امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام... خوش آمدید....
زندگینامه نویسی صلواتی و سریع و عالی برای شهدای کشور ، افتخار ما در دنیا و آخرت است، اکثریت مطالبی که در این وبلاگ آمده محصول مصاحبه تلفنی یا حضوری با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است که نوشته شده و قبل از درج در سایت، به رؤیت و تأیید خودشان رسیده است. شما خانواده محترم شهید نیز اگر خواستار نوشتن زندگینامه برای شهید بزرگوارتان هستید بر ما منت گذارید و با شماره ۰۹۱۷۶۱۱۲۲۵۳ (صادقی) تماس بگیرید تا در اسرع وقت با افتخار فرمانبری کنیم. ما وابسته به هیچ شخص و سازمانی نیستیم فقط به عشق شهدا و سید و‌ سالارشان حضرت اباعبدالله الحسین، رایگان و عاشقانه و با تمام وجود کار میکنیم و هیچ پاداش و مقامی نمیخواهیم جز شهادت و وصال شهدا....
نثار ارواح مطهر و منور تمام انبیا و اولیا و شهدا و صلحا و اموات منسوب به صلوات فرستندگان، فاتحه مع الصلوات، اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
در ضمن، انتشار مطالب این سایت آزاد است و حتی بدون ذکر منبع پاداش الهی دارد. پس یاعلی...
-----------------------------------------------
برای دریافت صلواتی کتاب امام زادگان عشق و آثار انتشارات هدهد به سایت هدهد مراجعه فرمائید: www.hodhodiran. ir
-----------------------------------------------
ارادت

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

شهید بزرگوار عزیزآقا کشاورز

جمعه, ۱۵ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۱۰ ق.ظ

شهید عزیز و فداکار

نام و نام خانوادگی : عزیز آقا کشاورز

تاریخ تولد : ۱۳۴۷

تاریخ شهادت : ۱۳۶۶

عملیات : والفجر ۱۰

تحصیلات : سیکل

شهید بزرگوار عزیز آقا کشاورز ، در خانواده ای مذهبی و نظامی ، سال ۱۳۴۷ در بخش هویزه محل خدمت و مأموریت پدرش به دنیا آمد . با انتقال پدر به آباده فارس تا دوم ابتدایی در این شهر مشغول تحصیل شد و سال ۱۳۵۴ به مرودشت منتقل شدند، این فراز و نشیب زندگی از او چهره ای مصمم و با توکل به خدا و اهل عبادت و نماز و کار و تلاش ساخته بود .

سال ۱۳۶۴ در کارخانه قند مرودشت به طور موقت مشغول کار شد و سال ۱۳۶۵ به عنوان بسیجی داوطلب به جبهه های جنگ اعزام شد و در منطقه فاو مدت ۴۵ روز فداکاریهای فراوانی از خود به نمایش گذاشت. عشق او به خدا و بندگی و دفاع از وطن اسلامی و ناموس و عزّت و شرف، لحظه ای برای او آرامش نمی گذاشت.

او همیشه گوش به فرمان حضرت امام (ره) و آماده برگشت به جبهه بود و به دیگران توصیه میکرد امر امام (ره) و را اطاعت کنند. شور و شوق حضور در کنار رزمندگان او را متحول کرده بود . با اینکه پدرش در کار خاص نظامی خودش زحمت می کشید، امّا این موضوع او را از رفتن به جبهه باز نداشت چون به دین و اسلام بهای فراوان می داد و وظیفه خود را با پدر یکی نمی دانست که بخواهد توجیه کند چون پدرم در جبهه و جنگ و مأموریت است  پس من دیگر تکلیفی ندارم، او با توجه به سن جوانی و آن شور و عشق حسینی در سال ۱۳۶۵ تنها راه رفتن به جبهه را خدمت سربازی می دانست و بهترین جایگاه را برای روح متعالی خود سپاه پاسداران می شناخت.

او پس از گذراندن دوره آموزشی از طریق سپاه به لشکر ۱۹ فجر منتقل شد. شهید عزیز آقا در عملیات فاو در کنار همرزمان دلیر خود صحنه هایی از عشق و شور عاشورایی را به نمایش گذاشت و پس از اتمام عملیات چندروزی به مرخصی و دیدار خانواده آمد. در تاریخ ۶۶/۱۱/۲۰ پس از مرخصی کوتاهی دوباره به محل خدمت خود برگشت و داوطلبانه عازم جبهه حلبچه به عنوان متصدی پدافند ضد هوایی نقش آفرینی کرد.

شهید عزیز در ۶۶/۱۲/۲۸ بوسیله هواپیمای دشمن بعثی در حلبچه به شهادت رسید. بنا به اظهار فرماندهی سپاه مستقر در منطقه شهید کشاورز قبل از شهادت یکی از هواپیماهای دشمن را بوسیله پدافند خود سر نگون می کند. علاوه بر رزمندگی و رشادت و ایثار و دیانت باید اضافه کرد که شهید عزیز آقا کشاورز بسیار شیرین زبان و خوش اخلاق و همواره با لبخند بود. ضمن کار و تلاش تحصیل را فراموش نکرد، از مداحان آقا ابا عبدالله(ع) به شمار می رفت، دوستان او در کارخانه قند مرودشت با اینکه مدت کوتاهی با شهید والامقام برخورد داشتند پس از سالها هنوز از خوش برخوردی و اخلاق نیک و روح متعالی و بزرگواری او سخن میگویند. او نسبت به خانواده و در احترام گذاشتن به پدر و مادر بسیار متواضع و مهربان بود. در برپایی مراسم مذهبی و ایام الله شوق فراوان داشت بیشتر مطالب و نامه و مقاله خود را با این شعر آغاز می کرد: ؟؟؟؟؟؟

========

منبع : جزوه یادواره شهدای گرانقدر سیوند، با تصرف و تلخیص...

بازتایپ، ویرایش و انتشار : انتشارات هدهد

نیاز به عکس و اطلاعات بیشتری از این شهیدان بزرگوار داریم. لطفاً تماس بگیرید ۰۹۱۷۶۱۱۲۲۵۳ صادقی

=============

۰۲/۱۰/۱۵
هیئت خادم الشهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">