امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام... خوش آمدید....
زندگینامه نویسی صلواتی و سریع و عالی برای شهدای کشور ، افتخار ما در دنیا و آخرت است، اکثریت مطالبی که در این وبلاگ آمده محصول مصاحبه تلفنی یا حضوری با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است که نوشته شده و قبل از درج در سایت، به رؤیت و تأیید خودشان رسیده است. شما خانواده محترم شهید نیز اگر خواستار نوشتن زندگینامه برای شهید بزرگوارتان هستید بر ما منت گذارید و با شماره ۰۹۱۷۶۱۱۲۲۵۳ (صادقی) تماس بگیرید تا در اسرع وقت با افتخار فرمانبری کنیم. ما وابسته به هیچ شخص و سازمانی نیستیم فقط به عشق شهدا و سید و‌ سالارشان حضرت اباعبدالله الحسین، رایگان و عاشقانه و با تمام وجود کار میکنیم و هیچ پاداش و مقامی نمیخواهیم جز شهادت و وصال شهدا....
نثار ارواح مطهر و منور تمام انبیا و اولیا و شهدا و صلحا و اموات منسوب به صلوات فرستندگان، فاتحه مع الصلوات، اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
در ضمن، انتشار مطالب این سایت آزاد است و حتی بدون ذکر منبع پاداش الهی دارد. پس یاعلی...
-----------------------------------------------
برای دریافت صلواتی کتاب امام زادگان عشق و آثار انتشارات هدهد به سایت هدهد مراجعه فرمائید: www.hodhodiran. ir
-----------------------------------------------
ارادت

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

شهید گرجی فتوح آبادی

سه شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۶، ۰۹:۵۷ ب.ظ

گرجی  فتوح آبادی فرزند اله مراد

سن هنگام شهادت : 23 سال

تاریخ تولد : 1336/02/03

تاریخ شهادت : 1359/08/03

کادر سازمان نزاجا - ارتش

.................

بسم رب الشهداء والصدیقین

شهید گرجی فتوح آبادی 
شهید گرجی فتوح آبادی فرزند اله مراد در تاریخ سوم اردیبهشت یکهزار و سیصد و سی و شش در خانواده ای مذهبی و پر جمعیت در روستای کورکی کربال دیده به جهان گشود. 
پدرش کشاورز بود و شهید که فرزند دوم خانواده از بین ۳ برادر و شش خواهر بود از همان دوران طفولیت به والدین و خانواده در تمام امور کمک میکرد.
ایشان دوره تحصیلات ابتدائی را در روستای کورکی و دوره دبیرستان را بصورت متفرقه در دبیرستانهای شیراز پشت سر گذاشت و همزمان با آغاز پیروزی انقلاب وارد ارتش شد و آموزشهای عمومی نظامی را فرا گرفت سپس به عنوان درجه دار به مرکز زرهی شیراز پیوست.
فعالیتهای انقلابی و مذهبی شهید به سالهای قبل از انقلاب بر میگردد، او یکی از فعالان سیاسی، اجتماعی، عمرانی و فرهنگی منطقه بود و نقش عظیمی در تحولات و تعالیم مذهبی و قرآنی و انقلابی داشت. مرکز عمده فعالیت او علاوه بر مساجد شیراز، مسجد شهید شکری کورکی و پایگاه شهید جعفر فتوح آبادی بود.
پس از شروع جنگ تحمیلی و تهاجم گسترده جنایتکاران بعثی به مرزهای کشور و فعالیت گروهکهای سر سپردهٔ دشمن برای جداسازی کردستان از ایران و ایجاد آشوب در تمام شهرها و آبادی های کشور، شهید گرجی فتوح آبادی با لشکر زرهی شیراز به منطقه جنوب اعزام شد و مانند سَدّی استوار جلو لشکرهای بیرحم و متجاوز بعثی قرار گرفتند.
شهید گرجی فتوح آبادی دو ماه پس از آغاز جنگ تحمیلی و شروع دفاع مقدسِ مردم و  حماسه سازان و رزمندگان اسلام، در تاریخ 59/8/3 در جبهه آبادان-ماهشهر بر اثر اصابت موشک دشمن به تانکشان مفقودالاثر گردید و در تاریخ 82/9/9 احراز شهادت شد و هنوز هیچگونه آثاری از پیکر پاک این رزمندهٔ دریادل به دست نیامده ولی مزار یادبود ایشان و مزار برادرش، شهید جمشید فتوح آبادی در گلزار شهدای روستای کورکی قرار دارد.
لازم به ذکر است که بسیجی شهید جمشید فتوح آبادی، متولد ۱۳۴۶ در تاریخ ۱۳۶۵/۱/۱۴ در عملیات بزرگ والفجر ۸ در منطقه فاو- ام القصر به درجه رفیع شهادت رسید.
شهید گرجی فتوح آبادی ازدواج کرده بود و تنها فرزند دختر ایشان در دوران طفولیت داغدار پدر و عموی مهربان و غیرتمند و دلاورش شد.
مادر بزرگوار شهیدان گرجی و جمشید فتوح آبادی مرحومه سمنبر کَرَمدار نیز در تاریخ ۱۳۵۲/۱۱/۹ قبل از شهادت دو فرزند رشیدش دیده از جهان فرو بسته بود و پدرش مرحوم اله مراد فتوح آبادی در تاریخ ۱۳۷۴/۲/۲۶ به رحمت ایزدی پیوست و هر دو در آرامستان روستای کورکی آسمانی شده اند.
روحشان شاد و یادشان گرامی

.................................

از این شهید بزرگوار اطلاعات بیشتری در دسترس نداریم. از اقوام و آشنایان خواهشمندیم اطلاعات مربوط به این شهید بزرگوار را از طریق تلفن 09176112253 در اختیارمان بگذارند. والسلام

نثار وجود مقدس و مطهر شهدا صلوات و فاتحه

بازگشت به صفحه اصلی سایت امام زادگان عشق

رجوع به سایت فضائل الشهدا

رجوع به صفحه شهید جمشید فتوح آبادی

ارسال پیام برای مدیر سایت

۹۶/۱۲/۰۱
هیئت خادم الشهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">