امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام... خوش آمدید....
زندگینامه نویسی صلواتی و سریع و عالی برای شهدای کشور ، افتخار ما در دنیا و آخرت است، اکثریت مطالبی که در این وبلاگ آمده محصول مصاحبه تلفنی یا حضوری با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است که نوشته شده و قبل از درج در سایت، به رؤیت و تأیید خودشان رسیده است. شما خانواده محترم شهید نیز اگر خواستار نوشتن زندگینامه برای شهید بزرگوارتان هستید بر ما منت گذارید و با شماره ۰۹۱۷۶۱۱۲۲۵۳ (صادقی) تماس بگیرید تا در اسرع وقت با افتخار فرمانبری کنیم. ما وابسته به هیچ شخص و سازمانی نیستیم فقط به عشق شهدا و سید و‌ سالارشان حضرت اباعبدالله الحسین، رایگان و عاشقانه و با تمام وجود کار میکنیم و هیچ پاداش و مقامی نمیخواهیم جز شهادت و وصال شهدا....
نثار ارواح مطهر و منور تمام انبیا و اولیا و شهدا و صلحا و اموات منسوب به صلوات فرستندگان، فاتحه مع الصلوات، اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
در ضمن، انتشار مطالب این سایت آزاد است و حتی بدون ذکر منبع پاداش الهی دارد. پس یاعلی...
-----------------------------------------------
برای دریافت صلواتی کتاب امام زادگان عشق و آثار انتشارات هدهد به سایت هدهد مراجعه فرمائید: www.hodhodiran. ir
-----------------------------------------------
ارادت

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۷ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

.

یا ابا عبدالله، علیکم منی سلام الله

۰ نظر ۳۱ شهریور ۰۱ ، ۱۳:۳۸
هیئت خادم الشهدا

بسم رب الشهداء والصدیقین
ان الله یحب الذین یقاتلون فی سبیله صفا کانهم بنیان مرصوص- سوره صف آیه 5

متن وصیت نامه شهید  امان الله دلخوش
اینجانب  امان الله دلخوش فرزند محمد به شماره شناسنامه 1906 متولذ 1341 ساکن مرودشت روستای کناره وصیت خودم را شروع می نمایم.

برادران شهید : امان الله (رحیم) و حمید دلخوش، از کناره مرودشت

با سلام به پیشگاه منجی عالم بشریت آقا امام زمان (عج) و نائب بر حقش امام خمینی و با سلام به رزمندگان کفر ستیز اسلام و با سلام بر شهیدان اسلام از صدر تا کربلای حسین (ع) و از کربلای حسین تا کربلای ایران و با درود به خانواده های شهدا، اسرا و جانبازان اسلام.
خدایا به محمد (ص) بگو پیروانش حماسه می آفرینند و به علی بگو که شیعیانش قیامت برپا کردند. آری به حسین (ع) بگو که خونش همچنان در رگها می جوشد، به حسین (ع) بگو که از خون ها سروها روئید. ظالمان سروها را بریدند اما باز سروها روئید. خدایا می دانی که بندگان راستین و مدافعان حقیقی دین مبینت چگونه فداکاری می کنند و مرگ را به بازی گرفته اند، پنداری که چون شمع ذوب می شویم، خدایا از مردن نمی هراسیم اما می ترسیم بعد از ما ایمان را سر ببرند و اگر نسوزیم روشنائی رخت بر می بندد و جای خود را دوباره به ظلمت می سپارد. پس چه باید کرد؟ "من عرف نفسه فقد عرف ربه" هرکس خویش را بشناسد خدای خود را شناخته ، آری وقتی خودم را شناختم به خالقم پی بردم و فهمیدم که دنیا محل امتحان است، پروردگارا بر سجاده ای به وسعت زمین نماز می گذارم، بر زمین رنگین به خون عزیزانمان، عید و عزایمان هم یکسان است، بار پروردگارا می بینی که اسطوره های شهادت چگونه حیات را به بازی گرفتند، سر مست عشق، عشق خدائی ببین که با ایثار وجودشان در بستر حیات چگونه مرگ را تفسیر می کنند، من با امام خمینی میثاق بستم که به او وفادار بمانم، زیرا او به اسلام و قرآن وفادار است و اگر چندین بار مرا بکشند و زنده کنند دست از این سید پیر بر نمی دارم. راه سعادت بخش حسین (ع) را ادامه دهید و زینب گونه زندگی کنید.
پدر و مادر مهربانم از شما معذرت میخواهم، شما حق بزرگی بر من دارید ولی خودتان فکر کنید ما نباید مثل کسانیکه سرور شهیدان را تنها گذاشتند امام را تنها بگذاریم، آری پدر و مادرم اگر در طول زندگی ام شما را نارحت کردم امیدوارم مرا ببخشید. پدرم من یکمرتبه منقلب شدم ناگهان مثل اینکه از جلدی به جلد دیگری رفتم لباس رزم پوشیدم و روانه میدان شدم تا بتوانم دین خودم را به اسلام و قرآن ادا کنم و پوزه جنایتکاران را به خاک مذلت بمالم و اسلام و قرآن را زنده نگهدارم و راه کربلای حسین (ع) را بر روی مسلمین جهان باز نمایم و به آرزویم برسم.
پدر جان امام عزیزمان را تنها نگذارید، پدرم یقین دارم که مؤمن مثل کوه استوار است بنابراین اگر شهادت نصیبم گردید با کمال میل برایم سخنرانی کن و قرآن بخوان و با شهامت و استقامت خود دشمنان انقلاب اسلامی را مأیوس کن. آری پدر جان هیچ ناراحت فرزندانت نباش، بیاد بیاور که حضرت ابراهیم (ع) به دستور خداوند یگانه فرزندش را در قربانگاه می آورد تا به دست خود او را قربانی کند، شما هم فکر کنید در راه خدا و قرآن دو نوجوان را قربانی کرده اید. استقامت و صبر داشته باشید همچنان که امام حسین (ع) در شهادت علی اکبر و علی اصغر صبر کرد. آری خداوند بزرگ خالق تمام موجودات است.
مادر مهربانم می دانم که چقدر برایم زحمت کشیدی و مرا از یک روزه به بیست سالگی رسانیدی، چه شبها و نیمه شبها که برایم بی خوابی کشیدی، به من شیر دادی و نوازشم کردی تا بزرگ شوم و برای شما فرزند خوبی باشم و شما را در زندگی خوشبخت نمایم ولی چه کنم تقدیر این بود شما را رها کنم و در جبهه ها منزل بگیرم و از اسلام عزیز دفاع نمایم. امیدوارم مرا ببخشید. مادر جان می دانم یک زن مؤمن و مسلمان باید مثل حضرت زهرا (س) باشد و در برابر سختیها صبر نماید. مادرم خوب می دانی که فرزندان زهرا (س) را چگونه شهید کردند، خوب می دانی فرزندش حسین را با لب تشنه سر بریدند، مادرم من دیگر از حسین (ع) عزیزتر نیستم. مادرجان باید صبر و استقامت داشته باشی که روز قیامت در مقابل زهرا (س) روسفید و سربلند باشی و بتوانی جوابگو باشی. مادر جان تو مثل بعضی از مادرها که نمی گذارند فرزندانشان به جبهه بیایند و حسین را یاری کنند مباش، آنها غافل هستند. مادرم خدای ناکرده از امام عزیزم ، حسین زمان، خمینی بت شکن روی بر نگردانید. مادرم اگر دو فرزند دیگرت هم خواستند به جبهه بیایند خدای ناکرده از آنها جلوگیری نکن، بگذار راه برادرش که راه حسین می باشد را ادامه دهند.
خواهر مهربانم امیدوارم از فراق برادرانت غمگین و افسرده نباشی، خواهرم همچون زینب استقامت داشته باشی و این را هم در نظر بیاور که حسین (ع) را با لب تشنه جلو روی زینب خواهرش سر بریدند ولی در روحیه زینب و در ایمان و شهامت او تزلزلی ایجاد نشد، بلکه با روحیه گرفتن از خون برادرش حسیین (ع) و کشته شدگان کربلا با استقامت هرچه بیشتر از خون مظلومان کربلا دفاع کرد. خواهرم اگر صبر کردید روز قیامت در نزد حضرت زینب سربلند و سرفراز خواهی بود. همسرم شما استقامت نمائید و بچه هایم را نگهداری کن و مواظب فرزندانم باشید هرچه خدا بخواهد می شود. تمام اقوام و خویشان را سلام می رسانم.
دیگر صحبتی ندارم با همه شما خداحافظی میکنم. پدر، مادر، خواهر، برادران و همسرم همیشه به یاد من گنهکار و حقیر باشید، امیدوارم که فرزندی خوب برای شما شده باشم. والسلام / امان الله دلخوش

۰ نظر ۱۱ شهریور ۰۱ ، ۲۳:۵۱
هیئت خادم الشهدا

هوالجمیل /  مروری بر سخنان سردار شهید احمد کاظمی؛

برادران، برای خوشایند هیچ کس جهنم نروید. کاری نکنید که بخواهد کسی خوشش بیاید، شما هم جهنمی شوید. هیچ‏ وقت دین خدا را، دستور خدا را، وظایف شرعی‌تان را با هیچ چیز معامله نکنید. خیانت این نیست که آدم برود با دشمن ببندد، این، یک نوعش است. خیانت این نیست که یک چیزی بخرید، پولش را ندهید؛ این هم یک نوعش است. خیانت این است که در جایگاهی قرار بگیریم که جای ما نباشد.

باید تلاش کرد که به کمال رسید. باید تلاش کرد روح را بزرگ و قلب را گسترده کرد. باید تلاش کرد به نور نزدیک شد، یک رابطه قلبی بزرگ با امام حسین(ع) برقرار کرد. باید خودمان را پاک و خالص کنیم، بگوییم ما سربازان امام زمان(عج) هستیم.

اگر ما از واقعیت خودمان دور شدیم، برایمان دنیا سخت و تنگ و تاریک خواهد شد. واقعیت ما این است که ما لشکر امام زمان(عج) هستیم. ما لشکر ولایت هستیم. این قدرت بی‌همتا و برگرفته از قدرت خداوند، افتخار جاودانه همیشه تاریخ خواهد بود و چیزی از آن بالاتر نیست.

انسانی که از زمین کنده شود، در فضای لایتناهی قرار می‌گیرد

باید خلاص شد. از چه چیز خلاص شد؟ خلبان‌ها وقتی که کارهای هواپیما را می‌کنند و هواپیما را می‌آورند سر باند، همه تنظیم‌ها را انجام داده‌اند. موتور را می‌آورند روی دور. سیستم‌های بال‌ها و هواگیری و درجه‌یاب را تنظیم می‌کنند. وقتی دکمه پرواز هواپیما را می‌گیرند و فشار می‌دهند، فشار می‌دهند که هواپیما را از جا بکنند. وقتی این فشارها غالب می‌شود بر جاذبه، این هواپیما از زمین کنده می‌شود و می‌آید بالا. وقتی کنده شد، آدم احساس می‌کند واقعاً به چه راحتی می‌شود از زمین کنده شد.

آدم که از زمین کنده باشد، می‌رود در فضای لایتناهی قرار می‌گیرد. مسلط می‌شود بر همه چیز؛ سبک می‌شود. حالا این علم و فیزیک هواپیماست، ولی آن هم دل می‌خواهد. برادران عزیز! اصل و اساس‌مان در سپاه همین است. ما در این لشکر از شما دل‌هایتان را می‌خواهیم. دل بدهید به پاسداریتان و سر دل‌تان باقی بمانید.

اگر می‌خواهید تأثیرگذار باشید، لبخند بزنید

برادران، لبخند را هیچ‎ وقت از روی لب‌هایتان بر ندارید؛ همیشه بخندید. البته نه خنده بد! لبخند. من خودم هم لبخند ندارم. من هم خودم متاسفانه این همه دنبال لبخندم، ولی خودم ندارم. از من تعریف هم که می‌کنند، می‌گویند این آدم خشونت‌طلبه، ولی دلم این‎ طوری نیست.

لبخند برگرفته از صفا، ‌صمیمیت، ‌عشق و علاقه به کار است. این لبخند همیشه روی لب‌تان باشد. اگر می‌خواهید تأثیرگذار باشید. اگر می‌خواهید به عمرتان و دوران خدمت و جایگاهتان ظلم نکرده باشید، راهی جز اینکه یک شهید زنده در این عصر باشیم، نداریم.

پیچ و خم دنیا، انسان را به باتلاق می‌برد

اول خودتان را آماده کنید. خودتان را آماده بکنید یعنی چی؟ یعنی یک شهید همت باشید؛ یعنی یک شهید خرازی باشید، دل‌تان را گرفتار این پیچ و خم دنیا نکنید. این پیچ و خم دنیا انسان را به باتلاق می‌برد و گرفتار می‌کند. از آن هم نمی‌شود نجات پیدا کرد. دلتان را شاد کنید به رحمت الهی. دلتان را باز کنید و امیدوار کنید به رحمت خدا.

اگر یکی از این شهدا الآن بیاید به این دنیا و شروع کند برای ما صحبت کردن، چه می‌گوید؟ می‌گوید در راه خدا ثابت ‌قدم باشید. ایمان‌تان را حفظ کنید. در تقویت ایمان‌تان تلاش کنید. قدر جمهوری اسلامی را بدانید. خودتان را شایسته فداکاری در راه جمهوری اسلامی بدانید. در راه ولایت فقیه ثابت ‌قدم، استوار و دل‌پاک باشید. همه چیز خودتان را آماده کنید برای دفاع از اسلام. راستگو باشید. شهدا این موارد را به ما خواهند گفت. 

به نقل از ایکنا، خبرگزاری بین المللی قرآن

۰ نظر ۱۱ شهریور ۰۱ ، ۱۱:۳۴
هیئت خادم الشهدا

هوالجمیل/ سؤالات مصاحبه از 20 تا 200 پرسش متغیر است:

نام و فامیل شهید و اسم مستعار یا لقب؟
تاریخ تولد شهید؟
محل تولد و سکونت شهید؟
آیا پدر و مادر شهید در حیاتند؟ 
اگر نیستند کی از دنیا رفته اند و کجا دفن شده اند؟
و اسم شریف والدین؟
محل تولد و سکونت قبلی والدین یا خانواده شهید؟
محل سکونت فعلی والدین یا خانواده شهید؟
شغل پدر و مادر؟
تحصیلات شهید؟
نام مدارس ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان و دانشگاه؟
شغل و تخصص شهید؟
اداره و نام شهر یا روستای محل کار شهید؟
تعداد خواهران و برادران شهید؟
شهید فرزند چندم خانواده بوده؟
فعالیتهای مذهبی انقلابی اجتماعی ورزشی علمی و غیره و ارتباط با انقلاب ؟
نام مسجدی که شهید در آن فعالیت داشته؟
 نام گروه مقاومتی که در آن فعالیت داشته؟
اگر ازدواج کرده تعداد اولاد؟ پسر و‌ دختر؟
محل سکونت فعلی خانواده و اولاد؟
تاریخ اولین اعزام/ به کدام منطقه؟
بسیجی یا ارتشی یا .....؟؟
با کدام نیرو، لشکر، تیپ، گردان؟
تعداد حضورها در جبهه، با چه لشکری و در چه منطقه ای؟
مسئولیت شهید در جبهه
مسئولیت در اداره و جامعه؟
مجروحیت یا اسارت؟
نحوه شهادت، ناحیه اصابت بدنی؟
 نام منطقه جنگی، عملیات، تاریخ؟
نقل خاطرات همرزمان درباره شهید؟
اگر مفقود است چگونگی اطلاع از مفقود شدن و پیگیریها و آزمایش دی اِن اِ ؟؟ 
روحیه و عقاید خاص شهید؟
نامه ها و وصیت نامه ها
ناگفته ها.....

تا اینجا بیست تای اولیه بود، اگر دوستان محقق نیاز به بقیه دارند زنگ بزنند در خدمتم۰۹۱۷۶۱۱۲۲۵۳ صادقی
والسلام

۰ نظر ۰۷ شهریور ۰۱ ، ۱۶:۲۴
هیئت خادم الشهدا

مراسم وداع با پیکر شهید «محمد اسلامی» در شیراز برگزار می‌شود

مراسم وداع با پیکر شهید محمد اسلامی، فرزند حسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس امشب در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از فارس، پاسدار شهید محمد اسلامی، فرزند حسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس و بسیجی شهید محمد سجادی‌زاده سحرگاه امروز، ۲ شهریورماه در حین عملیات امنیتی به شهادت رسید.

محمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، گفت: مراسم وداع با پیکر شهید اسلامی و شهید سجادی‌زاده امشب، ۲ شهریورماه در حسینیه مؤسسه قرآنی مدینةالنبی(ص) به نام بیت‌الاحزان واقع در چهارراه هوابرد برگزار می‌شود.

وی ساعت برگزاری این مراسم را ۲۱ تا ۲۲:۳۰ اعلام کرد و افزود: مراسم تشییع پیکر این شهیدان بزرگوار فردا، ۳ شهریورماه از ساعت ۹ صبح در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.

اسلامی با بیان اینکه پیکر این شهید بزرگوار پس از از برگزاری مراسم تشییع در گلزار شهدا به خاک سپرده خواهد شد، افزود: فرزندم ۲۱ سال بود و به تازگی نیز ازدواج کرده بود.

خبرگزاری ایکنا و جامعه قرآنی استان فارس شهادت این جوانان را به مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی این استان و خانواده‌های آنان تبریک و تسلیت می‌گوید.

۰ نظر ۰۳ شهریور ۰۱ ، ۰۶:۱۶
هیئت خادم الشهدا

بنام خدا، سلام، خواهشاً تا آخر بخوانید، او ولینعمت انقلاب و وطن است، حقش را در حد خود ادا کنیم، نه فقط با صلوات و فاتحه بلکه با معرفی او و زنده نگه داشتن نام و یادش.

 دوم شهریور ۱۳۵۷ مصادف با ۱۹ رمضان، سالگرد شهادت چریک تنهای انقلاب شهید سید علی اندرزگو که شهادتش امام خمینی را شدیداً ناراحت کرد و خبر شهادتش را به خانواده اش داد، زندگی او آنقدر اکشن و جذاب است که اگر یک سریال چهل و پنجاه قسمتی برایش بسازند کم است، اندرزگو یاور و محافظ امام در ایران و عراق و ترکیه و مربی عقیدتی و چریکی در عراق و ترکیه و افغانستان و سوریه و لبنان بود، نابغهٔ مؤمنِ از خودگذشتهٔ جسور و بی پروای شهادت طلبی که با چهره های مختلف در شهرها و کشورهای مختلف یک تنه به مبارزه با رژیم ستمشاهی رفت، چریک هوشمند و چابکی که میتوانست شاه را بکشد ولی امام نگذاشت چون جامعه آماده انقلاب نبود، شهیدی که نصف پیروزی انقلاب مدیون اوست و با زبان روزه شب شهادت مولایش علی ابن ابیطالب شهید شد.

اینم عکس مزار شکسته اش، تبریک به مسئولین ذیربط، او در تمام عمرش میخواست گمنام باشد تا ابد، ولی یاران و عاشقانش حق دارند زیارتگاه محبوبشان را مخروبه نبینند. ولی عیب ندارد بر فرض که مزار هم نداشته باشد یادش را تا ابد در دل خود نسل به نسل زنده نگه می داریم در کنار یاد شهیدان بزرگ : آیت الله حسین غفاری و نواب صفوی.... که شهید سید علی اندرزگو هم یکی از آن ۳۱۳ نفر است و باز می گردد...انشاءالله که بعد از شهادت همراهش باشیم.

۰ نظر ۰۲ شهریور ۰۱ ، ۱۳:۰۱
هیئت خادم الشهدا