امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام... خوش آمدید....
زندگینامه نویسی صلواتی و سریع و عالی برای شهدای کشور ، افتخار ما در دنیا و آخرت است، اکثریت مطالبی که در این وبلاگ آمده محصول مصاحبه تلفنی یا حضوری با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است که نوشته شده و قبل از درج در سایت، به رؤیت و تأیید خودشان رسیده است. شما خانواده محترم شهید نیز اگر خواستار نوشتن زندگینامه برای شهید بزرگوارتان هستید بر ما منت گذارید و با شماره ۰۹۱۷۶۱۱۲۲۵۳ (صادقی) تماس بگیرید تا در اسرع وقت با افتخار فرمانبری کنیم. ما وابسته به هیچ شخص و سازمانی نیستیم فقط به عشق شهدا و سید و‌ سالارشان حضرت اباعبدالله الحسین، رایگان و عاشقانه و با تمام وجود کار میکنیم و هیچ پاداش و مقامی نمیخواهیم جز شهادت و وصال شهدا....
نثار ارواح مطهر و منور تمام انبیا و اولیا و شهدا و صلحا و اموات منسوب به صلوات فرستندگان، فاتحه مع الصلوات، اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
در ضمن، انتشار مطالب این سایت آزاد است و حتی بدون ذکر منبع پاداش الهی دارد. پس یاعلی...
-----------------------------------------------
برای دریافت صلواتی کتاب امام زادگان عشق و آثار انتشارات هدهد به سایت هدهد مراجعه فرمائید: www.hodhodiran. ir
-----------------------------------------------
ارادت

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

شهید بزگوار حسن دشتبانی

سه شنبه, ۱۲ دی ۱۴۰۲، ۰۴:۳۵ ب.ظ

شهید عزیز و فداکار

نام و نام خانوادگی : حسن دشتبانی

تاریخ تولد : ۱۳۴۲

تاریخ شهادت : ۱۳۶۵ عملیات کربلای ۱

تحصیلات : دوم دبیرستان

همه ی انسانها رفتنی هستند، چه بهتر که در راه خدا فنا شوند. حضرت امام خمینی

شهید حسن دشتبانی مانند دیگر عزیزان شهید در خانواده ای مذهبی و مستضعف زندگی می کرد و همراه پدر به کار و تلاش مشغول بود. در کنار کشاورزی به درس و تحصیل توجه خاص داشت. خوش اخلاقی از صفات حسنه او بود و به دیگران احترام فراوان گذاشت.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز جنگ تحمیلی دشمن کافر به جمع ارتشیان غیور پیوست، پس از گذراندن دوره های آموزشی به جبهه های حق علیه باطل اعزام شد تا بر بعثیان متجاوز بتازد. این زمان او بیست سال سن داشت و در عملیات کربلای یک در منطقه مهران به شهادت رسید .

ادب و متانت، اهمیت دادن به نماز، شرکت در مجالس مذهبی و مقید بودن به مقدسات دینی و تشویق کردن خانواده و اطرافیان به رعایت حجاب، احترام به دیگران و تلاش برای رفع مشکل نیازمندان و همسایگان، از خصوصیات بارز و بزرگوارانه این شهید عزیز است .

دوستان شهید حسن هیچگاه خوشرفتاری و خوشرویی او را فراموش نکرده اند. او به مادر خود بسیار احترام می گذاشت و هرچه را که از راه زحمت و کار به دست می آورد تقدیم ایشان می کرد و خود به خدا بسیار توکل داشت تا آنجا که به قرب او شتافت.

 شهید بزرگوار در خدمت کردن و احسان به فقرا و نیازمندان و صله رحم پیشتاز بود و به گونه ای عمل می کرد که کسی متوجه کمکهای پنهانی او به فقرا نمی شد، پس از شهادتش بود که بعضی از خصوصیات اخلاقی شهید آشکار شد.

شهید دشتبانی علاوه بر کارکردن و تلاش خستگی ناپذیر در زمینه کشاورزی و درس خواندن از ورزش و پرورش جسم نیز غافل نبود . به کشتی عشق می ورزید تا جسم و روح خود را در دو بعد پرورش دهد. او با مجالس عزاداری اباعبدا... (ع) انس فراوان داشت و از عاشقان اهل بیت (ع) بود. رشادت و بی باکی او در جبهه ها مثال زدنی و از جمله افراد شجاع در مواقع خطر کردن به حساب می آمد.

+++++
نیاز به عکس و اطلاعات بیشتری از این شهید بزرگوار داریم. لطفاً تماس بگیرید ۰۹۱۷۶۱۱۲۲۵۳ صادقی
نثار ارواح مطهر شهدا صلوات. هدهد

۰۲/۱۰/۱۲
هیئت خادم الشهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">