امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام... خوش آمدید....
زندگینامه نویسی صلواتی و سریع و عالی برای شهدای کشور ، افتخار ما در دنیا و آخرت است، اکثریت مطالبی که در این وبلاگ آمده محصول مصاحبه تلفنی یا حضوری با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است که نوشته شده و قبل از درج در سایت، به رؤیت و تأیید خودشان رسیده است. شما خانواده محترم شهید نیز اگر خواستار نوشتن زندگینامه برای شهید بزرگوارتان هستید بر ما منت گذارید و با شماره ۰۹۱۷۶۱۱۲۲۵۳ (صادقی) تماس بگیرید تا در اسرع وقت با افتخار فرمانبری کنیم. ما وابسته به هیچ شخص و سازمانی نیستیم فقط به عشق شهدا و سید و‌ سالارشان حضرت اباعبدالله الحسین، رایگان و عاشقانه و با تمام وجود کار میکنیم و هیچ پاداش و مقامی نمیخواهیم جز شهادت و وصال شهدا....
نثار ارواح مطهر و منور تمام انبیا و اولیا و شهدا و صلحا و اموات منسوب به صلوات فرستندگان، فاتحه مع الصلوات، اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
در ضمن، انتشار مطالب این سایت آزاد است و حتی بدون ذکر منبع پاداش الهی دارد. پس یاعلی...
-----------------------------------------------
برای دریافت صلواتی کتاب امام زادگان عشق و آثار انتشارات هدهد به سایت هدهد مراجعه فرمائید: www.hodhodiran. ir
-----------------------------------------------
ارادت

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

چند فرد مسلح به کلانتری ۱۶ زاهدان در جنوب مصلای اهل‌سنت حمله کردند که این درگیری پس از چند ساعت تبادل آتش، با شهادت ۲ مأمور پلیس و هلاکت تروریست‌ها به پایان رسید.... بقیه در ادامه مطلب
در پی حمله چهار تروریست مسلح به کلانتری زاهدان؛ شهادت دو مدافع امنیت/ گروهک تروریستی جیش الظلم مسئولیت حمله را به عهده گرفت
چند فرد مسلح به کلانتری ۱۶ زاهدان در جنوب مصلای اهل‌سنت حمله کردند که این درگیری پس از چند ساعت تبادل آتش، با شهادت ۲ مأمور پلیس و هلاکت تروریست‌ها به پایان رسید.
گروه اجتماعی-رجانیوز: در طی حمله مسلحانه به کلانتری ۱۶ زاهدان واقع در جنوب مصلای اهل سنت که موجب شهادت یک مامور آگاهی و یک سرباز شد در نهایت پس از چند ساعت درگیری عوامل این حمله تروریستی به هلاکت رسیدند.
به گزارش رجانیوز، این اتفاق که در ساعت ۷ و ۱۵ دقیقه صبح روز شنبه(۱۷ تیر ۱۴۰۲) رخ داد، پس از دو انفجار آغاز شد و پس از آن کار به درگیری مسلحانه رسید. در پی این اتفاق با افزایش نیروهای امنیتی و انتظامی در منطقه و محاصره محدوده درگیری و انسداد مسیر، سعی بر جلوگیری از اقدامات این تروریست‌ها صورت گرفت.
بررسی‌های میدانی حاکی از آن است که تعداد عاملین این جنایت چهار نفر بودند. این گروه تروریستی مجهز به کمربند انتحاری بوده و به همین وسیله نیز اقدام به انفجار در محدوده کلانتری زاهدان کردند.
در حال حاضر برخی خیابان‌های منطقه در محدوده کلانتری ۱۶ از جمله آزادگان، مدنی، محدوده خیابان رازی، خیابان مهر و توحید همچنان توسط نیروهای انتظامی و امنیتی مسدود شده و به کسی اجازه تردد داده نمی‌شود. منطقه تحت محاصره نیروهای انتظامی قرار دارد.
واکنش مسئولین به اقدام تروریستی زاهدان
همزمان با شنیده شدن صدای انفجار، برخی منابع از تلاش مهاجمان برای ورود به کلانتری از طریق انفجارهای انتحاری خبر دادند. البته معاون امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان، صدای شنیده شده را ناشی از انفجار نارنجک دانست.
سردار دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان پیش از این گفته بود: «کسانی که قصد دارند امنیت و آرامش مردم را با اقدامات خود خدشه‌دار کنند باید بدانند که این استان محل امنی برای آنان نیست و حافظان امنیت مقتدرانه با آنها برخورد خواهند کرد.»
یک منبع آگاه امنیتی هم تاکید کرده است که «اوضاع امنیتی در زاهدان تحت کنترل است.»
مهدی شمس آبادی نیز صبح شنبه در گفت‌وگویی افزود: «در درگیری مسلحانه صبح امروز شنبه به کلانتری ۱۶ زاهدان، تا کنون یک از مأموران نیروی انتظامی به شهادت رسیده است.»
وی خاطرنشان کرد: «صبح امروز تعدادی از افراد مسلح به یکی از کلانتری‌های شهرستان زاهدان حمله کردند که هنوز این درگیری ادامه دارد.»
همچنین دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: «در این درگیری تا کنون شهادت یک نفر از نیروها قطعی شده است.»
معاون سیاسی امنیتی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: «حدود چهارنفر مسلح صبح امروز به کلانتری ۱۶ حمله کردند.»
علیرضا مرحمتی ادامه داد: «یک نفر از نیروی های انتظامی به شهادت رسیده اما عامل انتحاری در کار نبوده عوامل تروریستی از نارنجک استفاده کردند.»
وی افزود: «عوامل وارد برجک شدند اما نتوانستند وارد محوطه کلانتری شوند.»
شهادت دو مدافع امنیت
بنابر اعلام روابط عمومی و تبلیغات قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه، صبح روز شنبه یک تیم تروریستی چهار نفره که قصد ورود به کلانتری ۱۶ زاهدان را داشت، با مقاومت جانانه کارکنان خدوم انتظامی مواجه و پس از هلاکت تمام تروریست ها اقدام کور تروریستی آنها ناکام ماند.
در این اطلاعیه آمده است: در این حادثه۲ نفر از مدافعان امنیت به نام ‌های علیرضا کیخا و سرباز مبین رشیدی درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
جیش‌الظلم مسئولیت حمله را به عهده گرفت
گروهک تروریستی جیش الظلم مسئولیت حمله به کلانتری ۱۶ زاهدان را بر عهده گرفت. در اطلاعیه این گروهک تروریستی ضمن بر عهده گرفتن مسئولیت حمله به کلانتری ۱۶ زاهدان به جزئیات این حمله اشاره‌ای نشده است.

۰۲/۰۴/۱۷
هیئت خادم الشهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">