امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام... خوش آمدید....
زندگینامه نویسی صلواتی و سریع و عالی برای شهدای کشور ، افتخار ما در دنیا و آخرت است، اکثریت مطالبی که در این وبلاگ آمده محصول مصاحبه تلفنی یا حضوری با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است که نوشته شده و قبل از درج در سایت، به رؤیت و تأیید خودشان رسیده است. شما خانواده محترم شهید نیز اگر خواستار نوشتن زندگینامه برای شهید بزرگوارتان هستید بر ما منت گذارید و با شماره ۰۹۱۷۶۱۱۲۲۵۳ (صادقی) تماس بگیرید تا در اسرع وقت با افتخار فرمانبری کنیم. ما وابسته به هیچ شخص و سازمانی نیستیم فقط به عشق شهدا و سید و‌ سالارشان حضرت اباعبدالله الحسین، رایگان و عاشقانه و با تمام وجود کار میکنیم و هیچ پاداش و مقامی نمیخواهیم جز شهادت و وصال شهدا....
نثار ارواح مطهر و منور تمام انبیا و اولیا و شهدا و صلحا و اموات منسوب به صلوات فرستندگان، فاتحه مع الصلوات، اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
در ضمن، انتشار مطالب این سایت آزاد است و حتی بدون ذکر منبع پاداش الهی دارد. پس یاعلی...
-----------------------------------------------
برای دریافت صلواتی کتاب امام زادگان عشق و آثار انتشارات هدهد به سایت هدهد مراجعه فرمائید: www.hodhodiran. ir
-----------------------------------------------
ارادت

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

بسم رب الشهداء والصدیقین

شهید بزرگوار بهادر کارگر فرزند مرحوم دریاقلی و مرحومه عطری گل زارع در تاریخ پانزدهم مهر ماه 1345در خانواده متدین و زحمتکش در روستای هشتیجان از توابع مرودشت دیده به جهان گشود.

پدرش به کار کشاورزی و دامداری سنتی اشتغال داشت و مادرش که از اهالی روستای خلف طاحونه بود علاوه بر خانه داری در تمام امور به شوهرش کمک می کرد.

شهید فرزند اول خانواده بود و چهار برادر و سه خواهر دیگر نیز داشت و از کودکی کمک حال پدر و مادر بود.

شهید دوران تحصیل ابتدائی را در روستای زادگاهش و دوه راهنمائی را در مرودشت گذراند و برای کمک به معیشت خانواده ترک تحصیل کرد و به همکاری با پدر پرداخت.

همزمان با تحصیل او در دوره راهنمائی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی در سال 1357 به پیروزی رسید و رژیم ستمشاهی به زباله دان تاریخ پیوست.

هنوز چیزی از پیروزی انقلاب نگذشته بود که جهانخورانی که دستشان از منابع ایران قطع شده بود با حمایت از صدام جنایتکار، جنگی تمام عیار به کشور ما تحمیل کردند که اکثر کشورهای غربی و عربی در این جنگ نابرابر به دشمن متجاوز ما کمک می کردند.

در این عرصه مردان با غیت و حماسه ساز با استمداد از نیروی ایمان و عشق به وطن و دفاع از ناموس و کیان میهن پرداختند و با بذل خون خویش باعث شکست دشمنان ایران اسلامی شدند که یکی از آن جوانمردان دلاور شهید بهادر کارگر بود.

ایشان که از اعضای فعال پایگاه مقاومت روستای هشتیجان بود در جبهه های نبرد حق علیه باطل نیز حضور داشت و در عملیات کربلای چهار در جزیره مجنون به شهادت رسید.

روش شهادت این پاسدار وظیفه شجاع به اینگونه بود که قایقی که شهید کارگر سکاندار آن بوده مورد حمله نیروهای عراقی قرار می گیرد و واژگون می شود، شهید بهادر نیز در سرنگونی قایق در تاریخ 4/10/1365 به شهادت می رسد و به جمع عاشورائیان زمان ملحق می گردد.

ایشان ازدواج نکرده بود و از لحاظ اخلاقی فردی بسیار فعال، درستکار، امانتدار، خوش برخورد، خنده رو و با غیرت بود، قدی نسبتاً بلند و بدنی ورزیده داشت و در کارهایش سریع و چابک بود.

ایشان علاوه بر فعالیتهای کشاورزی و مذهبی و انقلابی به ورزش نیز علاقه داشت و عضو تیم فوتبال روستا بود.

مزار مطهر این شهید گرامی در آرامستان زادگاهش در جوار حرم مطهر امام زاده عبدالله، از منسوبین به حضرت موسی ابن جعفر علیهم السلام قرار دارد.

لازم به ذکر است که پدر و مادر شهید و یکی از برادرانش نیز از دنیا رفته اند و در جوار مزار شهید دفن گردیده اند

روحشان شاد و یادشان گرامی

۰۲/۱۰/۱۳
هیئت خادم الشهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">