امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام... خوش آمدید....
زندگینامه نویسی صلواتی و سریع و عالی برای شهدای کشور ، افتخار ما در دنیا و آخرت است، اکثریت مطالبی که در این وبلاگ آمده محصول مصاحبه تلفنی یا حضوری با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است که نوشته شده و قبل از درج در سایت، به رؤیت و تأیید خودشان رسیده است. شما خانواده محترم شهید نیز اگر خواستار نوشتن زندگینامه برای شهید بزرگوارتان هستید بر ما منت گذارید و با شماره ۰۹۱۷۶۱۱۲۲۵۳ (صادقی) تماس بگیرید تا در اسرع وقت با افتخار فرمانبری کنیم. ما وابسته به هیچ شخص و سازمانی نیستیم فقط به عشق شهدا و سید و‌ سالارشان حضرت اباعبدالله الحسین، رایگان و عاشقانه و با تمام وجود کار میکنیم و هیچ پاداش و مقامی نمیخواهیم جز شهادت و وصال شهدا....
نثار ارواح مطهر و منور تمام انبیا و اولیا و شهدا و صلحا و اموات منسوب به صلوات فرستندگان، فاتحه مع الصلوات، اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
در ضمن، انتشار مطالب این سایت آزاد است و حتی بدون ذکر منبع پاداش الهی دارد. پس یاعلی...
-----------------------------------------------
برای دریافت صلواتی کتاب امام زادگان عشق و آثار انتشارات هدهد به سایت هدهد مراجعه فرمائید: www.hodhodiran. ir
-----------------------------------------------
ارادت

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

یاد۱۳شهیدمقاوم و‌مظلوم خان طومان گرامیباد

شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۱۴ ق.ظ

«اردی به عشق» یعنی شهید محمد بلباسی از قائم‌شهر، شهید علی جمشیدی از نور، شهید رضا حاجی‌زاده از آمل، شهید حسن رجایی‌فر از بابل، شهید سیدرضا طاهر از بابل، شهید سیدجواد اسدی از ساری، شهید سعید کمالی از میاندرود، شهید محمود دادمهر از ساری، شهید علیرضا بربری از بابلسر، شهید علی عابدینی از فریدون‌کنار، شهید حسین مشتاقی از نکا، شهید رحیم کابلی از بهشهر، شهید حبیب‌الله قنبری از بهشهر که جانانه برای دفاع از حرم ایستادند و مدافعان حرم نام گرفتند. بقیه در ادامه مطلب
اردیبهشت مقاومت| خان‌طومان «اردی به عشق» شهدای مازندران/ خان‌طومان هفت خان عشق برای شاگران حسین(ع)
خبرگزاری فارس، مازندران ـ مریم نظری| خبر همینقدر کوتاه و تکان دهنده بود «۱۳ رزمنده سپاه کربلای مازندران در خان‌طومان سوریه به شهادت رسیدند».
همین خبر کافی بود تا مازندران مهد بیش از ۱۰ هزار سردار و شهدای گلگون کفن ارزشمندی که در سال‌های قبل‌تر از همین لشکر ۲۵ کربلا دست گل‌های را تقدیم انقلاب و اسلام در جنگ تحمیلی کند، این بار هم غرق در ماتم و سیاه‌پوش ۱۳ آلاله سرخی از تبار خوبی‌ها و نیکی‌ها شده و کربلای دیگری برای‌شان رقم بخورد.
شنیدن خبر شهادت ۱۳ آلاله زینبی نه تنها برای خانواده بلکه برای همه‌مردم مازندران باور نکردنی بود، جوانانی که با ذوق و شوق دفاع از حریم و حرم به سوریه رفتند تا از حرم دفاع کنند و مدافعان حرم شوند و اکنون با خون‌شان کربلای دیگری را باز هم در کنار زینب (ع) و رقیه (ع) رقم زدند و چه خوب به خواسته‌شان رسیدند و کربلایی شدند.
با هریک از خانواده‌های شهدای خان‌طومان در طول ۷ سال گذشته از اردیبهشت ۱۳۹۵ تا حالا هم صحبت می‌شویم همه از دلدادگی‌شان به حرم و بی‌زینب و رقیه خاتون می‌گویند، از دفاع از حرم، از دفاع از ناموس و ولایت می‌گویند، می‌گویند رفتند تا پای امام زمان (عج) شان باشند و مظلومیت شیعه در سوریه به گوش جهانیان برسد.
اردیبهشت که می‌شود، مازندران در تب و تاب شجاع دلالان لشکر ۲۵ کربلا در خان‌طومان بی‌تاب می‌شود، شهدایی که در منطقه‌ای در سوریه برای دفاع از ناموس و اسلام جانانه، شجاعانه، دلاورانه ایستادند و در برابر دشمن زبون و بی‌اهمیت ایستادند و رسیدند به جایی و جایگاهی که خواستند.
مردم‌مازندران در سراسر این استان‌پهناور از شرق تا غرب دیگر خان‌طومان را همچون شهرهای خود از برند، خان‌طومان دهکده‌ای در جنوب حلب بر فراز تپه‌ای بلند که راه ورود به حلب است و از اهمیت سوق‌الجیشی بالایی برخوردار است و انگار از قبل انتخاب شده بود تا با خون فرزندانی از لشکر ۲۵ کربلا مازندران گلوگون شود و برای همیشه در تاریخ ثبت شود.
به راستی اگر نینوا و کربلا انتخاب شده تاریخ است، قطعا خان‌طومان هم انتخاب شده‌ای برای تکرار تاریخ است و تکرار قصه کربلاست تا بار دیگر با به خاک و خون کشیده شدن یاران امام حسین(ع) اسلام در اوج بماند.
و شهدای خان‌طومان خورشید فروزانی شدند برای ادامه مسیر ما تا ولایتمداری، عشق به وطن و آب و خاک، عشق به اسلام و مسلمین، عشق به ناموس و ... طور دیگری برای ما معنا شود.
شهدای خا‌طومان انتخاب شده الهی بودند و چه جانانه در برابر دشمن زبون ایستادند و بی‌اهمیت به همه حرف‌ها، از اسلام و حریم و خرم دفاع کردند تا اسلام همچنان در اوج بماند.
«اردی به عشق» یعنی شهید محمد بلباسی از قائم‌شهر، شهید علی جمشیدی از نور، شهید رضا حاجی‌زاده از آمل، شهید حسن رجایی‌فر از بابل، شهید سیدرضا طاهر از بابل، شهید سیدجواد اسدی از ساری، شهید سعید کمالی از میاندرود، شهید محمود دادمهر از ساری، شهید علیرضا بربری از بابلسر، شهید علی عابدینی از فریدون‌کنار، شهید حسین مشتاقی از نکا، شهید رحیم کابلی از بهشهر، شهید حبیب‌الله قنبری از بهشهر که جانانه برای دفاع از حرم ایستادند و جنگیدند و به شهادت رسیدند و مدافعان حرم نام گرفتند.
آری، شهدای خان‌طومان ستارگان منتخب الهی بودند که آمدند تا در مسیر پر ابهام جامعه، راه را به ما نشان دهند و حالا ما باید همچون شهدای خان‌طومان یا علی بزنیم و به خط شویم...
امروز گاه ماست تا به خط زده و راه را روشن کنیم و در ادامه راه حواس‌مان به این ستاره‌ها باشد.
روحشان شاد، یادشان گرامی و راهشان پر رهرو باد

۰۲/۰۲/۱۶
هیئت خادم الشهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">