امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام... خوش آمدید....
زندگینامه نویسی صلواتی و سریع و عالی برای شهدای کشور ، افتخار ما در دنیا و آخرت است، اکثریت مطالبی که در این وبلاگ آمده محصول مصاحبه تلفنی یا حضوری با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است که نوشته شده و قبل از درج در سایت، به رؤیت و تأیید خودشان رسیده است. شما خانواده محترم شهید نیز اگر خواستار نوشتن زندگینامه برای شهید بزرگوارتان هستید بر ما منت گذارید و با شماره ۰۹۱۷۶۱۱۲۲۵۳ (صادقی) تماس بگیرید تا در اسرع وقت با افتخار فرمانبری کنیم. ما وابسته به هیچ شخص و سازمانی نیستیم فقط به عشق شهدا و سید و‌ سالارشان حضرت اباعبدالله الحسین، رایگان و عاشقانه و با تمام وجود کار میکنیم و هیچ پاداش و مقامی نمیخواهیم جز شهادت و وصال شهدا....
نثار ارواح مطهر و منور تمام انبیا و اولیا و شهدا و صلحا و اموات منسوب به صلوات فرستندگان، فاتحه مع الصلوات، اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
در ضمن، انتشار مطالب این سایت آزاد است و حتی بدون ذکر منبع پاداش الهی دارد. پس یاعلی...
-----------------------------------------------
برای دریافت صلواتی کتاب امام زادگان عشق و آثار انتشارات هدهد به سایت هدهد مراجعه فرمائید: www.hodhodiran. ir
-----------------------------------------------
ارادت

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

امروز هفتم محرم 1440 طبق یک رسم قدیمی مراسم علم جمع کردن داشتیم. جایتان خالی

۱ نظر ۲۶ شهریور ۹۷ ، ۲۲:۳۴
هیئت خادم الشهدا

نام:
شرافت خانم
نام خانوادگی:
خسروی هاچه سو
نام پدر:
سید الله کرم
تاریخ تولد:
1309/05/27
استان تولد:
آذربایجان غربی
شهر تولد:
شاهین دژ
وضعیت تاهل:
متاهل
تحصیلات:
مشخص نشده
رشته تحصیلی:
-
شهر تحصیل:
-
شغل:
خانه دار


بنام خدا
شهیده حاجیه خانم شرافت در سال 1309 در روستای هاچه سو از توابع شهرستان شاهین دژ دیده به جهان هستی گشود ایشان یکی از زنان محجبه روستا بودند که در تمامی مراسمات مذهبی با قلبی اندوهیگین و چشمی گریان شرکت فعال داشت.
حاج شرافت خسروی بانی و مربی خانواده بود که همگی جان شیرین خود را در راه اعتلای کلمه حق تقدیم انقلاب اسلامی و امام عزیزمان نمودند و خود نیز به هنگام زیارت خانه خدا و بهنگام اعلام برائت از مشرکین و انزجار و تنفر از ابر قدرتهای شیطان صفت در مورخه 66/5/9 جام شهادت را نوشید و به دیدار معشوق ازلی ستافت و پیکر مطهر ایشان با شکوه خاصی در روستای هولاسو در جوار دیگر شهیدان وی به خاک سپرده شد.
  ایشان همسر و 4فرزند خود را تقدیم انقلاب کردند و خود نیز به هنگام زیارت خانه خدا و به هنگام اعلام برائت از مشرکین و انزجار از ابرقدرت های شیطان صفت در مورخه 66/5/9 جام شهادت را سرکشید.

به نقل از سایت 12 هزار شهید استان آذربایجان غربی

۰ نظر ۱۰ شهریور ۹۷ ، ۰۳:۴۱
هیئت خادم الشهدا

طلوع خورشید

ابو بصیر گفت: همراه امام صادق علیه السلام برای شرکت در مراسم حج عازم مکه بودیم. وقتی به سرزمین ابواء رسیدیم، حضرت برای ما صبحانه ای تدارک دید. مشغول صرف صبحانه بودیم که کسی از طرف همسر امام صادق علیه السلام آمد و به ایشان خبر داد که حال همسرتان دگرگون شده و درد زایمان آغاز شده است و چون فرموده بودید در این باره قبل از هر کار شما را مطلع کنیم، خدمتتان آمدم.

امام صادق علیه السلام همان لحظه برخواست و همراه فرستاده ی همسرش رفت و بعد از چند لحظه برگشت. ما که قیافه ی شاداب ایشان را دیدیم، شاد باش گفتیم و از وضعیت همسرشان پرسیدیم، فرمود: خداوند حمیده را به سلامت داشت و به من پسری عنایت فرمود که در میان مخلوقاتش از همه بهتر است. همسرم در باره ی آن نوزاد مطلبی به من گفت: که گمان می کرد من از آن بی خبرم; اما من پیرامون آن موضوع از او آگاه تر بودم.

من (ابو بصیر) درباره ی محتوای آن مطلب سؤال کردم، ایشان فرمود: «حمیده گفت: هنگامی که آن نوزاد متولد شد، دست هایش را بر زمین گذاشت و سر به سوی آسمان بلند کرد.» من به حمیده گفتم این کار نشانه ی رسول خدا صلی الله علیه و آله و نشانه ی وصی بعد از اوست. (1)

و به این ترتیب بود که ابو الحسن موسی کاظم علیه السلام در روز شنبه هفتم ماه صفر سال 128 ه ق در سرزمین ابواء (بین مکه و مدینه) به دنیا آمد. (2)

عالم همه غرق زیب و زیور آمد از جلوه ی نور حق منور آمد آمد به جهان باب حوایج کاظم محبوب خدا موسی جعفر آمد (3)

۰ نظر ۰۹ شهریور ۹۷ ، ۲۳:۳۷
هیئت خادم الشهدا
۰ نظر ۰۹ شهریور ۹۷ ، ۲۰:۴۶
هیئت خادم الشهدا

شعر در ادامه مطلب

۰ نظر ۰۵ شهریور ۹۷ ، ۲۲:۰۱
هیئت خادم الشهدا