امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام... خوش آمدید....
زندگینامه نویسی صلواتی و سریع و عالی برای شهدای کشور ، افتخار ما در دنیا و آخرت است، اکثریت مطالبی که در این وبلاگ آمده محصول مصاحبه تلفنی یا حضوری با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است که نوشته شده و قبل از درج در سایت، به رؤیت و تأیید خودشان رسیده است. شما خانواده محترم شهید نیز اگر خواستار نوشتن زندگینامه برای شهید بزرگوارتان هستید بر ما منت گذارید و با شماره ۰۹۱۷۶۱۱۲۲۵۳ (صادقی) تماس بگیرید تا در اسرع وقت با افتخار فرمانبری کنیم. ما وابسته به هیچ شخص و سازمانی نیستیم فقط به عشق شهدا و سید و‌ سالارشان حضرت اباعبدالله الحسین، رایگان و عاشقانه و با تمام وجود کار میکنیم و هیچ پاداش و مقامی نمیخواهیم جز شهادت و وصال شهدا....
نثار ارواح مطهر و منور تمام انبیا و اولیا و شهدا و صلحا و اموات منسوب به صلوات فرستندگان، فاتحه مع الصلوات، اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
در ضمن، انتشار مطالب این سایت آزاد است و حتی بدون ذکر منبع پاداش الهی دارد. پس یاعلی...
-----------------------------------------------
برای دریافت صلواتی کتاب امام زادگان عشق و آثار انتشارات هدهد به سایت هدهد مراجعه فرمائید: www.hodhodiran. ir
-----------------------------------------------
ارادت

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۱۷ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

هوالجمیل / شهید بسیجی محمدحسین سروری‌راد که از 2 سالگی طعم یتیمی را چشیده بود،‌ با دیدن فیلم‌های کشیدن چادر زنان مؤمن طاقت نیاورد و برای تأمین امنیت وارد میدان شد و در اوج قساوت اغتشاشگران به ضرب گلوله شهید شد.به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، اواخر شهریور ماه حضور اغتشاشگران موجب شد که اعتراض مردم تحت شعاع قرار گیرد. اغتشاشگرانی که با تخریب اموال عمومی، آتش کشاندن برخی مراکز دولتی، چادر کشیدن از سر بانوان مؤمن و به شهادت رساندن نیروهای بسیج و مأموران فراجا گوی سبقت را از داعشیان ربودند. در این مدت تا آذر ماه جاری بیش از ۵۰ شهید امنیت برای دفاع از کیان این نظام تقدیم انقلاب شد تا نقشه دشمنان را علیه این انقلاب ناکام بگذارد. 

جوان ۲۱ ساله، شهید محمدحسین سروری‌راد مسؤول فرهنگی پایگاه امام حسن مجتبی (ع) روستای حسین‌آباد گرمسار در ۳۰ شهریور ماه به ضرب گلوله اغتشاشگران مضروب و در ۳۱ شهریور ماه در حین عمل جراحی به شهادت رسید. این شهید که از ۲ سالگی پدرش را از دست داده بود، ته‌تغاری خانه و همدل و همدهم مادرش بود. 

آخرین جمله‌ای که محمدحسین به مادرش گفت 

این جوان دهه هشتادی که سال‌ها بعد از دوران دفاع مقدس به دنیا آمده بود، بارها از مادرش خواسته بود برایش دعا کند که شهید شود. دعایی که مادر همیشه زبانی بیان می‌کرد، اما نمی‌دانست روزی محقق شود تا اینکه روز چهارشنبه ۳۰ شهریورماه سال ۱۴۰۱، قبل از رفتنش به مادرش گفته بود: می‌روم و بر می‌گردم. اما مگر دلشوره‌ها گذاشتند که مادر محمدحسین آرام بماند؟ تماس‌هایی که پشت هم گرفته می‌شد و او آخرین بار جواب داد: بله مادر جان؟ و دیگر هیج صدایی نیامد. 

خواست خادم زوار امام رضا (ع) باشد اما همنشین مولایش شد 

محمدحسین ساکش را آماده کرده بود تا در ایام شهادت امام رضا (ع)، به زوار پیاده امام رضا (ع) خدمت کند، اما در نهایت او هم‌نشین و مهمان ویژه امام رضا (ع) شد. با اینکه محمدحسین یکی دو بار در دیدارهای عمومی رهبر انقلاب را دیده بود، اما خیلی دوست داشت که از نزدیک مولایش را ببیند و سلامی دهد، اما قسمتش نشد.

روحش شاد ، یادش گرامی و راهش پر رهرو باد

۱ نظر ۲۳ آذر ۰۱ ، ۰۹:۰۶
هیئت خادم الشهدا

هوالجمیل / شهید «مجید یوسفی» در حین انجام وظیفه و دستگیری یکی از لیدرهای آشوب‌های اخیر در بندر کیاشهر بود که راننده یک دستگاه سواری تندر90 که لیدر اغتشاشات اخیر در کیاشهر بود با سرعتی جنون‌آمیز به‌سمت مدافعان امنیت حرکت کرده شهید یوسفی را به شهادت رساند.
روحش شاد و‌یادش گرامی

۱ نظر ۲۲ آذر ۰۱ ، ۱۷:۰۷
هیئت خادم الشهدا

بسیجی شهید حمید پورنوروز
هوالجمیل / این روزها نحوه شهادت غریبانه و مظلومانه شهید بسیجی «حمید پورنوروز» گیلانی آتش به جان همه انداخته چراکه او را هم عده‌ای بی‌رحم غریب گیر آوردند و او خود روضه مجسم گودال قتلگاه شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، بار دیگر روضه‌خوان می‌خواند «غریب گیر آوردنت» و حاضران ناله می‌زنند؛ این بار برای شهدای مدافع امنیتی که علی‌اکبرهای زمانه خویش شدند و روضه مجسم گودال قتلگاه.
این روزها نحوه شهادت غریبانه و مظلومانه بسیاری از مدافعان امنیت همچون شهید بسیجی «حمید پورنوروز» گیلانی آتش به جان همه انداخته چراکه او را هم عده‌ای بی‌رحم و داعشی‌صفت غریب گیر آوردند و در مظلومیت به شهادت رساندند.


شهید «حمید پورنوروز» یک بسیجی بود که درآمد خودش را از طریق کارگری و جوشکاری به‌ دست می‌آورد اما مشکلات و گرفتاری‌های زندگی، او را از زندگی واقعی غافل نکرده بود لذا هرجا که مشکلی پدید می‌آمد، او برای حل آن مشکل پای کار بود.
او در صحنه‌هایی مانند درگیری با گروه تروریستی پژاک در شمال غرب کشور، حضور در بیمارستان‌ها در زمان کرونا و کمک به کادر درمان، حضور در سوریه و دفاع از حرم حضرت زینب(س) و دفاع از ناموس شیعه حضور داشت.
ظهر روز شهادت، قبل از رفتن به شهر به دوستانش گفته بود "به روضه‌خوان بگویید برای ما چند خطی روضه بخواند" انگار می‌دانست خبرهایی در راه است.
12 آبان ماه دقیقاً 2 روز بعد از عروس شدن دخترش، آشوبگران برای تجمع فراخوان‌ها داده بودند و مدافعان امنیت مردم هم در مقر نشسته و آماده‌باش بودند تا اینکه یکی از آن‌ها به شوخی می‌گوید "امشب شب شهادت است یکی از ما شهید می‌شود"؛ آقا حمید در حال چای ریختن برای دوستانش بود، آقا رضا به حمید می‌گوید "امشب نور بالا میزنی‌، امشب شب توست" و همه می‌خندند و کسی انتظار نداشت حمید به این زودی آنان را ترک کند و به درجه رفیع شهادت برسد و آن شب واقعاً شب او باشد.
ساعت حدود 18:45 بود که صدای بی‌سیم بلند شد فرمانده گفت "بچه ها بیایید، آشوبگران در حال بستن خیابان‌ها و آتش زدن سطل آشغال‌ها هستند، خودتان را برسانید".
حمید پورنوروز که عضو تیم موتوری بود، به سمت خیابان حرکت کرد.
آشوبگران با شنیدن صدای موتور بچه های گردان فرار کردند، لیدرهای اصلی به سمت یک کوچه فرار کردند اما وقتی متوجه بن‌بست بودن کوچه شدند و دیدند راهی فراری ندارند، درب یک منزل را شکستند و وارد آن منزل شدند.
موتور حمید زودتر از بقیه دوستانش به آن کوچه رسید، حمید با شنیدن صدای پیرزنِ صاحب‌خانه که از ترس فریاد می‌زد نتوانست منتظر بماند تا بقیه دوستانش برسند؛ پیاده شد و وارد منزل شد.
تعدادی از آشولگران پشت درب منزل ایستاده بودند تا نگذارند رفقای حمید وارد منزل شوند، اینجا بود که حمید تنهای تنها ماند بین یک عده آدم بی‌رحم..
با هرچه که در دست‌شان داشتند حمید را زدند و یکی با سنگ به سرش و دیگری با چاقو به گردنش و چند نفری هم به جان پهلویش افتادند.. آنجا بود که
ندای "سلام بر مادر" بلند شد و حمید که آن شب دنبال روضه‌خوان سرور زنان دوعالم بود، خودش شد روضه مجسم مادر، روضه غریب گیر آوردنت.
کسانی که حمید را به بیمارستان می‌رساندند می‌گفتند او مدام زیر لب "یا زهرا" را زمزمه می‌کرد تا به شهادت رسید.
البته عده‌ای بی‌رحم‌، بعد از شهادتش هم به او رحم نکردند و هرچه خواستند راجع به او گفتند اما شهید مظلوم حمید پورنوروز جاودانه شد و خودش را به صف یاران امام حسین(ع) رسانده بود و قطعاً خداوند انتقام خون او و امثال او را خواهد گرفت.

روحش شاد و یادش گرامی

۰ نظر ۲۲ آذر ۰۱ ، ۱۷:۰۰
هیئت خادم الشهدا

هوالجمیل / شهید امنیت اباذر رخ بخش، شیراز، چهارم آبان ، همزمان با حمله تروریستی به شاهچراغ، در یکی از خیابانهای شیراز مجروح و ۱۱ آذر به شهادت رسید و جمعه ۱۸ آذر تشییع و در گلزار شهدای دارالرحمه شیراز به خاک سپرده شد.

‌روحش شاد و یادش گرامی

۳ نظر ۲۲ آذر ۰۱ ، ۱۶:۵۷
هیئت خادم الشهدا

بسم رب الشهداء والصدیقین
مراسم تشییع پیکر طلبه بسیجی مدافع امنیت شهید حسن مختارزاده از مصلای قدس قم به طرف حرم حضرت معصومه(س) ‌برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مراسم تشییع پیکر طلبه بسیجی مدافع امنیت شهید حسن مختارزاده از مصلای قدس قم به طرف حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.
مردم مومن و انقلابی قم امروز پیکر شهید مدافع امنیت، طلبه بسیجی حسن مختارزاده را با شکوه خاصی از مصلی قدس تا حرم بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه (س) تشییع کردند.

پیکر این شهید عزیز پس از اقامه نماز در مقبره الشهدای حرم بانوی کرامت، واقع در صحن امام رضا (ع) و در جوار مزار شهید شهروز مظفری‌نیا از شهدای حادثه تروریستی فرودگاه بغداد و از همرزمان سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی به خاک سپرده شد.
مردم و زائران حاضر در مراسم تشییع و تدفین با فریادهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود، مرگ بر ضد ولایت فقیه و مرگ بر فتنه‌گر، خشم و انزجار خود را نسبت به اغتشاش‌گران و اخلال‌گران در نظم و امنیت کشور نشان دادند.
شهید حسن مختارزاده طلبه پایه ششم مدرسه علمیه عترت آل محمد(ص) قم، که مدتی قبل در درگیری با اغتشاشگران دچار صدمه و جراحت شده بود، 18 آذر در بیمارستان بقیه‌الله(عج) به فیض عظیم شهادت نائل آمد.
روحش شاد و یادش گرامی

۰ نظر ۲۲ آذر ۰۱ ، ۱۶:۲۵
هیئت خادم الشهدا
 
     سید عبدالحسین دستغیب.jpg

امروز بیستم آذر ماه سالگرد شهادت شهید دستغیب است که در سال ۱۳۶۰ شمسی اتفاق افتاد، به همین خاطر مطالبی از سایت ویکی شیعه تقدیم عاشقان ولایت و شهادت میشود:سیدعبدالحسین دستغیب شیرازی (۱۲۹۲-۱۳۶۰شمجتهد شیعه، شهید محراب، امام جمعه شیراز. شهرت او بیشتر به سبب درس اخلاق و کتاب‌های فراوان اخلاقی او است. گناهان کبیره، قلب سلیم، داستان‌های شگفت از جمله آثار سید عبدالحسین دستغیب است. او در مبارزات انقلاب اسلامی نقش فعالی داشت و پس از انقلاب به امامت جمعه شیراز منصوب شد. در آذر ۱۳۶۰ش، پس از اقامه نماز جمعه در یک حمله تروریستی انتحاری توسط یکی از اعضای سازمان مجاهدین خلق مشهور به منافقین به شهادت رسید و سومین شهید محراب نام گرفت.

۰ نظر ۲۰ آذر ۰۱ ، ۱۷:۱۷
هیئت خادم الشهدا

☑️سال نود و چهار که کاندیدای خبرگان رهبری بودم هنگام اذان عصر به خانه اش رسیدیم.خانه محقری کنار مسجدش...با شور و هیجان می گفت چون امام حسین علیه السلام بالاترین انسان عالم وجود است اسم مسجدم را مسجد امام حسین علیه السلام گذاشتم


🔹عاشق رهبری بود.می گفت وقتی آقای خامنه ای در ایرانشهر تبعید بود ما که نمی دانستیم در آینده چه می شود به خاطر علم و سیادتش دورش را گرفتیم و احترام کردیم بعدها که رئیس جمهور شد به ایشان گفتم شما همیشه برای ما همان خواهی بود حتی اگر روزی رهبر نباشی...
🔸چند روز پیش گفت درمانگاه امام حسین علیه السلام را ساخته ایم تجهیزات پزشکی ندارد قرار بود بیاید تهران تا برویم یکی از سازمانهای مردم نهاد خدمتگزار در استان برایشان تجهیزات بگیریم....
🔹تروریستها پیرمرد حافظ قرآن را ربودند و ناجوانمردانه به قتل رساندند. بالاترین انسان عالم وجود دستگیرت باد مولوی عبدالواحد ریگی
محمد حسین بیاتی
#بحق_الزهرا_عجل_لولیک_الفرج

**************

دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان جزئیات بیشتری از به قتل رسیدن مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه مسجد امام حسین(ع) شهرستان خاش ارائه کرد.

جزئیات قتل امام جمعه‌ای که با عبدالحمید همراهی نکردبه گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، شمس‌آبادی دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان در رابطه با جزییات قتل امام جمعه مسجد امام حسین (ع) شهرستان خاش اظهار کرد: مولوی عبدالواحد امام جمعه مسجد امام حسین (ع) شهرستان خاش روز گذشته در مسجد حضور داشت که افراد ناشناس از درب پشتی مجسد وی را صدا کرده و سوار یک خودروی پژو بدون پلاک می‌کنند.
دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان گفت: بعد اطلاع از ربوده شدن مولوی عبدالواحد با دستور دادستان شهرستان برای تحقیق روی پرونده بازپرس تعیین شده بود و تمام نیروها برای پیدا کردن مولوی عبدالواحد و شناسایی آدم ربایان مامور شده بودند که متاسفانه به نظر می‌رسد متهمان بعد از ربایش اقدام به قتل مولوی عبدالواحد کرده‌اند.وی افزود: امروز جسد مولوی عبدالواحد در یکی از جاده‌های فرعی شهرستان خاش در حالی که ۳ گلوله به وی شلیک شده بود که گلوله‌ها از ناحیه سر خارج شده است، کشف شد.دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان گفت: بازپرس ویژه قتل در محل حاضر و پرونده قضایی در مورد این موضوع تشکیل شده است.شمس‌آبادی بیان کرد: پلیس آگاهی نیز در حال بررسی موضوع برای شناسایی عوامل این حادثه است.

 

۰ نظر ۱۹ آذر ۰۱ ، ۱۷:۰۷
هیئت خادم الشهدا

پیکر ۱۱۱ شهید والا مقام روز گذشته از طریق آبراهه بین المللی اروند وارد اسکله آبادان شدند و مورد استقبال پرشور مردم آبادان و خرمشهر قرار گرفتند.

پیکر ۱۱۱ شهید تازه تفحص شده در اهواز تشییع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، ظهر امروز پس از اقامه نماز جمعه در مصلی مهدیه امام خمینی(ه) با حضور گسترده و باشکوه مردم شهید پرور اهواز پیکر پاک و مطهر ۱۱۱ شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس تشییع شدند.

مردم شهرستان اهواز امروز با حضور خود در این مراسم با سر دادن نوای "یازهرا" باری دیگر با شهدا میثاق بستند.

پیکر ۱۱۱ شهید والا مقام روز گذشته از طریق آبراهه بین المللی اروند وارد اسکله آبادان شدند و مورد استقبال پرشور مردم آبادان و خرمشهر قرار گرفتند.

پیکر شهدا امروز برای شناسایی به تهران اعزام خواهند شد.

این شهدا در عملیات‌های والفجر مقدماتی، والفجر یک، خیبر، بدر، کربلای پنج، بیت المقدس هفت و تک‌های دشمن در سال ۶۷ به فیض شهادت نائل آمدند و در استان‌های میسان و بصره تفحص شدند.

نوحه، همچنان می آیند

 

دریافت

حجم: 3.47 مگابایت

دعای توسل

دعای یا من تحل به عقد المکاره

 

۱ نظر ۱۸ آذر ۰۱ ، ۲۳:۵۲
هیئت خادم الشهدا

شهید منصور بذرپاش در دوم فروردین ۱۳۳۴، در گرمسار چشم به جهان گشود. پدرش رحیم و مادرش، عشرت نام داشت. تا سوم متوسطه در رشته تجربی درس خواند. کارمند اکباتان بود. سال ۱۳۵۶ ازدواج کرد و صاحب یک پسر و یک دختر شد. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. دهم اردیبهشت ۱۳۶۱، با سمت معاون فرمانده گردان در فکه بر اثر اصابت گلوله توسط نیروهای عراقی شهید شد. مزار او در بهشت زهرای تهران ، قطعه ۲۶ ردیف ۳۹ شماره ۲۹ واقع است.

با امید پیروزی فرزندش مهرداد در مسئولیت  خطیر جدید که امروز ۱۶ آذر ۱۴۰۱ از مجلس شورای اسلامی رأی اعتماد گرفت و در دولت سیزدهم، به ریاست جمهوری سید ابراهیم رئیسی، وزیر راه و شهرسازی شد و باید به جای پدرش و بقیه شهدا به نظام مقدس جمهوری اسلامی و محرومین و مستضعفین در این دو  وزارتخانه ادغامی که درصد موفقیت در آن بسیار کم است خدمت کند. به برکت صلوات بر محمد و آل محمد و عجل فرجهم و فرجنا بهم...

۰ نظر ۱۶ آذر ۰۱ ، ۱۴:۲۳
هیئت خادم الشهدا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل، نقاشی چهره شهدای راه استقلال‌خواهی و استکبارستیزی، شهدای روز ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲، از سوی معاونت گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری سازمان بسیج دانشجویی به مناسبت روز دانشجو منتشر شد. این نقاشی به منظور چاپ در تولیدات رسانه‌ای و محتوایی، بیلبورد‌ها، بُرد دانشکده‌‌ها، خوابگاه‌ها و فضاسازی محیطی دانشگاه‌ها می تواند استفاده شود.

عکسها و توضیحات بیشتر درباره حوادث ۱۶ آذر ۱۳۳۲ دانشگاه تهران و شهدای دانشجو، شهیدان بزرگوار احمد قندچی، مهدی شریعت رضوی و مصطفی بزرگ نیا ، همچنین اعطای دکترای افتخاری به نیکسون ملعون را در وبگاه فضایل الشهدا  مطالعه فرمائید. والسلام

۰ نظر ۱۶ آذر ۰۱ ، ۱۱:۴۱
هیئت خادم الشهدا

هوالجمیل / به نقل از سایت پرسمان قرآنی...

شهدای پنجگانه عالمانی از فقهای شیعه بوده‌ اند که در دوره‌ های مختلف در راه دفاع از مذهب و فقه شیعه بدست مخالفان کشته شده‌ اند. هر چند در معرفی شهدای پنجگانه اختلافاتی وجود دارد، از جمله شخصیت هایی که بعنوان شهدای پنجگانه معروف می باشند، عبارتند از:
1. شهید اول شمس‌الدین محمد بن مکی جبل عاملی معروف به شهید اول، یکی از فقهای بزرگ شیعه است که در سال ۷۸۶ هجری قمری، در دمشق به جرم شیعه‌ گری کشته شد.
2. شهید ثانی شیخ زین‌الدین بن علی بن احمد عاملی جبعی[جبل عاملی]، معروف به شهید ثانی، از بزرگان فقهای شیعه، که در ۹۶۶ قمری، شهید شده‌ است.
3. شهید ثالث طبق نوشته علامه امینی در کتاب شهداء الفضیله، دانشمندان و شرح حال نویسان به استثنای شیخ بهائی که محقق کرکی را شهید ثالث نامیده است، «مولی عبدالله تستری خراسانی» متولد(۹۹۷هـ.ق ) را شهید ثالث می‌ دانند(1)؛ و البته این لقب بعدها نیز در مورد شهید قاضی نورالله شوشتری (تاریخ شهادت 1019 هجری قمری) صاحب احقاق الحق و آیت‌الله شیخ محمدتقی برغانی قزوینی(بنابراین در مورد شهید ثالث اختلاف وجود دارد) ذکر شده است.
4. شهید رابع آیت‌الله‌ العظمی محمد باقر اصطهباناتی، کشته شده به سال: ۱۳۲۶ قمری در شیراز. روزنامه صوراسرافیل درباره قاتلان شیخ نوشت که نوکران قوام شیخ محمد باقر حجت‌ الاسلام و سید احمد معین‌ الاسلام را با گلوله کشتند و جسد معین‌ الاسلام هفتاد ساله را به دار زده و سپس با نفت و بوریا آتش زدند. برخی هم عاملان قتل او را بهائیان شیراز می‌ دانند.(2)
5. شهید خامس آیت‌ الله سید محمد باقر صدردر زندان صدام با شکنجه‌ های فراوان مورد آزار قرارگرفت و به این ترتیب بود که زیر این شکنجه‌ های وحشیانه، او و خواهرش که همزمان بازداشت شده بود به فیض شهادت رسیدند.
پی نوشت ها:
1. عبدالحسین امینی، شهداءالفضیلة، قم، ۱۳۵۲ش، ص۲۷۵ـ۲۷۶
2. صوراسرافیل، شماره ٢۶، پنجشنبه ٢١ ربیع‌الاول ١٣٢۶، صص ٣-۵.

۰ نظر ۱۵ آذر ۰۱ ، ۱۱:۲۰
هیئت خادم الشهدا

یا حضرت زینب کبری و یا حضرت ام کلثوم سلام الله علیها

۰ نظر ۰۸ آذر ۰۱ ، ۱۸:۰۹
هیئت خادم الشهدا

ترور یکی از بسیجیان فعال اصفهان/ تلاش برای شناسایی و دستگیری عوامل ترور ادامه دارد

ترور یکی از بسیجیان فعال اصفهان/ تلاش برای شناسایی و دستگیری عوامل ترور ادامه دارد

سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان از شهادت رضا داستانی یکی از بسیجیان فعال و دریادل اصفهان در صبح امروز ( دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ ) و در اقدام تروریستی مزدوران استکبار جهانی خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در اطلاعیه ای اعلام کرد: صبح امروز( دوشنبه) رضا داستانی از بسیجیان فعال ، شجاع و دریادل اصفهان در اقدام تروریستی مزدوران استکبار جهانی در این شهر به شهادت رسید.

این جنایت تروریستی در حالی صورت گرفت که این رزمنده بسیجی در حال عزیمت به محل کار خود بوده است.

تلاش برای شناسایی و دستگیری عوامل ترور بسیجی شهید رضا داستانی ادامه دارد.

با عرض تسلیت و تبریک شهادت این شهید عالیقدر به خانواده معظم و همرزمان وی، به آگاهی می رساند آیین های تشییع ، خاکسپاری و گرامیداشت شهید داستانی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

۰ نظر ۰۷ آذر ۰۱ ، ۲۰:۵۹
هیئت خادم الشهدا

هوالجمیل

هرچه داریم از حسین و کربلاست، ارباب ممنون
ایران ۲ - ولز ۰ / تبریک به ایران و ایرانی / پر شمار باد لحظه های شاد برای ملت ایران / به بر کت صلوات بر محمد و آل محمد / یا علی

۰ نظر ۰۴ آذر ۰۱ ، ۱۶:۰۰
هیئت خادم الشهدا

پیکر شهید «یزدان قجری» در بروجن تشییع می‌شود.

«یزدان قجری» لوکوموتیوران قطار باری راه‌آهن مبارکه اصفهان که ۲۵ آبان مورد حمله اغتشاشگران قرار گرفته بود بر اثر شدت سوختگی به شهادت رسید و پیکر مطهرش روز پنجشنبه در بروجن تشییع و به خاک سپرده خواهدشد.

پیکر شهید خدمت «یزدان قجری» از شهدای آتش‌سوزی لوکوموتیو محور مبارکه اصفهان روز پنج‌شنبه ۳ آذر از ساعت ۹:۳۰ از حسینیه ثارالله (سپاه قدیم) به سمت روضه الشهدای بروجن تشییع می‌شود.

یزدان قجری فرزند محمدقلی راننده لوکوموتیو باربری بود که در ۲۵ آبان در حادثه اغتشاشات و آتش‌سوزی لوکوموتیو دچار حادثه سوختگی شدید شد و به بیمارستان محمد رسول‌الله (ص) شهرستان مبارکه منتقل شد و پس از چند روز بستری در بیمارستان و علی‌رغم تلاش‌های کادر درمان، متأسفانه به علت سوختگی شدید جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.

۰ نظر ۰۲ آذر ۰۱ ، ۲۰:۴۳
هیئت خادم الشهدا

اهدا اعضا بدن پلیسی که در اغتشاشات به شهادت رسید

اهدا اعضا بدن پلیسی که در اغتشاشات به شهادت رسید

سرهنگ تورج اردلان دقایقی قبل در بیمارستان ولیعصر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش خبرنگار مهر، در پی بروز ناامنی‌های اخیر در سطح کشور و تلاش مأموران پلیس برای حفاظت از جان، مال و نوامیس مردم، سرهنگ تورج اردلان از کارکنان انتظامی کلانتری بانه کردستان پنجم آبان ماه ۱۴۰۱ توسط اغتشاشگران بر اثر سنگ پرانی و پرتاب بمب‌های دست ساز از ناحیه سر مجروح و در بیمارستان به علت شدت جراحات وارده دچار مرگ مغزی می‌شود.

علی رغم تلاش تیم پزشکی پس از چند هفته، اعضای بدن وی با موافقت خانواده این شهید به افراد نیازمند اهدا شد و شهید تورج اردلان ظهر امروز به یاران شهیدش پیوست.

بر اساس این گزارش این شهید والامقام پس از ۲۸ سال خدمت صادقانه در سازمان انتظامی کشور، دارای دو فرزند ۱۳ و ۱۸ ساله بود که یازده عضو بدنش به افراد نیازمند اهدا شده است.

۰ نظر ۰۲ آذر ۰۱ ، ۲۰:۱۴
هیئت خادم الشهدا

پاسداری که توسط صهیونیست‌ها در سوریه شهید شد.....«داوود جعفری»؛ پاسداری که توسط صهیونیست‌ها در سوریه شهید شد، کیست؟

داوود جعفری که در سوریه به دست صیونیستها به شهادت رسید از جمله پاسدارانی بود که در زمستان سال ۱۳۹۴ تفنگداران آمریکایی که وارد آبهای ایران در خلیج فارس شده بودند را دستگیر کردند.

۰ نظر ۰۲ آذر ۰۱ ، ۱۳:۱۵
هیئت خادم الشهدا