امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام... خوش آمدید....
زندگینامه نویسی صلواتی و سریع و عالی برای شهدای کشور ، افتخار ما در دنیا و آخرت است، اکثریت مطالبی که در این وبلاگ آمده محصول مصاحبه تلفنی یا حضوری با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است که نوشته شده و قبل از درج در سایت، به رؤیت و تأیید خودشان رسیده است. شما خانواده محترم شهید نیز اگر خواستار نوشتن زندگینامه برای شهید بزرگوارتان هستید بر ما منت گذارید و با شماره ۰۹۱۷۶۱۱۲۲۵۳ (صادقی) تماس بگیرید تا در اسرع وقت با افتخار فرمانبری کنیم. ما وابسته به هیچ شخص و سازمانی نیستیم فقط به عشق شهدا و سید و‌ سالارشان حضرت اباعبدالله الحسین، رایگان و عاشقانه و با تمام وجود کار میکنیم و هیچ پاداش و مقامی نمیخواهیم جز شهادت و وصال شهدا....
نثار ارواح مطهر و منور تمام انبیا و اولیا و شهدا و صلحا و اموات منسوب به صلوات فرستندگان، فاتحه مع الصلوات، اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
در ضمن، انتشار مطالب این سایت آزاد است و حتی بدون ذکر منبع پاداش الهی دارد. پس یاعلی...
-----------------------------------------------
برای دریافت صلواتی کتاب امام زادگان عشق و آثار انتشارات هدهد به سایت هدهد مراجعه فرمائید: www.hodhodiran. ir
-----------------------------------------------
ارادت

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

شهید محمد محمدی - حاج عباس

پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۰۶ ق.ظ

هوالجمیل


متن وصیت نامه پاسدار رشید اسلام برادر شهید محمد محمدی(فرزند عباس)

بسم الله الرحمان الرحیم

ان الله یحب الذین یقاتلون فی سبیله صفا کانهم بنیان مرصوص(صف3)

با سلام خدمت حضرت بقیه الله العظم روحی له الفدا و بادرود بر نائب بر حقش حضرت امام خمینی سخن خود را آغاز می کنم.

(وقتی رزمندگان ما میخواهند به خط مقدم بروند انگار به حجله عروسی میروند) (امام خمینی)

در این موقع حساس و خطیر که عهده دار رسالت سنگین پاسداری شده ام و در این ارگان انقلابی به عنوان یک خدمت گزار به انقلاب اسلامی و انشاالله ادامه دهنده را خونین شهدا گرانقدر وارد شده ام در اولین مرحله ی خدمتگذاریم به اسلام و به این امت شهید پرور روانه جبهه حق علیه باطل شده ام تا بتوانیم خدمتی به اسلام و انقلابمان بکنم. بله اکنون عازم جبهه ام ،عازم آنجائی هستم که رهبرم ،امام و مرادم ،ان را دانشگاهی نامید ،و بحق هم دانشگاه است و خوشا بحال انکسانی که در این دانشگاه با نمرات علی و خوب قبول شوند آری این دانشگاه ،دانشگاهی است برای خود سازی ،برای مبارزه با هواهای نفسانی و بلاخره اگر کسی هم قبول شد در این دانشگاه به لقا الله رسیده است . که این سعادت فقط نصیب بندگان خاص خداوند میشود . بار خدایا تو خودت میدانی که برای چه این راه را انتخاب کرده ام و در این را ما ز هیچ کوششی دست بر نخواهم نداشت. خدایا تو خود اگاهی که من با شناخت و با آگاهی به رهنمود های نائبلامام، خمینی در این راه راه پا گذاشته ام و برای تداوم انقلاب اسلامی و خط اسلام اصیل ،و خط امام که همانا خط صراط مستقیم است به جهاد فی سبیل الله روانه شده ام تا پرچم اسلام بر بزرگترین قله این جهان برافراشته شود هر چند که خونم بر زمین ریخته شود زیرا که این خون در مقابل اسلام و قرآن ارزشی ندارد .خدایا ،تو شاهد باش که من از مال دنیا چیزی ندارم و تنها جانی دارم که آن را هم بخشیدم به صاحبش.

ای امت قهرمان ،ای مردم شهید پرور ، ای رزمندگان و همسنگران عزیز ما درس شهادت را از آموزگار شهادت حسین بن علی (ع) اموخته ایم و نمونه اینگونه شهادت ها را در دانشگاه جنگ با چشمان خویش دیده ایم.و اما دشمنان انقلاب ما  بی توجه بوجود شهادت در مکتب حیات بخش اسلام از هر طرف به ما هجوم آورده و بر عنایت خویش می افزاید ودر این موقع طبقه ای حامی انقلابند که انقلاب را پاسداری می دهند. ای مردم شهید پرور ایران پیرو ولایت فقیه باشید که اگر از ولایت فقیه اطاعت کنید ،اطاعت از امام زمان و رسول و اطاعت از الله میباشد و اگر خدای نکرده سستی کنید همگیتان ضربه میخورید و هم فردا روز قیامت تمام شهدا جلوی راهتان می گیرند . و به تمامی شما عزیزان توصیه میکنم که کتاب ولایت فقیه امام خمینی را بخوانید و مطالعه کنید تا بیشتر با ولایت فقیه آشنایی پیدا کنید.

و اما سخنی چند با تو پدر و مادرم: مرا ببخشید که فرزند حق شناسی نبودم. پدرم و مادرم دست شما را میبوسم من را حلال کنید اگر شهیدئ شدم من شما را از گریه کردن ممانعت نمیکنم اما طوری گریه نکنید که منافقین از گریه شما خوشحال شوند و شادی کنند ،گریه کنید چون گریه بر شهید شرکت در حماسه اوست گریه کنید بر مظلومیت حسین ،بیاد آن ساعتی گریه کنید که بدن مبارک حسین (ع) زیر سم اسبان لگد کوب می شد .بار پروردگارا چطور بدن ملایم حسین (ع) تکه تکه بود و من بدنم سالم باشد خدایا میخواهم بدنم همچون بدن آقایم حسین(ع) تکه تکه شود ،خدایا این سعادت را اگر لیاقت داشتم نصیبم کن.

سخنی هم در اخر با شما ای کسانی که می گفتید ای کاش ما در زمان قیام امام حسین(ع) میبودیم و یاری اش می کردیم هم اکنون فرزند حسین(ع)خمینی عزیز دوباره عاشورا را و زمین کربلا را زنده نموده و بر علیه یزیدیان زمان قیام نموده است فریاد((هل من ناصراًینصرنی)) او بلند است امروز روز امتحان است و خوشا بحال آن کسانی که که در این امتحان شرکت مینمایند . البته این سعادت نصیب همه کس نمیشود.

خواهرم: همچون زینب باش پیام خون من بعهده توست ،تو باید بگویی که پیام خون شهدا فقط پیروی از ولایت فقیه میباشد پیروی از خمینی عزیز میباشد بگو که برادرم فقط برای اسلام و انقلاب اسلامی مبارزه نمود و در این راه جانش را نثار کرده است.

برادرم: با اینکه سن تو کم است ولی بعد از من سلاحم را برگیرو خود را آماده کن برای نبرد با اسرائل و ازادی قدس ،و در حال حاضر بهترین سلاح تو درس خواندن است . و باز پدرم که من هر چه دارم از توست و تو بودی که چگونه زندگی کردن را به من یاد دادی تو بودی که به من آموختی که چگونه راه خود را انتخاب کنم،تو بودی که ولایت را به من نشان دادی درود خدا بر تو ،من که چیزی جزء دعا برای شما ندارم و امیدوارم که فردای قیامت همنشین علی(ع) باشی ،چونکه ابراهیم وارفرزندت را به قربانگاه فرستادی و فرمان خدا را اجرا کردی.

در آخر ای عزیزان بکوشید که نفس اماره را نابود کنید و در جهت تکامل بسوی الله پیش بروید و در این راه روحانیت عزیز و متعهد را به زعامت امام خمینی راهنمای خویش قرار دهید.

و ام احساس میکنم که دنیا دیگر جای من نیست، با دوستان خویشان و اقوام خود که موفق به خداحافظی کردن از انها نشده ام با همه وداع میکنم و میخواهم فقط با خدای خود تنها باشم . خدایا بسوی تو می ایم . از این دنیا مادی میگریزم تو مرا در جوار رحمت خود قرار ده ""یا ایتهاالنفس المطمئنه ارجعی الی ربک راضیه مرضیه فادخلی فی عبادی و اخلی فی جنتی""

"" ضمناً مرا در زاد گاهم دفن کنید""

در پایان چند کلمه دعا:

خدایا تو را به ضجه های مادران شهید داده تو را به پدران شهدا فرج آقا امام زمان را نزدیک بفرما.

خدایا تو را به ناله های کودکان شهدا،تو را به پهلوی شکسته فاطمه زهرا (س) قسمت میدهم پیر جماران،خمینی عزیز را برای حفظ اسلام تا انقلاب مهدیت حفظ بفرما.

خدایا رزمندگان ما را هر چه زود تر به پیروزی برسان.

خدایا به پدر و مادران شهدا صبر عطا بفرما.

والسلام علیکم و رحمته الله و برکاته- التماس دعا

محمد محمدی(فرزند عباس)

19/11/1361

برای شادی روح شهدا صلوات

=========================================

بسم رب الشهدا

وَ إِنْ تَکُنِ الاَبْدانُ لِلْمُوتِ أُنْشِأَتْ

فَقَتْلُ امْرِىء بِالسَّیْفِ فِی اللّهِ أَفْضَلُ

پاسدار شهید محمد محمدی فرزند حاج عباس در سال 1341 دیده به جهان گشود  و پس از اتمام تحصیلات برای اضمحلال جنود کفر و الحاد به صفوف مجاهدین راه حق پیوسته و با قلبی آکنده و مشحون از عشق الهی به انصار قافله سالار کربلا ملحق و برای استمرار جرکت انبیاء عظام و تداوم راه اوصیاء کرام علیهم السلام و درک فیوضات قدسیه تا آخرین دم به جهاد با لشکریان زندیق بعثی پرداخت و به آرزوی دیرینۀ خود که همانا پیوستن به لقاء الله بود نائل گردید

زمان شهادت 28/2/1362

مکان شهادت پاسگاه زید عراق

*************************

ترجمه شعر عربی:

اگر بدن ها براى مرگ آفریده شده، اند

پس شهادت در زیر ضربات شمشیر در راه خدا بهتر است

شعر فوق بیتی از اشعاری است که امام حسین (ع) هنگام شنیدن خبر شهادت مسلم ابن عقیل (ع) در راه کوفه قرائت فرمودند.

احتمالا متن روی سنگ مزار شهید محمدی که یکی از بهترین متون و کتیبه های مزار شهداست توسط مرحوم آیت الله ملک حسینی نوشته شده است.

متن کتیبۀ شهید محمود کوشکی که در کنار مزار شهید محمد محمدی نصب شده و نشان از روابط فامیلی یا وابستگی بین این دو خانواده معظم است به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

شهید محمود کوشکی

محل شهادت : جزیره مجنون

محل دفن : خرمی دهبید

زمان شهادت : 19/2/1363 ؟؟

*************************

لازم به ذکر است که سه شهید بزرگوار با نامهای مقدس محمد محمدی در زرقان وجود دارد که مشخصات و لینک صفحات آن عزیزان به ترتیب تاریخ شهادت به شرح زیر:

1.       شهید محمد محمدی / حاج محمدعلی / 1343/ دودج / 18/2/1361 / بسیج/  خرمشهر /  گلزار شهدای دودج

2.       شهید محمد محمدی/ حاج عباس / 1341 / زرقان/ 28/2/1363 / پاسدار/ پاسگاه زید عراق/ قطعه دوم گلزار شهدای زرقان

3.       شهید محمد محمدی /حاج بهزاد/ 1349/ دودج/ 4/10/1365 / بسیج / شلمچه / گلزار شهدای دودج

روحشان شاد ، یادشان گرامی و راهشان پر رهرو باد

صفحه مشترک شهید محمود کوشکی و شهید محمد محمدی (حاج عباس)

۹۶/۱۱/۱۹
هیئت خادم الشهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">