امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام... خوش آمدید....
زندگینامه نویسی صلواتی و سریع و عالی برای شهدای کشور ، افتخار ما در دنیا و آخرت است، اکثریت مطالبی که در این وبلاگ آمده محصول مصاحبه تلفنی یا حضوری با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است که نوشته شده و قبل از درج در سایت، به رؤیت و تأیید خودشان رسیده است. شما خانواده محترم شهید نیز اگر خواستار نوشتن زندگینامه برای شهید بزرگوارتان هستید بر ما منت گذارید و با شماره ۰۹۱۷۶۱۱۲۲۵۳ (صادقی) تماس بگیرید تا در اسرع وقت با افتخار فرمانبری کنیم. ما وابسته به هیچ شخص و سازمانی نیستیم فقط به عشق شهدا و سید و‌ سالارشان حضرت اباعبدالله الحسین، رایگان و عاشقانه و با تمام وجود کار میکنیم و هیچ پاداش و مقامی نمیخواهیم جز شهادت و وصال شهدا....
نثار ارواح مطهر و منور تمام انبیا و اولیا و شهدا و صلحا و اموات منسوب به صلوات فرستندگان، فاتحه مع الصلوات، اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
در ضمن، انتشار مطالب این سایت آزاد است و حتی بدون ذکر منبع پاداش الهی دارد. پس یاعلی...
-----------------------------------------------
برای دریافت صلواتی کتاب امام زادگان عشق و آثار انتشارات هدهد به سایت هدهد مراجعه فرمائید: www.hodhodiran. ir
-----------------------------------------------
ارادت

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

شهید محمد جواد تمیزی - تمیس

دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۶، ۰۸:۲۶ ب.ظ

بسم رب الشهداء والصدیقین

زندگینامه شهید بزرگوار محمد جواد تمیس

شهیدمحمدجواد تمیزی/حیدرعلی/ 1338/ زرقان/ 24/10/1361 / ارتشی / دیوان دره کردستان / گلزار شهدای زرقان

شهید محمد جواد تمیزی (تمیس) در سال 1338در خانواده مذهبی به دنیا آمد. در سن 5 سالگی با خانواده خود به مرودشت نقل مکان کردند و در سن 6 سالگی در مدرسه ابتدائی مرودشت درس را شروع کرد و پس از پایان دوره ابتدائی وارد مدرسه راهنمائی گردید اما نتوانست 2 سال بیشتر در مقطع راهنمائی تحصیل کند چون وضع خانوادگی آنها ضعیف بود. از خصوصیات اخلاقی او می‌توان شرکت در مراسم مذهبی و قرائت قرآن اشاره کرد. در حفظ روحیه و فعالیت فکری و علمی خود و دوستانش خیلی مؤثر بود و در برابر مشکلات ایستادگی میکرد و در کارها با روحیه شاد شرکت میکرد و از تجملات اصلا خوشش نمی آمد.  

جواد عقیده داشت که ما باید از پیامبر اسلام و علی و فرزندانش پیروی کنیم به همین خاطر هنگامی زمان سربازی او فرا رسید حاضر نشد که دوران مقدس سربازی را تحت امر رژیم شاه باشد و از رفتن به سربازی امتناع کرد و در تمام راهپیمائی ها علیه رژیم شاه شرکت میکرد. در سن 21 سالگی ازدواج نمود که ثمره این ازدواج یک دختر بود. با شروع جنگ تحمیلی در سن 22 سالگی به سربازی رفت و بعد از مدتی خدمت داوطلبانه به کردستان اعزام شد و در تاریخ 2/11/ 61 طی درگیری با گروههای ضد انقلاب در کردستان به درجه شهادت رسید.

                                                                                     روحش شاد و یادش گرامی

وصیت نامه شهید محمد جواد تمیزی (تمیس)

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود بر محمد رسول الله و علی ولی الله و مهدی حجت الله  و نائب بر حقش خمینی روح الله و شهیدان ثارالله و رزمندگان جُندالله و امت حزب الله و سلام بر پدر و مادر و برادران و خواهرم و همسر عزیزم : ای مادر، ای که مرا در دامن پاک خود شیر دادی و مرا با مشقت و شب زنده داری ها به جوانی رساندی و شمعی بودی برای من، چه در امور دینی و چه در خدمت به انقلاب و اسلام، و ای مادر من از تو می خواهم همینطور که تشویق کردی مرا تا برای خدمت به جبهه بروم در موقع شهادت  برایم گریه مکنی و مرا بخاطر همه چیز ببخشی.

 و ای پدر، ای معلم و راهنمای من که مرا در امور دینی آشنا ساختی و مرا به بهترین وجه تربیت کردی ، از تو می خواهم که در موقع شهادت من صبر و شکیبایی داشته باشی که خداوند صابرین را دوست می دارد.  

و ای برادرانم شما ادامه دهنده راه من باشید که بهترین راه را انتخاب کردید.

و ای همسرم افتخار کن که من شهید شدم و بدان که خداوند در مورد تو توجه داشته و دختر کوچکم را زینب وار تربیت کن و بگو که پدرت به والاترین درجه رسید و به ندای امام عزیزم که چون صدای هل من ناصر ینصرنی او را لبیک گفتم و به یاری او شتافتم. بدانید او نائب بر حق امام زمان (عج) است و از تبار حسین و یاری او همانا یاری حسین است که در کربلای ایران دوباره تکراری شده است و از خدا هم می خواهم که در ظهور حضرت مهدی (عج) تعجیل فرماید که جهان از نیرنگ و گناه پاک شود.

و در آخر خطاب به پدر و مادر و خواهر و همسر خود چنین می نویسم: امروز روز ایثار است، و زنده کردن دین مبین اسلام ، امروز تکرار کربلا در ایران است و ادامه راه حسین.

جستجو در اسامی مقدس شهدای گرانقدر زرقان

رجوع به سایت فضائل الشهدا

ارسال پیام برای مدیر سایت

از این شهید بزرگوار اطلاعات و عکس بیشتری در دسترس نداریم. از اقوام و آشنایان و همرزمان خواهشمندیم اطلاعات مربوط به این شهید بزرگوار را از طریق تلفن 09176112253 در اختیارمان بگذارند. والسلام

 
۹۶/۱۱/۱۶
هیئت خادم الشهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">