امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام... خوش آمدید....
زندگینامه نویسی صلواتی و سریع و عالی برای شهدای کشور ، افتخار ما در دنیا و آخرت است، اکثریت مطالبی که در این وبلاگ آمده محصول مصاحبه تلفنی یا حضوری با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است که نوشته شده و قبل از درج در سایت، به رؤیت و تأیید خودشان رسیده است. شما خانواده محترم شهید نیز اگر خواستار نوشتن زندگینامه برای شهید بزرگوارتان هستید بر ما منت گذارید و با شماره ۰۹۱۷۶۱۱۲۲۵۳ (صادقی) تماس بگیرید تا در اسرع وقت با افتخار فرمانبری کنیم. ما وابسته به هیچ شخص و سازمانی نیستیم فقط به عشق شهدا و سید و‌ سالارشان حضرت اباعبدالله الحسین، رایگان و عاشقانه و با تمام وجود کار میکنیم و هیچ پاداش و مقامی نمیخواهیم جز شهادت و وصال شهدا....
نثار ارواح مطهر و منور تمام انبیا و اولیا و شهدا و صلحا و اموات منسوب به صلوات فرستندگان، فاتحه مع الصلوات، اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
در ضمن، انتشار مطالب این سایت آزاد است و حتی بدون ذکر منبع پاداش الهی دارد. پس یاعلی...
-----------------------------------------------
برای دریافت صلواتی کتاب امام زادگان عشق و آثار انتشارات هدهد به سایت هدهد مراجعه فرمائید: www.hodhodiran. ir
-----------------------------------------------
ارادت

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

شهید عباد الله عارفی سرشت

سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۶، ۰۱:۰۲ ب.ظ

سربازوظیفه و بسیجی شهید عبادالله عارفی سرشت (فولادی) به نقل از ایرنا

هوالجمیل

پدر شهید : فرزندم به صراحت گفت بازنمی گردم

شیراز- پدر یکی از شهدای حادثه تروریستی چابهار سیستان و بلوچستان گفت: فرزندم که سرباز بود در آخرین مرخصی که از چابهاربه منزل آمده بود،ازمن حلالیت طلبید و به صراحت گفت که از این سفر باز نمی گردد.

 سیاوش عارفی سرشت ،پدرسربازوظیفه و بسیجی شهید عبادالله عارفی سرشت (فولادی) در حاشیه آیین بزرگداشت این شهید،درگفت وگو با ایرنا بیان داشت:عبادالله از 15 سالگی به عضویت بسیج شهر زرقان شیراز درآمد وهمواره از شهادت و مرگ در راه خدا سخن به میان می آورد. 

وی ادامه داد:فرزندم طلب حلالیت می کرد گویی به او الهام شده بود که توفیق نصیب او خواهد شد.

پدرشهیدعارفی سرشت گفت:عبادالله درمیان ائمه اطهار(ع) به امام حسین(ع) وحضرت ابوالفضل (ع) علاقه فراوانی داشت و سرانجام همزمان با سالروزشهادت این بزرگواران،خود نیز به شهادت رسید. 

وی ادامه داد:ماخانواده ای ازعشایر استان فارس هستیم که معمولا درحال جا به جا شدن و نقل مکان ازمنطقه ای به منطقه دیگریم لیکن به رغم تمام این مشکلات، فرزند شهیدم حاضر به ترک تحصیل نبود. اراده فرزند شهیدم در ادامه تحصیل به رغم وجود همه مشکلات ، شیرین ترین خاطره ای است که از او به یاد دارم. 

پدرشهید عارفی سرشت ادامه داد:به رغم همه مشکلات مالی که در خانواده با آن مواجه بودیم، هزینه های ادامه تحصیل عبادالله را تامین می کردم و او توانست تحصیلات خود را در رشته مدیریت بازرگانی تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه دهد. 

وی بیان کرد:فرزندم همواره اظهار می داشت که اگر پس ازاتمام تحصیلات خود به مقام و موقعیتی دست یافتم،تمام زحمات شما را جبران خواهم کرد و چنانچه عمرم کفاف نداد، شما مرا حلال کنید. 

یکی از دوستان نزدیک شهید عبادالله عارفی سرشت هم به خبرنگار ایرنا گفت: این دوستی از دوران کودکی تا قبل از شهادت او به گونه ای بود که حتی مکان دانشگاه های هر دو ما در یک شهر بود و از این رو هیچگاه از یکدیگر جدا نمی شدیم. 

بهنام برزگر افزود:به رغم شجاعت و بی باکی عبادالله ، رقت قلب او به اندازه ای بود که حتی با خواندن یک قطعه شعر احساسی ، اشک از دیدگانش جاری می شد. 

وی بیان کردک آن شهید ، همواره آماده فداکاری برای دیگران بود و همیشه سعی می کرد کسی از او رنجیده خاطر نشود. 

برزگر اضافه کرد: عجیب ترین خاطره ام از این شهید این است که او شب قبل از شهادت خود از طریق ارسال پیامک از بسیاری از دوستان خود از جمله خود من طلب حلالیت کرد. 

وی افزود: ازین پس، پیوسته تلاش خواهم کرد که راه آن شهید را ادامه دهم. 

آیین گرامیداشت شهید عبادالله عارفی سرشت در شهر زرقان از توابع شهرستان شیراز برگزارشد. 

زرقان در 25 کیلومتری شمال شیراز واقع شده است. 

24 آذرماه امسال و در روز تاسوعای حسینی،هنگامی که عزاداران درچابهار سیستان و بلوچستان مشغول برپایی آیین های ویژه این روز بودند،حادثه تروریستی موجب شهید و زخمی شدن دهها تن از مسلمانان عزادار در این منطقه شد.



-----------------------


شهید عباد اله عارفی سرشت

هوالجمیل

تقدیم به روح پر فتوح شهید تاسوعای حسینی ، شهید عباد اله عارفی سرشت که در حمله تروریستی ایادی استکبار جهانی در روز تاسوعا در شهر چابهار به درجه رفیع شهادت رسید و در آغوش سرخ شهدای گرانقدر زرقان به آرامش ابدی رسید. روحش شاد و یادش گرامی

*******

من شهید پاسداری از حریم شاه دینم
در جوانمردی مُرید زاده ام‌البنینم

من عباد اله ام و در معرفت عارف سرشتم
خلعت سرخ شهادت بوده پاداش یقینم

کشته مظلوم تاسوعای سرخ چابهارم
شاهد تکرار ظلم و جهل قوم ظالمینم

چونکه خونین بال خُفتم من در آغوش شهیدان
شافع یاران خود در نزد ربّ‌العالمینم

*******

والسلام  - ملتمس دعا

۹۶/۱۱/۱۷
هیئت خادم الشهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">