهرم
🌷شهید حیاوی حلفی ۱۳۷۲ جهرم
🌷شهید ابوالقاسم عابدی ۱۳۶۰ داراب
🌷شهید عبدالرسول ذوالفقارپور ۱۳۶۴ داراب
🌷شهید سیدسیداله موسوی ۱۳۶۴ رستم
🌷شهید محمدباقر بلاغی ۱۳۶۱ شیراز
🌷شهید صفرقلی حسینی ۱۳۶۲ شیراز
🌷شهید جواد محمدی ۱۳۶۴ شیراز
🌷شهید عبدالرضا کهندل نیا ۱۳۶۵ شیراز
🌷شهید لهراسب سلطانی ۱۳۸۷ شیراز
🌷شهید سیدمحمدهاشم نبوی زاده ۱۳۶۰ کازرون
🌷شهید حسین حیدری کازرون ۱۳۶۰ کازرون
🌷شهید علی رضا طهماسبی ۱۳۶۰ کازرون
🌷شهید حبیب اله سی سختی ۱۳۶۴ مرودشت
🌷شهید حسن محبوبی ۱۳۷۳ نی ریز

@isaar_fars

💠 اسامی ۲۸ شهید آسمانی شده در ۱۴ شهریورماه استان فارس که امروز سالگرد شهادتشان است...

🌷شهید غلامعلی زارعی ۱۳۶۲ اقلید
🌷شهید غلام حسین کارآمد ۱۳۶۵ خرامه
🌷شهید رضا گودرزی ۱۳۶۷ رستم
🌷شهید صادق علی زارع ۱۳۹۳ زرقان
🌷شهید محسن مهدی علم دارلو ۱۳۶۵ زرقان
🌷شهید حمیدرضا رحیمی اخوره علیائی ۱۳۶۹ سپیدان
🌷شهید ایرج مرزبان ۱۳۶۵ شیراز
🌷شهید عباس بنائیون ۱۳۶۱ شیراز
🌷شهید عبدالحمید رهنما ۱۳۶۲ شیراز
🌷شهید عبدالرسول اکبریان ۱۳۶۱ شیراز
🌷شهید عبدالرسول مهربان پور ۱۳۶۰ شیراز
🌷شهید لطف علی مرادی محمودآبادی ۱۳۶۶ شیراز
🌷شهید محمدحسین خادمی ۱۳۶۷ شیراز
🌷شهید مسعود سجادی ۱۳۶۵ شیراز
🌷شهید مسعود مستجابی ۱۳۶۰ شیراز
🌷شهید محمدکاظم خوب کردار ۱۳۶۵ فسا
🌷شهید محمد احمدی ۱۳۶۹ فیروزآباد
🌷شهید علی رضا عینی ۱۳۶۷ کازرون
🌷شهید عیسی اردشیری ۱۳۶۴ کازرون
🌷شهید وفادار ساسانی پور ۱۳۶۰ کازرون
🌷شهید ناصر ویس ۱۳۵۹ کوار
🌷شهید سیدباقر محمدی دشتکی ۱۳۶۷ مرودشت
🌷شهید صمد حیدری ۱۳۵۹ مرودشت
🌷شهید نعمت اله قائدیان ۱۳۶۳ مرودشت
🌷شهید علی حیدری ۱۳۶۷ ممسنی
🌷شهید علی یار کرائی ۱۳۶۹ ممسنی
🌷شهید غلام جعفری ۱۳۶۷ ممسنی
🌷شهید مصطفی باقری ۱۳۶۷ ممسنی

@isaar_fars

💠 اسامی ۱۶ شهید آسمانی شده در ۱۵ شهریورماه استان فارس که امروز سالگرد شهادتشان است...

🌷شهید محمدحسین رحیمی ۱۳۶۰ آباده
🌷شهید اسمعیل فلاحت پیشه ۱۳۶۴ آباده
🌷شهید علی رضا عبدالهی ۱۳۶۵ آباده
🌷شهید معصومه زمانی ۱۳۶۵ آباده
🌷شهید غلام علی عبدالهی ۱۳۶۰ استهبان
🌷شهید طاهر حلفی ۱۳۶۸ جهرم
🌷شهید اله داد مطوس ۱۳۶۰ شیراز
🌷شهید سیدمحمدحسین مسدد ۱۳۶۵ شیراز
🌷شهید عبدالرضا نبیره طوسی ۱۳۶۵ شیراز
🌷شهید سیدحبیب موسوی ۱۳۶۵ شیراز
🌷شهید محمدجعفر شیخی ۱۳۶۷ شیراز
🌷شهید جلال رحیمی بانیانی ۱۳۶۱ فسا
🌷شهید شیروان روستا ۱۳۶۱ فیروزآباد
🌷شهید حجت عطائی ۱۳۶۴ کازرون
🌷شهید محمدعلی دهقانی ۱۳۶۷ کازرون
🌷شهید جعفر رحمانی ۱۳۶۷ لامرد

@isaar_fars

💠 اسامی ۲۳ شهید آسمانی شده در ۱۶ شهریورماه استان فارس که امروز سالگرد شهادتشان است...

🌷شهید حمزه امینی ۱۳۶۵ آباده
🌷شهید حبیب رجبی ۱۳۶۵ آباده
🌷شهید محسن زمانی ۱۳۶۶ آباده
🌷شهید منصور جهان جو ۱۳۷۴ استهبان
🌷شهید سهام پور کریمی علی آبادی ۱۳۷۴ استهبان
🌷شهید مسعود رنجبران ۱۳۷۴ استهبان
🌷شهید محمود نیکوئی ۱۳۶۷ اقلید
🌷شهید ذبیح اله زارعی ۱۳۶۲ خرامه
🌷شهید عبدالحمید خرمزی ۱۳۶۴ خشت
🌷شهید مهدی صالحی ۱۳۶۴ خشت
🌷شهید سیدابوالقاسم هاشمی ۱۳۶۴ خشت
🌷شهید اسمعیل راستی ۱۳۶۵ خنج
🌷شهید ببراز دولتخواه ۱۳۷۴ زرین دشت
🌷شهید احمدرضا اشرافی ۱۳۶۳ شیراز
🌷شهید محمود گل آذر ۱۳۶۶ شیراز
🌷شهید نوروز جوان بخت ۱۳۶۲ فیروزآباد
🌷شهید علی جوانمردی ۱۳۶۰ کازرون
🌷شهید اسماعیل دهقان مشتانی ۱۳۶۴ کازرون
🌷شهید غلام علی ولایتی ۱۳۶۴ کازرون
🌷شهید حسین شمسی ۱۳۶۴ کازرون
🌷شهید شیراحمد زندی لک ۱۳۶۴ کازرون
🌷شهید امیرحسین سهرابی ۱۳۶۴ کازرون
🌷شهید علی محمدی ۱۳۶۱ ممسنی

@isaar_fars

💠 اسامی ۳۱ شهید آسمانی شده در ۱۷ شهریورماه استان فارس که امروز سالگرد شهادتشان است...

🌷 شهید حسن ستاره ۱۳۶۴ بختگان
🌷 شهید مهراب رحیم خانلی ۱۳۶۲ جهرم
🌷 شهید صادق حاصلی خانکهدانی ۱۳۶۰ خفر
🌷 شهید حمید صالحی ۱۳۶۲ داراب
🌷 شهید خلیل محمودی کوشکی ۱۳۹۷ سروستان
🌷 شهید علی رضا مهرفر ۱۳۵۹ شیراز
🌷 شهید عبدالعلی ترکمان ۱۳۶۱ شیراز
🌷 شهید جهانبخش شیردل ۱۳۶۲ شیراز
🌷 شهید محسن رضائی ۱۳۶۳ شیراز
🌷 شهید داریوش کلاهی ۱۳۶۵ شیراز
🌷 شهید خوبیار طالبی پل آبگینه ۱۳۶۵ شیراز
🌷 شهید پرویز جباری پیشه اصل ۱۳۶۷ شیراز
🌷 شهید محمدحسن تمنا ۱۳۶۷ شیراز
🌷 شهید قربانعلی شفیعی ۱۳۶۸ شیراز
🌷 شهید محمدرضا کشاورز مویدی ۱۳۷۷ شیراز
🌷 شهید یداله کریمی نژاد ۱۳۸۹ شیراز
🌷 شهید مجید ابوالقاسمی ۱۳۹۶ فسا
🌷 شهید محمدرضا راستی ترکسلویه ۱۳۶۳ فیروزآباد
🌷 شهید ظهراب رئیسی ۱۳۶۶ کازرون
🌷 شهید مختار حاجی پور ۱۳۹۱ کازرون
🌷 شهید جان محمد حاملی ۱۳۶۲ کوار
🌷 شهید رحمت اله حقیقت ۱۳۷۹ لامرد
🌷 شهید غلام حسین عوضی فرد ۱۳۶۲ مرودشت
🌷 شهید احد رمضانی ۱۳۶۲ مرودشت
🌷 شهید علی اقبالی ۱۳۶۲ مرودشت
🌷 شهید غلامرضا حبیبی ۱۳۶۲ مرودشت
🌷 شهید علی محمد سیفی ۱۳۶۳ مرودشت
🌷 شهید شهباز همایون ۱۳۶۴ مرودشت
🌷 شهید بهروز همتی ۱۳۶۵ ممسنی
🌷 شهید نوذر پرویزی ۱۳۶۶ ممسنی
🌷 شهید اسماعیل شهزه ۱۳۶۰ مهر

@isaar_fars

💠 اسامی ۶۲ شهید آسمانی شده در ۱۸ شهریورماه استان فارس که امروز سالگرد شهادتشان است...

🌷 شهید شعبانعلی رمضان پور ۱۳۵۹ زرقان
🌷 شهید عبدالنبی بوستانی ۱۳۵۹ شیراز
🌷 شهید ناصر باصری ۱۳۵۹ شیراز
🌷 شهید جواد جلالتی ۱۳۵۹ شیراز
🌷 شهید عزیزالله پاک نیت ۱۳۵۹ شیراز
🌷 شهید مجید دانش ۱۳۵۹ شیراز
🌷 شهید علی زارع ۱۳۵۹ فیروزآباد
🌷 شهید فرج اله حسین زاده ۱۳۵۹ مرودشت
🌷 شهید سیدرحیم کاظمی نودادی ۱۳۶۱ جهرم
🌷 شهید بهمن اسمعیل طالب بیگی ۱۳۶۱ شیراز
🌷 شهید عزیزاله رستمی ۱۳۶۲ خشت
🌷 شهید محمدرضا افتخار ۱۳۶۲ شیراز
🌷 شهید مهدی متقی ۱۳۶۴ استهبان
🌷 شهید عبدالمهدی محسنی ۱۳۶۴ استهبان
🌷 شهید حسن ذبیحی ۱۳۶۴ استهبان
🌷 شهید حسین عشاق ۱۳۶۴ استهبان
🌷 شهید سیروس مقتدر ۱۳۶۴ بوانات
🌷 شهید امیرحمزه زارع ۱۳۶۴ بیضاء
🌷 شهید مهراب سلیمانی ۱۳۶۴ خشت
🌷 شهید غلام علی جباری جزه ۱۳۶۴ خفر
🌷 شهید محمدرضا درستکار ۱۳۶۴ داراب
🌷 شهید محمود یزدانی شیری ۱۳۶۴ داراب
🌷 شهید کوروش صداقت ۱۳۶۴ داراب
🌷 شهید نجات همتی ۱۳۶۴ داراب
🌷 شهید داود رجائی ۱۳۶۴ داراب
🌷 شهید اکبر رضائی ۱۳۶۴ داراب
🌷 شهید عبدالعلی پاکیزه خو ۱۳۶۴ زرین دشت
🌷 شهید محسن مختاری ۱۳۶۴ زرین دشت
🌷 شهید علی حوا ۱۳۶۴ زرین دشت
🌷 شهید عبدالعظیم سلیمانی ۱۳۶۴ زرین دشت
🌷 شهید علی مراد درقه ۱۳۶۴ زرین دشت
🌷 شهید علی اکبر رخگره ۱۳۶۴ زرین دشت
🌷 شهید منوچهر عسکری ۱۳۶۴ شیراز
🌷 شهید عبدالرضا مهدی پور ۱۳۶۴ شیراز
🌷 شهید صدراله چراغی محمودآبادی ۱۳۶۴ شیراز
🌷 شهید غلام نبی جوادی ۱۳۶۴ شیراز
🌷 شهید علی اکبر روزبه ۱۳۶۴ شیراز
🌷 شهید عیدی محمد رحیمی مهجن آبادی ۱۳۶۴ شیراز
🌷 شهید رضا مزارعی ۱۳۶۴ فراشبند
🌷 شهید عبدالرحیم منصوری ۱۳۶۴ فراشبند
🌷 شهید احمد پالزی ۱۳۶۴ فراشبند
🌷 شهید حسن رفعت پناه ۱۳۶۴ فراشبند
🌷 شهید اسمعیل پروین ۱۳۶۴ فراشبند
🌷 شهید محمد دهقان ۱۳۶۴ فراشبند
🌷 شهید نصراله توانا ۱۳۶۴ فراشبند
🌷 شهید اکبر جوکار ۱۳۶۴ فسا
🌷 شهید یعقوبعلی نوروزی ۱۳۶۴ فیروزآباد
🌷 شهید علی بهمنی لیفرجان ۱۳۶۴ قیر و کارزین
🌷 شهید سیدحسن علوی قیری ۱۳۶۴ قیر و کارزین
🌷 شهید مهدی رمضانی ۱۳۶۴ قیر و کارزین
🌷 شهید غلام حسین بهمنی لیفرجانی ۱۳۶۴ قیر و کارزین
🌷 شهید جمشید آزادی ۱۳۶۴ قیر و کارزین
🌷 شهید ابراهیم مهیمنی ۱۳۶۴ لامرد
🌷 شهید علی حسن زاده ۱۳۶۴ لامرد
🌷 شهید نظر محمودی ۱۳۶۴ ممسنی
🌷 شهید محمود یاراحمدی ۱۳۶۴ نی ریز
🌷 شهید میرزاحاجی آقا خرمی ۱۳۶۵ نی ریز
🌷 شهید حاجی صفدری ۱۳۶۶ فسا
🌷 شهید عبداله ابراهیمی ۱۳۶۸ شیراز
🌷 شهید عیدی حیدری ۱۳۶۹ کازرون
🌷 شهید علیرضا هاشمی تزنگی ۱۳۷۱ شیراز
🌷 شهید فرهاد طالبی ۱۳۹۷ لامرد

@isaar_fars

💠 اسامی ۲۳ شهید آسمانی شده در ۱۹ شهریورماه استان فارس که امروز سالگرد شهادتشان است...

🌷 شهید مهدی شقاقیان ۱۳۶۰ شیراز
🌷 شهید کیام اکبرزاده ۱۳۶۰ کازرون
🌷 شهید محمدهادی بالیده ۱۳۶۱ کازرون
🌷 شهید جمال اسکندری ۱۳۶۲ ارسنجان
🌷 شهید غلامعلی ستوده ۱۳۶۲ ارسنجان
🌷 شهید جاوید زارع ۱۳۶۲ مرودشت
🌷 شهید زلفعلی فلایی ۱۳۶۲ مرودشت
🌷 شهید کریم محمدزاده ۱۳۶۲ مرودشت
🌷 شهید محمد کاظم پور ۱۳۶۲ مرودشت
🌷 شهید محمدهادی نعمت اللهی ۱۳۶۴ ارسنجان
🌷 شهید علی نصراله زاده ۱۳۶۴ شیراز
🌷 شهید مجتبی ژیانی سیرت ۱۳۶۴ شیراز
🌷 شهید مجتبی قطبی ۱۳۶۴ شیراز
🌷 شهید مهدی رنجبر ۱۳۶۴ فسا
🌷 شهید مسعود جوکارآبنارکی ۱۳۶۴ فسا
🌷 شهید رمضان کریمی ۱۳۶۴ کازرون
🌷 شهید عبدالحسین سلمانی ۱۳۶۴ کازرون
🌷 شهید سیدخدابخش موسوی ۱۳۶۴ ممسنی
🌷 شهید الهیار احمدی ۱۳۶۴ ممسنی
🌷 شهید مصطفی خلیلی ۱۳۶۶ ارسنجان
🌷 شهید منصور خاکپورفرد ۱۳۶۷ شیراز
🌷 شهید سیروس رزمجوئی ۱۳۷۲ شیراز
🌷 شهید هدایت اله کهن ۱۴۰۱ فیروزآباد

@isaar_fars

💠 اسامی ۲۰ شهید آسمانی شده در ۲۰ شهریورماه استان فارس که امروز سالگرد شهادتشان است...

🌷 شهید احمدعلی نسائی ۱۳۵۹ اقلید
🌷 شهید محمدرضا عبداللهی ۱۳۶۰ شیراز
🌷 شهید اسمعیل تشت بلند ۱۳۶۱ مرودشت
🌷 شهید سیدمحمد سلامی ۱۳۶۱ شیراز
🌷 شهید حسین ساسانی سروستانی ۱۳۶۱ شیراز
🌷 شهید علیرضا جهاندخت ۱۳۶۱ شیراز
🌷 شهید شیرمحمد واثق آبادشاپوری ۱۳۶۱ خفر
🌷 شهید رحیم زه تاب ۱۳۶۴ شیراز
🌷 شهید بهمن فدائی مزیدی ۱۳۶۴ استهبان
🌷 شهید رحمت اله کاظمی میرکی ۱۳۶۴ فسا
🌷 شهید سلطان علی رضائی ۱۳۶۴ مرودشت
🌷 شهید فلامرز همتی ۱۳۶۵ ممسنی
🌷 شهید داراب زورمندسنگری ۱۳۶۶ شیراز
🌷 شهید غلام رضا جهان پور ۱۳۶۶ فیروزآباد
🌷 شهید هادی آزادی خواه ۱۳۶۹ فسا
🌷 شهید علی عسکر کشاورز ۱۳۷۲ ارسنجان
🌷 شهید احمد داسمه ۱۳۸۲ فسا
🌷 شهید ناصر هوشیار ۱۳۸۳ پاسارگاد
🌷 شهید کاوس شایان اسماعیل آبادی ۱۳۹۳ شیراز
🌷 شهید محمدحیدر احمدی ۱۳۹۶ شیراز

@isaar_fars

💠 اسامی ۹ شهید آسمانی شده در ۲۱ شهریورماه استان فارس که امروز سالگرد شهادتشان است...

🌷 شهید محمد سنانی واصل آبادی ۱۳۵۸ فسا
🌷 شهید عبداله فریدونی ۱۳۶۲ سپیدان
🌷 شهید محمدرضا شعله ۱۳۶۲ شیراز
🌷 شهید محمدجواد فرخ زادیان ۱۳۶۴ شیراز
🌷 شهید محمدعلی قدرتی قلاتی ۱۳۶۵ شیراز
🌷 شهید اسماعیل زارعی ۱۳۶۶ فیروزآباد
🌷 شهید نگهدار نگار ۱۳۶۸ استهبان
🌷 شهید لیاقت الله خدابنده ۱۳۶۸ اقلید
🌷 شهید علی ساریخانی خرمی ۱۳۷۹ خرم بید

@isaar_fars

💠 اسامی ۱۱ شهید آسمانی شده در ۲۲ شهریورماه استان فارس که امروز سالگرد شهادتشان است...

🌷 شهید مهدی برزکار ۱۳۵۸ فسا
🌷 شهید نادعلی ثمن خیرآبادی ۱۳۵۸ فسا
🌷 شهید صحبت اله رستمی ۱۳۶۰ پاسارگاد
🌷 شهید امیدعلی قزلباش ۱۳۶۰ شیراز
🌷 شهید مرتضی خلقی ۱۳۶۱ شیراز
🌷 شهید عباس مطوس ۱۳۶۲ شیراز
🌷 شهید خداخواست قائدی ۱۳۶۲ ممسنی
🌷 شهید اله قلی لری زاده فریدونی ۱۳۶۵ استهبان
🌷 شهید محمدرضا اتحادپور ۱۳۶۶ سپیدان
🌷 شهید عبدالرضا یدملت ۱۳۶۶ شیراز
🌷 شهید حسن موسوی ۱۳۶۶ مرودشت

@isaar_fars

💠 اسامی ۲۱ شهید آسمانی شده در ۲۳ شهریورماه استان فارس که امروز سالگرد شهادتشان است...

🌷 شهید حمزه نصاری ۱۳۶۰ شیراز
🌷 شهید احمدرضا کشمیری ۱۳۶۰ شیراز
🌷 شهید ابراهیم بلوچی ۱۳۶۳ مهر
🌷 شهید رسول ودادیان ۱۳۶۶ شیراز
🌷 شهید مسعود حمیدی ترکسلویه ۱۳۶۶ فیروزآباد
🌷 شهید واحد کارآمد ۱۳۷۴ شیراز
🌷 شهید محسن زارع ۱۳۷۴ نی ریز
🌷 شهید ذبیح الله ایزدی ۱۳۸۱ ممسنی
🌷 شهید حسین فاطمی ۱۳۸۲ شیراز
🌷 شهید مراد مهردادی داریونی ۱۳۸۶ شیراز
🌷 شهید حسین کشاورز ۱۳۹۶ شیراز
🌷 شهید مائده کشاورز ۱۳۹۶ شیراز
🌷 شهید میثم کوه کن ۱۳۹۶ شیراز
🌷 شهید اله داد چراغی ۱۳۹۶ فسا
🌷 شهید جهان شیر روستا ۱۳۹۶ فیروزآباد
🌷 شهید رضا برنده ۱۳۹۶ کوار
🌷 شهید زمان رستمی ۱۳۹۶ کوار
🌷 شهید کهیار نیازی ۱۳۹۶ کوار
🌷 شهید مهری غفاری گله زن نمدی ۱۳۹۶ کوار
🌷 شهید محمدحسن سرافرازی ۱۳۹۶ کوار
🌷 شهید جهان رمضانی طسوجی ۱۳۹۶ کوار

@isaar_fars

💠 اسامی ۱۷ شهید آسمانی شده در ۲۴ شهریورماه استان فارس که امروز سالگرد شهادتشان است...

🌷 شهید محمدحسن ندافیان ۱۳۶۰ آباده
🌷 شهید ابوالفضل ابراهیمی هرموجی ۱۳۶۵ جهرم
🌷 شهید علیرضا زارع ۱۳۸۱ خرامه
🌷 شهید حسین میدان شاهی ۱۳۶۲ شیراز
🌷 شهید امامقلی مرادپورمصرمی ۱۳۶۳ شیراز
🌷 شهید محمدباقر نجفی ۱۳۶۵ شیراز
🌷 شهید محمدصالح عزت حقیقی ۱۳۶۶ شیراز
🌷 شهید مجید زارع اسدآبادی ۱۳۷۲ شیراز
🌷 شهید محمدتقی اسلامی میمندی ۱۳۶۲ فیروزآباد
🌷 شهید بهمن شجاعی ۱۳۶۰ کازرون
🌷 شهید حیدر مرادی سقلمه چی ۱۳۶۰ کازرون
🌷 شهید گستهم کشوادی ۱۳۶۱ کازرون
🌷 شهید حسن جوکار ۱۳۶۴ کازرون
🌷 شهید باباخان دهقان ۱۳۶۵ کازرون
🌷 شهید سیدعبدالمجید میرپور ۱۳۶۵ لارستان
🌷 شهید عباس محمدی ۱۳۸۶ لامرد
🌷 شهید حسین عباسی ۱۳۶۰ ممسنی

@isaar_fars

💠 اسامی ۲۱ شهید آسمانی شده در ۲۵ شهریورماه استان فارس که امروز سالگرد شهادتشان است...

🌷 شهید علی اصغر خوش قدم ۱۳۶۶ استهبان
🌷 شهید احمد خندان ۱۳۶۶ استهبان
🌷 شهید صفدر باصری ۱۳۶۶ پاسارگاد
🌷 شهید هدایت اله مصلی نژاد ۱۳۶۰ جهرم
🌷 شهید جهانپور شریفی ۱۳۹۲ جهرم
🌷 شهید رمضانعلی اسمعیلی نصیبی کار ۱۳۶۲ شیراز
🌷 شهید اسفندیار مظاهرمهارلوئی ۱۳۶۴ شیراز
🌷 شهید خلیل مهدی زاده ۱۳۶۵ شیراز
🌷 شهید کاظم فیلی زاده ۱۳۶۶ شیراز
🌷 شهید مجید فهیمی نژاد ۱۳۶۶ شیراز
🌷 شهید سیدشمس الدین غاضی ۱۳۷۵ شیراز
🌷 شهید جهانزیر سیاوشی ۱۳۹۲ شیراز
🌷 شهید فتح اله صلاحی ۱۳۶۶ فسا
🌷 شهید گودرز رحیمی ششده ۱۳۶۶ فسا
🌷 شهید طالب موزیری قیری ۱۳۶۱ قیر و کارزین
🌷 شهید فلامرز اسماعیلی ۱۳۶۱ کوار
🌷 شهید ابوالحسن تجربی ۱۳۶۶ لارستان
🌷 شهید منوچهر اکبری حقیقی ۱۳۶۶ لارستان
🌷 شهید اسداله عوضی ۱۳۶۲ مرودشت
🌷 شهید حسین فلاحی ۱۳۶۴ مرودشت
🌷 شهید شکراله آب سالان ۱۳۶۶ ممسنی

@isaar_fars

💠 اسامی ۳۴ شهید آسمانی شده در ۲۶ شهریورماه استان فارس که امروز سالگرد شهادتشان است...

🌷 شهید محمدصادق صدیق ۱۳۶۶/۰۶/۲۶ استهبان
🌷 شهید قدم علی کرمی ۱۳۶۶/۰۶/۲۶ بختگان
🌷 شهید علی محمد نگهداری ۱۳۶۶/۰۶/۲۶ بختگان
🌷 شهید حبیب رضائی ۱۳۵۹/۰۶/۲۶ پاسارگاد
🌷 شهید محمود عوض زاده ۱۳۶۰/۰۶/۲۶ پاسارگاد
🌷 شهید موسی سرافرازکردشولی ۱۳۶۰/۰۶/۲۶ پاسارگاد
🌷 شهید کرمت اله عزیزپور ۱۳۷۲/۰۶/۲۶ پاسارگاد
🌷 شهید درویشعلی رمضانی ۱۳۶۶/۰۶/۲۶ خرامه
🌷 شهید ابراهیم ناصری برایجانی ۱۳۶۶/۰۶/۲۶ خفر
🌷 شهید احمد کارگر ۱۳۶۶/۰۶/۲۶ داراب
🌷 شهید عزیز کوهی جعفرآبادی ۱۳۶۶/۰۶/۲۶ داراب
🌷 شهید محمدمهدی فرحمنداردکانی ۱۳۶۳/۰۶/۲۶ شیراز
🌷 شهید حسین خادم الحسینی ۱۳۶۴/۰۶/۲۶ شیراز
🌷 شهید جهانزیر امینی ۱۳۶۶/۰۶/۲۶ شیراز
🌷 شهید مصیب کاویانی آهنگر ۱۳۶۶/۰۶/۲۶ شیراز
🌷 شهید مجتبی نادری منش ۱۳۶۶/۰۶/۲۶ شیراز
🌷 شهید غلام زلالی پور ۱۳۶۶/۰۶/۲۶ شیراز
🌷 شهید یوسف توکلی ۱۳۶۶/۰۶/۲۶ شیراز
🌷 شهید سیف اله زارع ۱۳۶۶/۰۶/۲۶ شیراز
🌷 شهید غلامحسین آزادی حقیقی ۱۳۶۶/۰۶/۲۶ شیراز
🌷 شهید رسول زاهد ۱۳۶۶/۰۶/۲۶ شیراز
🌷 شهید سیاوش کرونی ۱۳۶۶/۰۶/۲۶ شیراز
🌷 شهید غلام رضا اسمعیلی ۱۳۶۶/۰۶/۲۶ شیراز
🌷 شهید سلیمان برزگر ۱۳۶۶/۰۶/۲۶ شیراز
🌷 شهید عباس زارع ۱۳۶۶/۰۶/۲۶ شیراز
🌷 شهید محمدرضا جوکاردهوئی ۱۳۷۸/۰۶/۲۶ فسا
🌷 شهید خزل ظرافت ۱۳۶۶/۰۶/۲۶ فیروزآباد
🌷 شهید جلال توکلیان ۱۳۶۶/۰۶/۲۶ کازرون
🌷 شهید خدانظر رنجبر ۱۳۶۶/۰۶/۲۶ کوار
🌷 شهید علی باز بیات شاه پرست ۱۳۶۶/۰۶/۲۶ کوار
🌷 شهید عبدالمجید رنجبر ۱۳۸۲/۰۶/۲۶ لارستان
🌷 شهید سیروس زارع ۱۳۶۴/۰۶/۲۶ مرودشت
🌷 شهید فرامرز قمشه محمدیان ۱۳۶۶/۰۶/۲۶ مرودشت
🌷 شهید علی اکبر احمدزاد ۱۳۶۶/۰۶/۲۶ نی ریز

@isaar_fars

💠 اسامی ۴۳ شهید آسمانی شده در ۲۷ شهریورماه استان فارس که امروز سالگرد شهادتشان است...

🌷 شهید سیدعبداله موسوی ۱۳۶۵/۰۶/۲۷ اقلید
🌷 شهید احمد کوشکی جهرمی ۱۳۶۰/۰۶/۲۷ جهرم
🌷 شهید نادعلی زارع سجل آبادی ۱۳۶۹/۰۶/۲۷ خرامه
🌷 شهید اصغر رنجبر ۱۳۶۰/۰۶/۲۷ خرم بید
🌷 شهید محمود نعمتی ۱۳۶۰/۰۶/۲۷ شیراز
🌷 شهید احمد افضلی ۱۳۶۰/۰۶/۲۷ شیراز
🌷 شهید یعقوب صفوی ۱۳۶۰/۰۶/۲۷ شیراز
🌷 شهید حبیب اله ویسی سنگری ۱۳۶۰/۰۶/۲۷ شیراز
🌷 شهید محمدصادق استعجاب ۱۳۶۰/۰۶/۲۷ شیراز
🌷 شهید علی اصغر رسائی نژاد ۱۳۶۰/۰۶/۲۷ شیراز
🌷 شهید سعید گل همیشه بهار ۱۳۶۵/۰۶/۲۷ شیراز
🌷 شهید غلامرضا شایق ۱۳۶۵/۰۶/۲۷ شیراز
🌷 شهید درویش زارع ۱۳۶۵/۰۶/۲۷ شیراز
🌷 شهید عزیزاله محمدی فردبردجی ۱۳۶۵/۰۶/۲۷ شیراز
🌷 شهید علی ناز زال ایگدر ۱۳۶۶/۰۶/۲۷ شیراز
🌷 شهید مسعود آزادی بوگر ۱۳۷۰/۰۶/۲۷ شیراز
🌷 شهید عبدالحسن جانبازی ناصرو ۱۳۷۶/۰۶/۲۷ شیراز
🌷 شهید سیدمرتضی اجاقی خیرآبادی ۱۳۶۰/۰۶/۲۷ فسا
🌷 شهید محمدعلی فیروزی ۱۳۶۰/۰۶/۲۷ فسا
🌷 شهید اله کرم جوکار ۱۳۶۰/۰۶/۲۷ فسا
🌷 شهید محمدباقر کشمیری ۱۳۶۰/۰۶/۲۷ فسا
🌷 شهید اسماعیل کتیرائی ۱۳۶۰/۰۶/۲۷ فیروزآباد
🌷 شهید جواد صحرایی فرد ۱۳۶۶/۰۶/۲۷ فیروزآباد
🌷 شهید فضل اله عباسی ۱۳۶۰/۰۶/۲۷ کازرون
🌷 شهید محمد زال زاده ۱۳۶۰/۰۶/۲۷ کازرون
🌷 شهید حیدر توانی بلیانی ۱۳۶۰/۰۶/۲۷ کازرون
🌷 شهید سیدنعمت اله حسینی ۱۳۶۰/۰۶/۲۷ کازرون
🌷 شهید مسلم جهان میهن ۱۳۶۰/۰۶/۲۷ کازرون
🌷 شهید اکبر حسن زاده رستمی ۱۳۶۰/۰۶/۲۷ کازرون
🌷 شهید بهرام کوه نورد ۱۳۶۰/۰۶/۲۷ کازرون
🌷 شهید عبدالمحمد طیبی صدرآبادی ۱۳۷۱/۰۶/۲۷ کازرون
🌷 شهید پنجعلی راستی دولت آبادی ۱۳۶۵/۰۶/۲۷ کوار
🌷 شهید علی کاظمی ۱۳۶۵/۰۶/۲۷ کوار
🌷 شهید همت امیری طسوجی ۱۳۷۴/۰۶/۲۷ کوار
🌷 شهید قیطاس دلشاد ۱۳۶۰/۰۶/۲۷ لارستان
🌷 شهید حسن کوذن ۱۳۶۴/۰۶/۲۷ لارستان
🌷 شهید عباداله دهقان فارسی ۱۳۶۰/۰۶/۲۷ مرودشت
🌷 شهید یوسف علی زارعی ۱۳۶۰/۰۶/۲۷ مرودشت
🌷 شهید سیدمهدی سجادیان ۱۳۶۴/۰۶/۲۷ مرودشت
🌷 شهید حسین ساری ۱۳۶۴/۰۶/۲۷ مرودشت
🌷 شهید عبداله رنجبران ۱۳۶۵/۰۶/۲۷ مرودشت
🌷 شهید هوشنگ جعفری ۱۳۶۰/۰۶/۲۷ ممسنی
🌷 شهید غلام نوری ۱۳۶۶/۰۶/۲۷ مهر

@isaar_fars

💠 اسامی ۱۶ شهید آسمانی شده در ۲۸ شهریورماه استان فارس که امروز سالگرد شهادتشان است...

🌷 شهید عبدالکریم ایزدی ۱۳۵۹/۰۶/۲۸ آباده
🌷 شهید حیدرعلی ملاشفیع ۱۳۶۰/۰۶/۲۸ شیراز
🌷 شهید مهدی فیروزی ۱۳۶۰/۰۶/۲۸ شیراز
🌷 شهید محمدرضا دارم ۱۳۶۰/۰۶/۲۸ شیراز
🌷 شهید جان احمد مختاردشتکی ۱۳۶۱/۰۶/۲۸ شیراز
🌷 شهید محمد طارمی ۱۳۶۴/۰۶/۲۸ شیراز
🌷 شهید سیدرضا موسوی نژاد ۱۳۶۵/۰۶/۲۸ شیراز
🌷 شهید جهانگیر کشوری قلاتی ۱۳۶۵/۰۶/۲۸ شیراز
🌷 شهید صمد تاشک ۱۳۶۵/۰۶/۲۸ شیراز
🌷 شهید کرامت اله فرهادی ۱۳۷۲/۰۶/۲۸ شیراز
🌷 شهید محمد مقنی زاده ۱۳۸۰/۰۶/۲۸ شیراز
🌷 شهید احمد عباسی ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ شیراز
🌷 شهید نشمی علی نژاد ۱۳۶۱/۰۶/۲۸ قیر و کارزین
🌷 شهید کریم برزگر ۱۳۶۶/۰۶/۲۸ مرودشت
🌷 شهید هوشنگ منوچهری ۱۳۶۵/۰۶/۲۸ ممسنی
🌷 شهید حسین عباسی ۱۳۶۲/۰۶/۲۸ مهر

@isaar_fars

💠 اسامی ۲۶ شهید آسمانی شده در ۲۹ شهریورماه استان فارس که امروز سالگرد شهادتشان است...

🌷 شهید روح اله فروردین ۱۳۵۹/۰۶/۲۹ آباده
🌷 شهید غلام رضا جعفری ۱۳۶۴/۰۶/۲۹ استهبان
🌷 شهید زمان آقا صالحی ۱۳۶۰/۰۶/۲۹ اقلید
🌷 شهید محمدتقی ظهیری ۱۳۶۲/۰۶/۲۹ اقلید
🌷 شهید ناصر آربزافغانی ۱۳۶۲/۰۶/۲۹ بختگان
🌷 شهید حسین هرمزآبادی حسینی ۱۳۶۸/۰۶/۲۹ بوانات
🌷 شهید احمد نعمتی ۱۳۷۲/۰۶/۲۹ بوانات
🌷 شهید هادی آزادی ۱۳۶۴/۰۶/۲۹ پاسارگاد
🌷 شهید برات علی رضائی خرمی ۱۳۶۸/۰۶/۲۹ خرم بید
🌷 شهید ناصر یزدان دوست ۱۳۶۲/۰۶/۲۹ داراب
🌷 شهید کرم نظری ۱۳۶۶/۰۶/۲۹ رستم
🌷 شهید کورش شهبازی ۱۳۵۹/۰۶/۲۹ شیراز
🌷 شهید طمراث محمدی ۱۳۵۹/۰۶/۲۹ شیراز
🌷 شهید عبدالملک سهامی ابوالوردی ۱۳۶۳/۰۶/۲۹ شیراز
🌷 شهید امام قلی نظافت ۱۳۶۳/۰۶/۲۹ شیراز
🌷 شهید عباس رویان ۱۳۶۳/۰۶/۲۹ شیراز
🌷 شهید محمدحسن مرزبانی ۱۳۶۳/۰۶/۲۹ شیراز
🌷 شهید فرشید اعتمادی ۱۳۶۴/۰۶/۲۹ شیراز
🌷 شهید نصیر صفری دارنجانی ۱۳۶۵/۰۶/۲۹ شیراز
🌷 شهید امیرحسین محمدی ۱۳۸۵/۰۶/۲۹ شیراز
🌷 شهید بهنام امیری ۱۳۹۰/۰۶/۲۹ شیراز
🌷 شهید رضا زارع مویدی ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ شیراز
🌷 شهید عبداله سلمانی ۱۳۶۱/۰۶/۲۹ فیروزآباد
🌷 شهید ابراهیم خواجه ئی ۱۳۶۶/۰۶/۲۹ کازرون
🌷 شهید امراله پورهاشم ۱۳۵۹/۰۶/۲۹ مرودشت
🌷 شهید مجید ایزدی ۱۳۷۲/۰۶/۲۹ مرودشت

@isaar_fars

💠 اسامی ۲۳ شهید آسمانی شده در ۳۰ شهریورماه استان فارس که امروز سالگرد شهادتشان است...

🌷 شهید الیاس مهتابی ۱۳۶۴ ارسنجان
🌷 شهید غلام رضا زارعی ۱۳۶۵ ارسنجان
🌷 شهید اسمعیل درویشی بهلولی ۱۳۶۴ اقلید
🌷 شهید سیدمحمد حسینی ۱۳۶۶ اقلید
🌷 شهید حسین راه شبدیز ۱۳۶۵ بوانات
🌷 شهید علی زارع قشلاقی ۱۳۶۳ خرامه
🌷 شهید محمد اکبری ۱۳۶۱ خنج
🌷 شهید اسماعیل تاج بخت ۱۳۵۹ شیراز
🌷 شهید محمود عرشی ۱۳۶۰ شیراز
🌷 شهید محمدنقی ایزدپناهی ۱۳۶۳ شیراز
🌷 شهید محمودرضا سبحانیان ۱۳۶۳ شیراز
🌷 شهید شیرزاد نوروزی چگینی ۱۳۶۵ شیراز
🌷 شهید حمداله ساسانی ۱۳۶۵ شیراز
🌷 شهید امراله قاسمی ۱۳۶۵ شیراز
🌷 شهید احمد سجادیان ۱۳۶۷ شیراز
🌷 شهید هوشنگ بهرانی ده شیخی ۱۳۶۷ شیراز
🌷 شهید ناصر بهمنی فتح آبادی ۱۳۶۸ شیراز
🌷 شهید بیژن بهلولی قشقائی ۱۳۶۱ فیروزآباد
🌷 شهید علی عباس جانبازی ۱۳۶۶ فیروزآباد
🌷 شهید محمد کهدوئی ۱۳۶۱ کازرون
🌷 شهید اصغر هوشیار قصراحمدی ۱۳۶۶ کوار
🌷 شهید محمدتقی سجادیان ۱۳۶۴ مرودشت
🌷 شهید حسین دشتبانی ۱۳۵۹ نی ریز

@isaar_fars

💠 اسامی ۱۹ شهید آسمانی شده در ۳۱ شهریورماه استان فارس که امروز سالگرد شهادتشان است...

🌷 شهید غلامحسین مسلمی ۱۳۶۶ اقلید
🌷 شهید محمدابراهیم دهقانی ۱۳۶۶ اقلید
🌷 شهید اکبر ابراهیمی ۱۳۶۶ خرم بید
🌷 شهید حمزه بهمنی ۱۳۶۳ داراب
🌷 شهید غلامرضا ناظری ۱۳۵۹ شیراز
🌷 شهید صدیقه مرمدی باهری ۱۳۵۹ شیراز
🌷 شهید رحمن اقبال پور ۱۳۵۹ شیراز
🌷 شهید حسن ارجائی ۱۳۵۹ شیراز
🌷 شهید ابراهیم اجرائی دهنوی ۱۳۶۰ شیراز
🌷 شهید صمد اکبرپور ۱۳۸۸ شیراز
🌷 شهید محمدهادی توکلی ۱۳۸۸ شیراز
🌷 شهید امیررضا اولادی ۱۴۰۱ شیراز
🌷 شهید علی اصغر نبیئی ۱۳۵۹ فسا
🌷 شهید عبداله عبدالهی ۱۳۶۶ فیروزآباد
🌷 شهید شمشاد سلمانی ۱۳۶۶ فیروزآباد
🌷 شهید حیدر اعتمادی مهرنجانی ۱۳۶۱ کازرون
🌷 شهید روح اله غفاری ۱۳۶۳ کازرون
🌷 شهید علی باز کشاورزی ۱۳۶۵ کازرون
🌷 شهید ابوالفضل فروتن ۱۳۶۰ لارستان

@isaar_fars

۰ نظر ۰۴ مهر ۰۳ ، ۲۰:۰۹
هیئت خادم الشهدا

هوالجمیل

 

🌹یادواره شهدای روحانی و ستاد نماز جمعه

🎙سخنران:
🔻حجت الاسلام و المسلمین کشاورز

امام جمعه  محترم خرامه

🎙مداح:
🔻کربلایی محمدرضا همتی

⏰پنجشنبه ۵مهرماه ۱۴۰۳ همزمان با نماز مغرب و عشا

🕌مکان
مسجد و مصلی امام حسن مجتبی (ع

🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷


شهدای روحانی و طلبه


شهید لطفعلی زارع

https://hojaj.blog.ir/post/219

 

شهید ابراهیم زارع فرزند ابوالقاسم،  رحمت آباد

https://hojaj.blog.ir/post/175

 

 

سردار ‌شهید شیخ علیرضا نجف پور

https://hojaj.blog.ir/post/92

🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

 

شهدای ستاد نماز جمعه

 

شهید محمدعلی (جواد) گلمحمدی

https://hojaj.blog.ir/post/19

 

شهید علی اکبر مقدم

https://hojaj.blog.ir/post/119

 

شهید محمد حسن زمانی

https://hojaj.blog.ir/post/2


🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

جهت مشاهده وصیتنامه ، زندگی نامه و تصاویر شهدا روی لینک های بالا بزنید

#کنگره_شهدای_فارس 
#شهرستان_زرقان 

ستاد بزرگداشت یادواره شهدای مسجد و مصلی امام حسن مجتبی (ع) زرقان

نثار ارواح مطهر شهدا صلوات. هدهد

۰ نظر ۰۴ مهر ۰۳ ، ۰۱:۳۷
هیئت خادم الشهدا