امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام... خوش آمدید....
زندگینامه نویسی صلواتی و سریع و عالی برای شهدای کشور ، افتخار ما در دنیا و آخرت است، اکثریت مطالبی که در این وبلاگ آمده محصول مصاحبه تلفنی یا حضوری با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است که نوشته شده و قبل از درج در سایت، به رؤیت و تأیید خودشان رسیده است. شما خانواده محترم شهید نیز اگر خواستار نوشتن زندگینامه برای شهید بزرگوارتان هستید بر ما منت گذارید و با شماره ۰۹۱۷۶۱۱۲۲۵۳ (صادقی) تماس بگیرید تا در اسرع وقت با افتخار فرمانبری کنیم. ما وابسته به هیچ شخص و سازمانی نیستیم فقط به عشق شهدا و سید و‌ سالارشان حضرت اباعبدالله الحسین، رایگان و عاشقانه و با تمام وجود کار میکنیم و هیچ پاداش و مقامی نمیخواهیم جز شهادت و وصال شهدا....
نثار ارواح مطهر و منور تمام انبیا و اولیا و شهدا و صلحا و اموات منسوب به صلوات فرستندگان، فاتحه مع الصلوات، اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
در ضمن، انتشار مطالب این سایت آزاد است و حتی بدون ذکر منبع پاداش الهی دارد. پس یاعلی...
-----------------------------------------------
برای دریافت صلواتی کتاب امام زادگان عشق و آثار انتشارات هدهد به سایت هدهد مراجعه فرمائید: www.hodhodiran. ir
-----------------------------------------------
ارادت

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

پنج شهید دیگر ، حافظان امنیت و آرامش

يكشنبه, ۸ آبان ۱۴۰۱، ۰۷:۳۸ ق.ظ

گروه سیاسی-رجانیوز: روز چهارشنبه اغتشاشگران به بهانه چهلمین روز درگذشت مرحومه مهسا امینی به ایجاد ناامنی و جنایت دست زدند. درحالی که صحنه‌هایی از اقدامات خشونت‌آمیز آشوبگران در فضای مجازی دست به دست می‌شود و همگان درخواست برخورد بدون مماشات و تسامح با آن‌ها را دارند، خبر شهادت چندین نفر از نیروهای مدافع امنیت کشور هم به گوش می‌رسد.

از شکنجه تا شهادت

«آرمان علی‌وردی» نام جوانی ۲۱ ساله است که به شکلی غم‌انگیز روز گذشته به شهادت رسید. این طلبه بسیجی در آشوب‌های روز چهارشنبه توسط آشوبگران ربوده شده و پس از شکنجه از سوی آن‌ها به کما رفت. حجم ضربه‌هایی که به سر این طلبه بسیجی وارد شده باعث ضربه مغزی وی شده بود.

 

دوستان این طلبه ساعت‌ها در خیابان‌های شهرک اکباتان تهران به‌دنبال وی بودند. با این حال پس از چند ساعت یکی از گشت‌های اطلاعاتی به جسمی که در تاریکی شب روی آن پتو کشیده شده مشکوک می‌شود. این نیروها پس از کنار زدن پتو با جسمی بدون حرکت و غرق در خون مواجه می‌شوند.

 

ضربات وارده بر صورت این طلبه باعث شده بود تا پیکر وی براحتی قابل شناسایی نباشد. در نهایت او به سختی توسط دوستانش شناسایی شد. «‎آرمان علی‌وردی» بعد از شکنجه‌های وحشیانه توسط آشوبگران به کما رفته بود که روز گذشته پس از سه روز تحمل جراحات وارده به شهادت رسید.

 

شهید علی وردی مربی کانون تربیتی حوزه علمیه آیت‌الله مجتهدی(ره) و همچنین عضو بسیجیان یگان امام رضا(ع) سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ بود. قابل ذکر است تصاویر شکنجه شهید علی وردی و پایکوبی قاتلین او با شعارهای رکیک در توئیتر منتشر شده است.

 

ترور با کوکتل مولوتف‌ و نارنجک

ناآرامی‌های چهارشنبه چهارم آبان ماه در تهران به همین جا ختم نشد. اغتشاشگران با پرتاب کوکتل مولوتف به سمت مردم و نیروهای نظامی اسباب ناامنی و آشوب را به پا کردند. در جریان این ناامنی یک بسیجی پاسدار به نام «امیر کمندی» در محله ستارخان به شهادت رسید.

 

خبرگزاری فارس درخصوص شهادت وی نوشته است یک کوکتل مولوتف به شهید کمندی برخورد می‌کند و پس از آن با برخورد نارنجک دستی در اثر جراحت شدید ایجاد شده در ناحیه سر و گردن به شهادت می‌رسد. این رسانه خبر داد تعدادی از لیدرهای آشوب‌های چهارشنبه که برخی از آن‌ها آموزش دیده بودند دستگیر شدند.

 

سرهنگ دوم پاسدار امیرکمندی از پاسداران نیروی زمینی و ساکن شهرستان نسیم شهر بود.

 

حضور رئیس‌جمهور در مراسم تشییع

مراسم تشییع پیکر شهید امیرکمندی روز گذشته پس از اقامه نمازجمعه تهران و همزمان با راهپیمایی محکومیت جنایت تروریستی در حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی(علیه‌السلام) برگزار شد. در این مراسم که پیکر شهید نخبه سید فرید معصومی از شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ نیز تشییع شد آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور نیز حضور یافت.

 

شهادت دهه‌ هفتادی‌ها  در آمل

اغتشاشاگران مسلح در آمل نیز جان دو نفر از نیروهای انقلابی را گرفتند. هادی چاکسری متولد ۱۳۷۱ و علی فاضلی متولد ۱۳۷۲ دو شهید حادثه پنج‌شنبه شب این شهر بودند. این دو فرد در آمل توسط افراد ناشناس هنگام تردد در خیابان هراز آمل ترور شدند و مورد اصابت گلوله به قفسه سینه قرار گرفتند.

 

معاون امنیتی استاندار مازندران در تشریح جزئیات این حادثه تروریستی گفت: ساعت ۸ شب در خیابان امام خمینی آمل دو نفر از جوانان انقلابی که سابقه فعالیت در بسیج دارند مورد هدف گلوله کلت قرار می‌گیرند. وی با بیان اینکه فرد ضارب متواری شده است گفت: ضارب از فاصله ۳ تا ۴ متری  تیر را شلیک کرده و دو جوان را به شهادت  رسانده است. 

 

خبرنگار فارس در آمل خبر داده است، ضاربین در این حادثه دو نفر بوده‌اند و به وسیله موتور سیکلت متواری شده‌اند. ضاربین قصد تیراندازی به سمت نیروهای پلیس را داشته‌اند که به این دو فرد اصابت می‌کند. تشییع پیکر شهدای این حادثه دیروز بعد از نماز جمعه در شهر آمل برگزار شد.

 

شهادت پاسدار ملایری

عصر چهارشنبه چهارم آبان ماه در ملایر هم سروان علی نظری از پاسداران این شهر در تعقیب و گریز اغتشاشگران به ضرب گلوله به درجه رفیع شهادت رسید. سروان علی نظری متولد سال ۱۳۶۹ بود که از وی یک فرزند دختر به یادگار مانده است. به گزارش خبرگزاری مهر، به گفته مسئولین ارشد، دستگیری قاتل پاسدارامنیت شهید علی نظری کمتراز ۱۲ ساعت توسط نهادهای اطلاعاتی و امنیتی استان همدان به انجام رسید؛ به نوعی که در یک کار اطلاعاتی و امنیتی استان، پنج نفر از عوامل ترور سرگرد پاسدار شهید علی نظری دستگیر و بازداشت شدند و ۴ نفر دیگر شناسایی و پیگیری جهت دستگیری آن‌ها در دستور کار قرار دارد. روز گذشته، پیکر این شهید والامقام توسط خیل جمعیت مردم ملایر تشییع شد.

۰۱/۰۸/۰۸
هیئت خادم الشهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">