امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام... خوش آمدید....
زندگینامه نویسی صلواتی و سریع و عالی برای شهدای کشور ، افتخار ما در دنیا و آخرت است، اکثریت مطالبی که در این وبلاگ آمده محصول مصاحبه تلفنی یا حضوری با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است که نوشته شده و قبل از درج در سایت، به رؤیت و تأیید خودشان رسیده است. شما خانواده محترم شهید نیز اگر خواستار نوشتن زندگینامه برای شهید بزرگوارتان هستید بر ما منت گذارید و با شماره ۰۹۱۷۶۱۱۲۲۵۳ (صادقی) تماس بگیرید تا در اسرع وقت با افتخار فرمانبری کنیم. ما وابسته به هیچ شخص و سازمانی نیستیم فقط به عشق شهدا و سید و‌ سالارشان حضرت اباعبدالله الحسین، رایگان و عاشقانه و با تمام وجود کار میکنیم و هیچ پاداش و مقامی نمیخواهیم جز شهادت و وصال شهدا....
نثار ارواح مطهر و منور تمام انبیا و اولیا و شهدا و صلحا و اموات منسوب به صلوات فرستندگان، فاتحه مع الصلوات، اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
در ضمن، انتشار مطالب این سایت آزاد است و حتی بدون ذکر منبع پاداش الهی دارد. پس یاعلی...
-----------------------------------------------
برای دریافت صلواتی کتاب امام زادگان عشق و آثار انتشارات هدهد به سایت هدهد مراجعه فرمائید: www.hodhodiran. ir
-----------------------------------------------
ارادت

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۱۳ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در محکومیت عمل جنایتکارانه اغتشاشگران و تسلیت شهادت شهید محمد زارع مویدی آمده است: گرچه شهادت یک افتخار بزرگ است، امّا لازم است که مسئولین قضائی، سیاسی و امنیتی بیش از این با اغتشاشگران مماشات نکنند

۰ نظر ۲۹ آبان ۰۱ ، ۲۱:۵۲
هیئت خادم الشهدا

سردار فدوی با اشاره به تقدیم ۶۰ شهید امنیت در حوادث اخیر گفت: در داخل کشور با فریب خوردگان روبه رو بودیم لذا مماشات کردیم و اگر فریب خوردگان داخلی در میدان نبودند، این ۶۰ روز به ۶ روز هم نمی‌کشید.

۰ نظر ۲۹ آبان ۰۱ ، ۲۰:۵۹
هیئت خادم الشهدا

در فراخوان ضدانقلاب به منظور آشوب، اعتصاب و ایجاد ناامنی در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته ۱۴ نفر از نیروهای حافظ امنیت و مردم در شهرهای مختلف به شهادت رسیدند.

۱۴ شهید امنیت

۰ نظر ۲۸ آبان ۰۱ ، ۱۵:۴۵
هیئت خادم الشهدا

بسم رب الشهداء والصدیقین
۱- پاسدار وظیفه شهید کریم کشاورزی فرزند محمد حسین ، متولد ۱۳۵۱ شهادت ۱۶/۴/۱۳۷۲ خورنج پیرانشهر
۲- پاسدار مفقودالجسد شهید سید ابراهیم حسینی فرزند سید مرتضی، متولد ۱۳۴۳ شهادت ۴/۴/۱۳۶۷ جزیره مجنون
۳- پاسدار شهید منصور حق پرست فرزنذ حبیب ، متولد ۱۳۴۶ شهادت ۲۳/۳/۱۳۶۷ شلمچه
۴- سرباز شهید مهرزاد مهدوی فرزند عبدالحمید ، متولد ۱۳۴۵ ، شهادت ۳۰/۸/۱۳۶۶ جمعی لشکر ۹۲ زرهی اهواز
۵- پاسدار وظیفه شهید سیروس زارع فرزند حسین ، متولد ۱۳۴۴ شهادت ۲۶/۵/۱۳۶۴ مریوان به دست کومله
۶- پاسدار وظیفه شهید غلامرضا ایزدی فرزند خلیل متولد ۱۳۴۲ فاروق، شهادت ۲۵/۱۲/۱۳۶۲ جبهه طلائیه
۷- پاسدار وظیفه شهید سید ابراهیم شبیری فرزند سید حمزه متولد ۱۳۴۱ فاروق، شهادت ۲۵/۱۲/۱۳۶۲ جبهه طلائیه
۸ - سرباز شهید بهرام پذیرائی فرزند حسین، متولد ۱۳۳۹ ، شهادت اسفند ۱۳۶۲ چابهار
روحشان شاد و یادشان گرامی

نثار ارواح مطهر شهدا و اموات، مخصوصاً شهدا و اموات فاروق و همسایه و همشهری ام مرحوم حبیب اله عصائی فرزند مرحوم حسین فاتحه مع الصلوات

والسلام - جشنواره انار ۲۰ آبان ۱۳۴۱

۰ نظر ۲۰ آبان ۰۱ ، ۱۴:۲۸
هیئت خادم الشهدا

هوالجمیل/ درود بر غیرت مردم صبور و شریف وطنم که با حضور در راهپیمائی ۱۳ آبان ۱۴۰۱ علیرغم تهاجمات چهل روز گذشته دشمن، و علیرغم مشکلات اقتصادی، خوش درخشیدند، حالا نوبت مسئولین است که بر خدمات خود به این ملت شریف و شهید پرور بیفزایند. یا علی مدد

۱ نظر ۱۳ آبان ۰۱ ، ۲۱:۲۵
هیئت خادم الشهدا

روح الله عجمی در منطقه خرمدشت کرج بسیجی با ضربات چاقو به کمر به شهادت رسیده است.

شهید عجمیان ۲۴ ساله از ناحیه بسیج امام هادی (ع) و مجرد بوده است. بقیه در ادامه مطلب

۰ نظر ۱۲ آبان ۰۱ ، ۲۰:۰۵
هیئت خادم الشهدا
به گزارش سایت جوان ساعتی پیش به هنگام اذان مغرب در خیابان جمهوری شهر زاهدان حجت الاسلام سجاد شهرکی امام جماعت مسجد مولای متقیان در مقابل مسجد توسط افراد مسلح مورد هدف قرار گرفت.
در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد افراد مسلح با ۲ خودرو پژو و پراید با صورت‌های پوشیده و با کلت کمری اقدام به تیراندازی به سمت حجت‌الاسلام والمسلمین سجاد شهرکی امام جماعت مسجد مولای متقیان نمودند که از ناحیه سر و سینه مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: افراد مسلح بلافاصله بعد از اقدام به تیراندازی متواری و حجت‌الاسلام شهرکی سریعا با عوامل اورژانس به مرکز درمانی اعزام که با توجه به شدت جراحات به فیض شهادت نائل می‌شود.
وی با اشاره به تشکیل تیم ویژه از کارآگاهان زبده پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت خاطر نشان کرد: با توجه به سرنخ‌های بدست آمده این افراد جنایت کار در اسرع وقت شناسایی و دستگیر و مجازات خواهند شد.
۰ نظر ۱۲ آبان ۰۱ ، ۱۹:۴۲
هیئت خادم الشهدا

سید فریدالدین، نخبه شهید حرم که حافظ قرآن بود

سید فریدالدین، نخبه شهید حرم که حافظ قرآن بود

شیراز-ایرنا- سید فریدالدین معصومی که در حمله تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به درجه رفیع شهادت نایل آمد، حافظ قران بود و شخصیتی بسیار آرام داشت و  همیشه بر این باور بود که یک مؤمن باید در جامعه برای دیگران الگو باشد.     

 به گزارش ایرنا ، غروب چهارشنبه چهارم آبان‌ ماه بود که حرم مطهر شاهچراغ (ع) با حمله فردی مسلح به خاک و خون کشیده شد و شماری از نمازگزاران  و زائران شهید و شماری نیز زخمی شدند ، در این حمله تروریستی سید فریدالدین معصومی حافظ قرآن کریم که دکترای مکانیک داشت به خیل شهدا پیوست....بقیه در ادامه مطلب

۰ نظر ۱۲ آبان ۰۱ ، ۰۹:۳۳
هیئت خادم الشهدا

گروه سیاسی-رجانیوز: روز چهارشنبه اغتشاشگران به بهانه چهلمین روز درگذشت مرحومه مهسا امینی به ایجاد ناامنی و جنایت دست زدند. درحالی که صحنه‌هایی از اقدامات خشونت‌آمیز آشوبگران در فضای مجازی دست به دست می‌شود و همگان درخواست برخورد بدون مماشات و تسامح با آن‌ها را دارند، خبر شهادت چندین نفر از نیروهای مدافع امنیت کشور هم به گوش می‌رسد.

۰ نظر ۰۸ آبان ۰۱ ، ۰۷:۳۸
هیئت خادم الشهدا

بسم رب الشهداء و الصدیقین

سازمان پزشکی قانونی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که هویت ۱۳ تن از شهدای حادثه تروریستی در شاهچراغ پس از انتقال به مرکز پزشکی قانونی استان فارس مورد شناسایی قرار گرفته است.

اسامی این شهدا به شرح زیر است:‌

۱- زهرا اسمعیلی فرزند آقاجان ۴۶ ساله

۲-علیرضا سرایداران فرزند محمدحسن ۴۹ ساله

۳- آرشام سرایداران فرزند علیرضا ۱۰ ساله

۴- مجتبی ندیمی فرزند مصطفی ۴۵ ساله

۵- حسنعلی پورعیسی فرزند محمداسماعیل ۷۳ ساله

۶- بهادر آزادی شیری فرزند علی همت ۶۰ ساله

۷- سیدفریدالدین معصومی فرزند سیدمحسن ۳۹ ساله

۸ - علی اصغر لری گویینی فرزند عباس ۷ ساله

۹- محمدرضا کشاورز فرزند مهدی ۱۵ ساله

۱۰- محمدولی کیاسی فرزند غریبعلی ۵۴ ساله

۱۱- احساس مرادی فرزند محبعلی ۵۸ ساله

۱۲ - هوشنگ خوب فرزند خداداد ۶۴ ساله

۱۳ - امید خوب فرزند هوشنگ ۳۲ ساله

حامد نائیجی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه اسامی منتشر شده قبلی دارای برخی نواقض بوده و تنها اسامی ۱۰ نفر در آن اعلام شده بود، گفت: این اسامی کامل به همراه سن از ۱۳ شهید این حادثه تروریستی است که پیکر آنان به پزشکی قانونی استان فارس منتقل شده بود.

۰ نظر ۰۷ آبان ۰۱ ، ۰۹:۲۱
هیئت خادم الشهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، طی ناآرامی های چهارشنبه شب بسیجی «آرمان علی وردی» به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید علی وردی طی ناآرامی های چهارشنبه شب در اکباتان در اثر جراحت شدید ناشی از حمله اغتشاشگران مجروح و به بیمارستان منتقل شد و سپس به شهادت رسید.

شهید علی وردی ۲۱ ساله، طلبه بسیجی و مربی کانون تربیتی حوزه علمیه آیت الله مجتهدی(ره) و همچنین عضو بسیجیان یگان امام رضا(ع) سپاه محمد رسوال الله (ص) تهران بزرگ بود.

۰ نظر ۰۷ آبان ۰۱ ، ۰۹:۰۷
هیئت خادم الشهدا

هوالجمیل / داغ شهدای مظلوم شاهچراغ خیلی سنگین است و جز با انتقام سخت و سنگین و پشیمان کننده (اندکی) جبران نمیشود ولی هنوز طنین صدای دلنشین و آرامبخش امام راحل به گوش می رسد که می گفت: 
این انقلاب باید زنده بماند، این نهضت باید زنده بماند و زنده ماندنش به این خونریزی‌هاست. بریزید خونها را؛ زندگی ما دوام پیدا می‌کند. بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شود. ما از مرگ نمی‌ترسیم و شما هم از مرگ ما صرفه ندارید. دلیل عجز شماست که در سیاهی شب، متفکران ما را می‌کشید. برای اینکه منطق ندارید. اگر منطق داشتید که صحبت می‌کردید، مباحثه می‌کردید. لکن منطق ندارید، منطق شما ترور است! منطق اسلام ترور را باطل می‌داند. اسلام منطق دارد.

لعنت خدا بر پیروان ابوسفیان از یزید تا بن سلمان...

۰ نظر ۰۵ آبان ۰۱ ، ۰۹:۱۷
هیئت خادم الشهدا

نام و نام خانوادگی: محمدمهدی مالامیری
تاریخ تولد: ۲۶/۳/۶۴
تاریخ شهادت: ۳۱/۱/۹۴
محل شهادت: بصری الحریر استان درعای سوریه،

به نقل و با تشکر از سایت رشد،


حجت‌الاسلام شهید محمدمهدی مالامیری، در روز دوشنبه ۲۶ خردادماه ۱۳۶۴ هجری شمسی، مصادف با ۲۶ ماه مبارک رمضان در خانواده‌ای روحانی و ولایی چشم به جهان گشود. بقیه در ادامه مطلب... 

۰ نظر ۰۱ آبان ۰۱ ، ۲۰:۴۸
هیئت خادم الشهدا