امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام... خوش آمدید....
زندگینامه نویسی صلواتی و سریع و عالی برای شهدای کشور ، افتخار ما در دنیا و آخرت است، اکثریت مطالبی که در این وبلاگ آمده محصول مصاحبه تلفنی یا حضوری با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است که نوشته شده و قبل از درج در سایت، به رؤیت و تأیید خودشان رسیده است. شما خانواده محترم شهید نیز اگر خواستار نوشتن زندگینامه برای شهید بزرگوارتان هستید بر ما منت گذارید و با شماره ۰۹۱۷۶۱۱۲۲۵۳ (صادقی) تماس بگیرید تا در اسرع وقت با افتخار فرمانبری کنیم. ما وابسته به هیچ شخص و سازمانی نیستیم فقط به عشق شهدا و سید و‌ سالارشان حضرت اباعبدالله الحسین، رایگان و عاشقانه و با تمام وجود کار میکنیم و هیچ پاداش و مقامی نمیخواهیم جز شهادت و وصال شهدا....
نثار ارواح مطهر و منور تمام انبیا و اولیا و شهدا و صلحا و اموات منسوب به صلوات فرستندگان، فاتحه مع الصلوات، اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
در ضمن، انتشار مطالب این سایت آزاد است و حتی بدون ذکر منبع پاداش الهی دارد. پس یاعلی...
-----------------------------------------------
برای دریافت صلواتی کتاب امام زادگان عشق و آثار انتشارات هدهد به سایت هدهد مراجعه فرمائید: www.hodhodiran. ir
-----------------------------------------------
ارادت

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

طلبه بسیجی شهید حسن مختار زاده

سه شنبه, ۲۲ آذر ۱۴۰۱، ۰۴:۲۵ ب.ظ

بسم رب الشهداء والصدیقین
مراسم تشییع پیکر طلبه بسیجی مدافع امنیت شهید حسن مختارزاده از مصلای قدس قم به طرف حرم حضرت معصومه(س) ‌برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مراسم تشییع پیکر طلبه بسیجی مدافع امنیت شهید حسن مختارزاده از مصلای قدس قم به طرف حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.
مردم مومن و انقلابی قم امروز پیکر شهید مدافع امنیت، طلبه بسیجی حسن مختارزاده را با شکوه خاصی از مصلی قدس تا حرم بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه (س) تشییع کردند.

پیکر این شهید عزیز پس از اقامه نماز در مقبره الشهدای حرم بانوی کرامت، واقع در صحن امام رضا (ع) و در جوار مزار شهید شهروز مظفری‌نیا از شهدای حادثه تروریستی فرودگاه بغداد و از همرزمان سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی به خاک سپرده شد.
مردم و زائران حاضر در مراسم تشییع و تدفین با فریادهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود، مرگ بر ضد ولایت فقیه و مرگ بر فتنه‌گر، خشم و انزجار خود را نسبت به اغتشاش‌گران و اخلال‌گران در نظم و امنیت کشور نشان دادند.
شهید حسن مختارزاده طلبه پایه ششم مدرسه علمیه عترت آل محمد(ص) قم، که مدتی قبل در درگیری با اغتشاشگران دچار صدمه و جراحت شده بود، 18 آذر در بیمارستان بقیه‌الله(عج) به فیض عظیم شهادت نائل آمد.
روحش شاد و یادش گرامی

۰۱/۰۹/۲۲
هیئت خادم الشهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">