امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام... خوش آمدید....
زندگینامه نویسی صلواتی و سریع و عالی برای شهدای کشور ، افتخار ما در دنیا و آخرت است، اکثریت مطالبی که در این وبلاگ آمده محصول مصاحبه تلفنی یا حضوری با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است که نوشته شده و قبل از درج در سایت، به رؤیت و تأیید خودشان رسیده است. شما خانواده محترم شهید نیز اگر خواستار نوشتن زندگینامه برای شهید بزرگوارتان هستید بر ما منت گذارید و با شماره ۰۹۱۷۶۱۱۲۲۵۳ (صادقی) تماس بگیرید تا در اسرع وقت با افتخار فرمانبری کنیم. ما وابسته به هیچ شخص و سازمانی نیستیم فقط به عشق شهدا و سید و‌ سالارشان حضرت اباعبدالله الحسین، رایگان و عاشقانه و با تمام وجود کار میکنیم و هیچ پاداش و مقامی نمیخواهیم جز شهادت و وصال شهدا....
نثار ارواح مطهر و منور تمام انبیا و اولیا و شهدا و صلحا و اموات منسوب به صلوات فرستندگان، فاتحه مع الصلوات، اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
در ضمن، انتشار مطالب این سایت آزاد است و حتی بدون ذکر منبع پاداش الهی دارد. پس یاعلی...
-----------------------------------------------
برای دریافت صلواتی کتاب امام زادگان عشق و آثار انتشارات هدهد به سایت هدهد مراجعه فرمائید: www.hodhodiran. ir
-----------------------------------------------
ارادت

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

شهید با غیرت، حمید رضا الداغی،شهید دفاع از ناموس وطن

يكشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۲:۴۴ ب.ظ

   موضوع حماسه شهیدحمید رضا الداغی در ادامه مطلب: 

سبزوار- ایرنا- معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار به همراه شماری از مسوولان این شهرستان روز یکشنبه با خانواده شهید "حمیدرضا الداغی"، آمر به معروف و ناهی از منکری که پریشب در جریان دفاع از نوامیس مردم، توسط اراذل مضروب و به شهادت رسیده بود، دیدار و از آنان دلجویی کردند.

به گزارش ایرنا، معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار روز یکشنبه در حاشیه این دیدار با تبریک و تسلیت شهادت این شهید والامقام به خانواده وی و مردم ولایتمدار سبزوار، گفت: شهید الداغی باغیرت و بزرگمردی، در مسیر دفاع از ارزشهای اسلامی و فریضه امر به معروف جان خود را فدا کرد.

حسین ابراهیمی کُردیانی افزود: مستندات مربوطه و بررسی گزارش صحنه ای این رخداد حاکی از آن است که این شهید با حمیت و روحیه جوانمردی که داشت، رسالت خود را در عمل به امر به معروف و نهی از منکر دید و جان خود بر سر نجات ۲ دختر از چنگال شروران متعرض گذاشت.

وی با اشاره به ابعاد این حادثه افزود: ساعت ۲۱:۳۰ جمعه، هشتم اردیبهشت، گزارشی مبنی بر ضرب و جرح این فرد، توسط ۲ نفر اشرار به دست ما رسید که موضوع مورد پیگیری قرار گرفت.

ابراهیمی افزود: پس از گزارش های رسیده از دستگاه های امنیتی و بررسی مستندات میدانی، جمع بررسی‌ها حاکی از آن بود که این عزیز که مقابل یک مرکز آموزش زبان، منتظر فرزند خود بود، متوجه درگیری و مزاحمت ۲ شرور نسبت به ۲ خانم نوجوان شده بود که به حکم وظیفه انسانی و دینی، نتوانست بی اعتنا از کنار آن بگذرد.

مسوولان سبزوار با خانواده شهید آمر به معروف دیدار کردند

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: شهید الداغی با روحیه ای شجاعانه و غیرتمندانه در دفاع از ناموس مردم، سینه خود را سپر این حادثه نمود و به مقابله با اشراری برخاست که قصدشان شرارت و ایجاد مزاحمت برای ۲ بانو بود.

ابراهیمی افزود: پس از رهایی خانم ها از دست اشرار، آنان به آمر به معروف حمله کرده و وی را از پشت و رو به رو با ضربات متعدد چاقو هدف قرار داده و به شدت مجروح کردند که پس از انتقال وی به بیمارستان، به دلیل شدت جراحات وارده، پس از ساعاتی جان باخته و به فیض شهادت نائل آمد.

وی تصریح کرد: بلافاصله نشست شورای تامین شهرستان برگزار و با تشکیل پرونده، دادستانی به ماجرا ورود یافت و در کمتر از ۱۰ ساعت ۲ فرد شرور مزبور دستگیر شدند.

مسوولان سبزوار با خانواده شهید آمر به معروف دیدار کردند

تشکیل ستاد تشییع پیکر شهید امر به معروف سبزوار

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: با هماهنگی خانواده شهید، ستاد مراسم تشییع پیکر شهید "حمیدرضا الداغی" تشکیل شده است و آیین تشییع پیکر این شهید، روز سه شنبه، ۱۲ اردیبهشت، ساعت ۹ صبح از مسجد جامع تاریخی سبزوار به سمت گلزار شهدای این شهر برگزار می شود.

ابراهیمی با بیان اینکه اقدام این شهید والامقام، عملی ارزشمند و مجاهدانه در دفاع از مبانی دین اسلام بوده است، افزود: مردم ولایتمدار سبزوار با حضور پرشور در آیین تشییع این شهید امر به معروف و نهی از منکر، همچون گذشته بیعت خود را با ولایت فقیه و ارزشهای اسلامی نشان خواهند داد.

شهرستان سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد بیش از هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

۰۲/۰۲/۱۰
هیئت خادم الشهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">