امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام... خوش آمدید....
زندگینامه نویسی صلواتی و سریع و عالی برای شهدای کشور ، افتخار ما در دنیا و آخرت است، اکثریت مطالبی که در این وبلاگ آمده محصول مصاحبه تلفنی یا حضوری با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است که نوشته شده و قبل از درج در سایت، به رؤیت و تأیید خودشان رسیده است. شما خانواده محترم شهید نیز اگر خواستار نوشتن زندگینامه برای شهید بزرگوارتان هستید بر ما منت گذارید و با شماره ۰۹۱۷۶۱۱۲۲۵۳ (صادقی) تماس بگیرید تا در اسرع وقت با افتخار فرمانبری کنیم. ما وابسته به هیچ شخص و سازمانی نیستیم فقط به عشق شهدا و سید و‌ سالارشان حضرت اباعبدالله الحسین، رایگان و عاشقانه و با تمام وجود کار میکنیم و هیچ پاداش و مقامی نمیخواهیم جز شهادت و وصال شهدا....
نثار ارواح مطهر و منور تمام انبیا و اولیا و شهدا و صلحا و اموات منسوب به صلوات فرستندگان، فاتحه مع الصلوات، اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
در ضمن، انتشار مطالب این سایت آزاد است و حتی بدون ذکر منبع پاداش الهی دارد. پس یاعلی...
-----------------------------------------------
برای دریافت صلواتی کتاب امام زادگان عشق و آثار انتشارات هدهد به سایت هدهد مراجعه فرمائید: www.hodhodiran. ir
-----------------------------------------------
ارادت

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

شهید بزرگوار نسیم الله کشاورز

شنبه, ۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۳ ب.ظ

بسم رب الشهداء و الصدیقین

زندگینامه شهید بزرگوار نسیم الله کشاورز

شهید نسیم الله کشاورز فرزند مرحوم حاج عین الله و بانو حاجیه خانم صدری جان کشاورز در سال ۱۳۴۹ در خانواده ای شریف و مذهبی در روستای جیان بیضای فارس پا به عرصۀ وجود گذاشت.

شغل پدرش کشاورزی و دامداری سنتی بود و با کمک فرزندانش روی زمینهای خودش کار میکرد. شهید نسیم الله فرزند چهارم خانواده بود و چهار برادر و سه خواهر نیز داشت...

شهید دوران تحصیل ابتدائی را با شور و شوق در روستا به پایان رساند در حالیکه چند سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری امام خمینی گذشته بود و صدام پلید، رهبر حزب بعث عراق با کمک جهانخواران و ارتشهای عربی و غربی به کشور عزیز ما حمله کرده بود و صدها شهر و روستای جنوب و غرب میهن ما را به خاک و خون کشیده بود.

شهید در ابتدای دوره راهنمائی در حالیکه عضو پایگاه مقاومت مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام بود برای جبهه نام نویسی کرد ولی هنوز خیلی کوچک بود و اجازه حضور نیافت.

شهید نسیم الله اگرچه کم سن و سال بود ولی روحی بزرگ داشت و همیشه به خاطر اتفاقاتی که برای مردم و دانش آموزان مرزنشین افتاده بود غصه می خورد و دلش می خواست انتقام دوستانش را از دشمنان خونخوار و وحشی بگیرد.

شهید نسیم الله کشاورز سر انجام توانست به سختی و اصرار زیاد نظر پدر و مادرش  و مسئولین مقاومت بسیج را جلب کند و مثل رود به سیلاب خروشان رزمندگان دریادل اسلام بپیوندد.

این بسیجی با غیرت و بی ادعا پس از گذراندن دوره آموزش نظامی به همراه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان فارس برای دفاع از دین و ناموس و وطن، ابتدا به مقر گُتوَند و جبهه های جنوب و سپس  به جبهه مریوان اعزام شد و پس از چند ماه در عملیات سخت و پیچیدۀ والفجر 10 در ارتفاعات صعب العبور غرب کشور شرکت کرد و پس از فتح اهداف نظامی و سرکوبی دشمنان متجاوز، در ۱۷ سالگی در منطقه خُرمال به فیض عظمای شهادت نائل آمد و نام شریفش در دفتر فدائیان حضرت سیدالشهدا و یاوران امام زمان (عج) قرار گرفت.

لازم به ذکر است که کوچه ای  در روستای شهید آباد به نام این شهید بزرگوار مزین شده هرچند یقیناً کوچه هائی در بهشت برین و مقام قرب الهی به نام شهدا (که امام زادگان عشقند) و این شهید عزیز مزین است، در ضمن پدر گرامی ایشان نیز اخیراً از دنیا رفته و در جوار مزار مطهر شهدای شهید آباد به خاک سپرده شده است.

روحشان شاد و یادشان گرامی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">