امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام... خوش آمدید....
زندگینامه نویسی صلواتی و سریع و عالی برای شهدای کشور ، افتخار ما در دنیا و آخرت است، اکثریت مطالبی که در این وبلاگ آمده محصول مصاحبه تلفنی یا حضوری با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است که نوشته شده و قبل از درج در سایت، به رؤیت و تأیید خودشان رسیده است. شما خانواده محترم شهید نیز اگر خواستار نوشتن زندگینامه برای شهید بزرگوارتان هستید بر ما منت گذارید و با شماره ۰۹۱۷۶۱۱۲۲۵۳ (صادقی) تماس بگیرید تا در اسرع وقت با افتخار فرمانبری کنیم. ما وابسته به هیچ شخص و سازمانی نیستیم فقط به عشق شهدا و سید و‌ سالارشان حضرت اباعبدالله الحسین، رایگان و عاشقانه و با تمام وجود کار میکنیم و هیچ پاداش و مقامی نمیخواهیم جز شهادت و وصال شهدا....
نثار ارواح مطهر و منور تمام انبیا و اولیا و شهدا و صلحا و اموات منسوب به صلوات فرستندگان، فاتحه مع الصلوات، اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
در ضمن، انتشار مطالب این سایت آزاد است و حتی بدون ذکر منبع پاداش الهی دارد. پس یاعلی...
-----------------------------------------------
برای دریافت صلواتی کتاب امام زادگان عشق و آثار انتشارات هدهد به سایت هدهد مراجعه فرمائید: www.hodhodiran. ir
-----------------------------------------------
ارادت

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۶ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

بیستم فروردین، سالروز شهادت شهید آوینی، شهید صیاد شیرازی و روز ملی فناوری هسته ای و یاد شهدای گرانقدر هسته ای گرامی باد

**************

کتاب بچه های سیمرغ

دانلود رایگان کتاب شعر بچه های سیمرغ
حجم: 19.8 مگابایت
توضیحات: سروده محمد حسین صادقی، انتشارات هدهد ۱۳۷۶
 

 

۰ نظر ۲۰ فروردين ۰۱ ، ۱۶:۲۱
هیئت خادم الشهدا

شهید محمد صادق دارایی متولد ۱۳۷۵ در یکی از روستا‌های تربت جام بود. از این شهید بزرگوار دو فرزند دختر و پسر به یادگار باقی مانده است.  این طلبه شهید ۲۵ ساله کار‌های جهادی خود را از نوجوانی با حضور در طرح‌های مختلف با هدف خدمت به مردم به ویژه ساکنان مناطق محروم آغاز کرد و در سن ۱۸ سالگی به سرخس رفت تا فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی و تبلیغی خود را در این شهر انجام دهد. شهید دارایی در ۲۰ سالگی به مشهد بازگشت و عمده برنامه‌های خود را در حوزه خدمت رسانی به مردم مناطق کم برخودار مشهد ادامه داد. کمک به تامین جهزیه زوج‌ها جوان، کمک به تامین بسته‌های معیشت برای خانواده‌های نیازمند، انجام فعالیت‌های تبلیغی، تشکیل گروه‌های جهادی برای مقابله با بیماری کرونا و بسیاری برنامه‌های دیگر از جمله خدماتی بوده است که این شهید جوان، در مسیر باز کردن گره مشکلات مردم، به انجام رسانید. این شهید طلبه جوان که ارتباط نزدیکی با شهید اصلانی داشت، به تازگی به عنوان مسئول پهنه شهید آزموده در مناطق کم برخوردار مشهد انتخاب شده بود و فعالیت‌های تبلیغی و جهادی و خدمت رسانی خود را به مردم ارایه می‌کرد. شهید دارایی همچنین امام جماعت مسجد طفلان مسلم در منطقه شهرک شهید رجایی مشهد بود و مدیریت مرکز نیکوکاری و خیریه صاحب الزمان و شهید جهاندیده را نیز برعهده داشت. حجت‌الاسلام محمد صادق دارایی، در حادثه خونین روز سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ در حرم مطهر رضوی بر اثر ضربات چاقوی یک تکفیری مضروب شد، اما تلاش پزشکان برای معالجه وی به سرانجام نرسید و این طلبه جوان عصر امروز پنجشنبه ۱۸ فروردین ماه در بیمارستان شهید کامیاب مشهد به شهادت رسید.  گفتنی است امروز نیز پیکر شهید حجت الاسلام اصلانی یکی دیگر از طلبه‌های مضروب در حادثه رمضان حرم رضوی، با حضور پرشور مردم تشییع و در صحن جمهوری حرم مطهر امام رضا (ع) به خاک سپرده شده بود.  

پیکر شهید حجت الاسلام دارایی نیز امروز جمعه پس از برگزاری نماز جمعه مشهد در جوار مزار شهید اصلانی به خاک سپرده ‌شد.

روحش شاد و یادش گرامی

۰ نظر ۱۹ فروردين ۰۱ ، ۲۳:۵۹
هیئت خادم الشهدا

به گزارش خبرگزاری حوزه، کلیپی در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که در آن نشان می دهد، یک فرد ضارب امروز سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ مصادف با سوم رمضان ۱۴۴۳ در صحن جامع پیامبر اعظم(ص) حرم مطهر امام رضا(ع) با سلاح سرد(چاقو) به ۳ روحانی حمله و آنان را زخمی می کند. فرد ضارب توسط خدام حرم مطهر رضوی و زائران دستگیر شده و هویت او در دست بررسی است. گزارش دریافتی حاکی است که حجت الاسلام اصلانی از جانبازان دوران دفاع مقدس، برادر دو شهید و روحانی جهادی فعال در حاشیه شهر مشهد با زبان روزه آسمانی شد.د و طلبه دیگر هم در بیمارستان تحت مداوا هستند و حال آنان وخیم گزارش شده است.

   ​​​​​​اللهم اجعلنی من المستشهدین بین یدیه........ چه افطار خونین و شیرین و زیبایی داشت شهید اصلانی: جانباز و برادر دو شهید، نفرین بر قاتل و راضیان به قتلت و دشمنان داخلی و خارجی

۰ نظر ۱۶ فروردين ۰۱ ، ۲۳:۵۶
هیئت خادم الشهدا

بنام‌خدا

فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری سارق و شرور مسلح و عامل شهادت سرباز وظیفه و جراحت مامور  پلیس در یک عملیات  غافلگیرانه خبر داد. 

سرباز وظیفه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سردار حیدر سوسنی گفت: ساعت ۲۱ سه شنبه شب در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی براینکه یک دستگاه خودرو وانت پراید به صورت مشکوک درخیابانی در سطح شهر امام حسن پارک شده است، که باسرعت گشت کلانتری بخش امام حسن برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: به محض حضور عوامل انتظامی در صحنه، سارق مسلح با اسلحه کلاش به سمت ماموران تیراندازی کرده و با استفاده از تاریکی شب متواری می شود که تلاش های پلیس برای دستگیری عامل این حادثه در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: باتوجه به اشراف اطلاعاتی یگان های پلیس, هویت قاتل شناسایی که به طور مکرر محل اختفای خود را تغییر می داد.

سردار سوسنی تصریح کرد : یگان های عملیاتی پلیس در اقدامات اطلاعاتی محل دقیق اختفای متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه  دستگیر کردند .

سردار سوسنی  با بیان اینکه متهم  حین دستگیری مقاومت کرده و اقدام به تیراندازی به سمت ماموران می کرد، با تیراندازی پلیس مجروح و مجبور به تسلیم شد./ کد خبر 666843

۰ نظر ۱۱ فروردين ۰۱ ، ۰۰:۴۲
هیئت خادم الشهدا

هوالجمیل

شهید داریوش رضایی نژاد دانشمند هسته ای ایران

 
شهید دکتر داریوش رضایی نژاد در صبح چهارشنبه 29 بهمن سال1356در شهرستان آبدانان در استان ایلام به دنیا آمد. او از همان اویل کودکی در سخن گفتن و دیگر اعمال خود، نبوغ خود را به اطرافیان نشان داد. وی همچنین به واسطه ی اینکه جثه اش ظریف تر و کمی ریزتر از هم سن و سالانش بود، همراه با متولدین 1357وارد دوره ابتدائی شد و همیشه با هوش و توانایی خود، معلم و دانش آموزان را تحت تأثیر قرار می داد. ایشان کلاس سوم ابتدائی را طی تابستان گذراند و دیگر سال های دوره ابتدائی شاگرد اول و نماینده کلاس بود.
در دوره راهنمایی با توجه به ظرفیت هوشی بسیار بالای داریوش، مقطع دوم را نیز در تابستان گذراند و با توجه به این سرعت بالا در کسب مدارج علمی توانست پیش از همکلاسی های خود دوره متوسطه را به پایان رساند و در تیرماه1373دیپلم خود را در رشته ریاضی دریافت نمود. دکتر داریوش رضایی نژاد چندین بار در مسابقات علمی استان ایلام مقام اول را کسب کرد.
شهید والا مقام دکتر داریوش رضایی نژاد با وجود نبوغ ذاتی در امور کارگاهی و آزمایشگاهی که از ویژگی های تمامی نوابغ و مخترعان است، در تحصیل و پذیرش و اجرای آکادمیک نیز بسیار منظم و کوشا بود. ایشان ضمن فراگیری و کسب تجربه در رشته خود، در زمینه استفاده از رایانه و علوم کامپیوتری بسیار توانا بود. با داشتن چنین توانایی هایی، توانست در مدت هفت ترم و با رتبه اول، به عنوان دانشجوی برتر دانشگاه خود فارغ التحصیل شود.
شهید دکتر داریوش رضایی نژاد به محض فارغ التحصیلی به عنوان پژوهشگر در مراکز مهم تحقیقاتی و علمی کشور مشغول به کار شد. در عرصه ای که فعالیت داشت، توانایی فراوانی داشت و نبوغ و تلاش خود را در مسیر خدمت به وطن خویش قرارداد. در همان نخستین سال شروع به کار، در آزمون کارشناسی ارشد سال 1378در رشته مهندسی برق، گرایش قدرت، در دانشگاه دولتی ارومیه پذیرفته و مشغول به ادامه تحصیل در دوره کارشناسی ارشد شد. وی در تیر ماه سال 1379 ازدواج نمود و صاحب یک فرزند دختر به اسم آرمیتا گردید که قبل از 5 سالگی و در برابر دیده گانش شاهد پرپر شدن پدر عزیزش بود.
در پی همین فعالیت های علمی از دانشگاه های متعدد اروپایی جهت ادامه تحصیل و فعالیت پژوهشی از وی دعوت به عمل آمد. این دانشمند به رغم همه این فرصت ها به واسطه عشق به این آب وخاک و روحیات خاص خود که همیشه خود را نمونه یک ایرانی وطن پرست می دانست، به همه آنها نه گفت.
در چند سال اخیر ضمن تدریس و انجام فعالیت های تحقیقاتی و مسئول اجرای بسیاری از طرح های تحقیقاتی در دانشگاه های تهران،شهید بهشتی و خواجه نصیرالدین طوسی، بود در 34 سالگی معاونت انژری اتمی ایران را به عهده داشت. تخصص اصلی وی، بررسی سیستم انفجار در کلاهک های هسته ای بود.
لازم به توضیح است شهید رضایی نژاد با قبولی در تمام مراحل آزمون دکترا سال 1390در دانشگاه خواجه نصرالدین طوسی پذیرفته شد، اما با تأسف بسیار فرصت به پایان رساندن این مقطع تحصیلی نشد و در تاریخ اول مرداد 1390 توسط سرویس جاسوسی اسرائیل (موساد) به شهادت رسید.)

روحش شاد، یادش گرامی و راهش پر رهرو باد

۰ نظر ۰۸ فروردين ۰۱ ، ۱۱:۵۱
هیئت خادم الشهدا