امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام... خوش آمدید....
زندگینامه نویسی صلواتی و سریع و عالی برای شهدای کشور ، افتخار ما در دنیا و آخرت است، اکثریت مطالبی که در این وبلاگ آمده محصول مصاحبه تلفنی یا حضوری با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است که نوشته شده و قبل از درج در سایت، به رؤیت و تأیید خودشان رسیده است. شما خانواده محترم شهید نیز اگر خواستار نوشتن زندگینامه برای شهید بزرگوارتان هستید بر ما منت گذارید و با شماره ۰۹۱۷۶۱۱۲۲۵۳ (صادقی) تماس بگیرید تا در اسرع وقت با افتخار فرمانبری کنیم. ما وابسته به هیچ شخص و سازمانی نیستیم فقط به عشق شهدا و سید و‌ سالارشان حضرت اباعبدالله الحسین، رایگان و عاشقانه و با تمام وجود کار میکنیم و هیچ پاداش و مقامی نمیخواهیم جز شهادت و وصال شهدا....
نثار ارواح مطهر و منور تمام انبیا و اولیا و شهدا و صلحا و اموات منسوب به صلوات فرستندگان، فاتحه مع الصلوات، اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
در ضمن، انتشار مطالب این سایت آزاد است و حتی بدون ذکر منبع پاداش الهی دارد. پس یاعلی...
-----------------------------------------------
برای دریافت صلواتی کتاب امام زادگان عشق و آثار انتشارات هدهد به سایت هدهد مراجعه فرمائید: www.hodhodiran. ir
-----------------------------------------------
ارادت

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

شهدای عرفه، شهید احمد کاظمی و یارانش

دوشنبه, ۱۹ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۱۹ ب.ظ

شهدای عرفه، روحشان شاد و یادشان گرامی ،، گزارش ایسنا در ادامه مطلب

هفده سال پیش در روز عرفه سرلشکر پاسدار شهید حاج احمد کاظمی و جمعی از همرزمانش در سانحه سقوط هواپیمای نظامی (جت فالکون) در حوالی فرودگاه ارومیه آسمانی شدند.

به گزارش ایسنا،نهم ذی الحجه؛ روز عرفه، روزی که زائران بیت الله الحرام با وقوف در صحرای عرفات، منیت ها را کنار گذاشته و خالصانه در مقابل معبود قرار می گیرند و با راز و نیاز و مناجات و با خواندن دعای عرفه همچون مولای‌شان حسین بن علی(ع) خود را در برابر پرودگاری می بییند که قادر و مطلق است، تواناست و بر همه چیز آگاهست. این بندگان با تضرع و التجاء، از اعمال گذشته  خود توبه کرده و سپس به‌سمت سرزمین مشعر الحرام حرکت می‌کنند تا در سرزمین منا باشند با رمی جمرات و ذبح قربانی، قلب و نفسشان را همچون آیینه پاک نمایند و به زندگی دنیوی ادامه دهند اما اینک با نگاهی متفاوت.

در این میان بندگان مخلصی نیز هستند که با اقتداء به سید و سالار خویش امام حسین (ع) پا در مسیر جهاد در راه خدا می‌گذارند و از جان خود می گذرند تا خدشه ای به اسلام وارد نشود.

 آری هفده سال پیش در چنین روزی سرلشکر پاسدار شهید حاج احمد کاظمی و جمعی از همرزمانش در سانحه سقوط هواپیمای نظامی (جت فالکون) در حوالی فرودگاه ارومیه آسمانی شدند. از آنجا که روز شهادت این یاران سفر کرده همزمان با روز عرفه بود، لقب شهدای عرفه را به این بزرگواران داده شد.

سردار سرلشکر پاسدار شهید احمد کاظمی، فرمانده‌ نیروی زمینی سپاه؛ سردار سرتیپ پاسدار شهید سعید مهتدی جعفری، فرمانده لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله (ص)؛ سردار سرتیپ پاسدار شهید نبی‌الله شاه‌مرادی (سردار حنیف)، معاون اطلاعات نیروی زمینی سپاه؛ سردار سرتیپ پاسدار شهید غلامرضا یزدانی، فرمانده توپخانه‌ نیروی زمینی سپاه؛ سردار سرتیپ پاسدار شهید سعید سلیمانی، معاون عملیات نیروی زمینی سپاه؛ سردار سرتیپ پاسدار شهید عباس کروندی مجرد، فرمانده‌ «پایگاه هوایی قدر» و خلبان یکم پرواز؛ سردار سرتیپ پاسدار شهید صفدر رشادی، معاون طرح، برنامه‌، بودجه مالی نیروی زمینی؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار شهید احمد الهامی‌نژاد فرمانده‌ دانشکده پروازی نیروی هوایی سپاه و کمک خلبان؛ سردارسرتیپ دوم پاسدار شهید حمید آذین‌پور مشاور و رئیس‌ دفتر فرماندهی نیروی زمینی سپاه؛ سرهنگ پاسدار مرتضی بصیری مهندس پرواز و پاسدار محسن اسدی افسر همراه فرمانده‌ شهید نیروی زمینی سپاه شهدای عرفه هستند که در نوزدهم دی ماه سال 1384 در این حادثه به دیدار حق شتافتند.

سردارانی که در چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از پایان جنگ تحمیلی خوش درخشیدند و تا آخرین لحظه برای حفاظت از انقلاب اسلامی و سرزمینمان کوشیدند. نامشان جاویدان و روحشان قرین رحمت الهی باد.

۰۱/۱۰/۱۹
هیئت خادم الشهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">