امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام... خوش آمدید....
زندگینامه نویسی صلواتی و سریع و عالی برای شهدای کشور ، افتخار ما در دنیا و آخرت است، اکثریت مطالبی که در این وبلاگ آمده محصول مصاحبه تلفنی یا حضوری با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است که نوشته شده و قبل از درج در سایت، به رؤیت و تأیید خودشان رسیده است. شما خانواده محترم شهید نیز اگر خواستار نوشتن زندگینامه برای شهید بزرگوارتان هستید بر ما منت گذارید و با شماره ۰۹۱۷۶۱۱۲۲۵۳ (صادقی) تماس بگیرید تا در اسرع وقت با افتخار فرمانبری کنیم. ما وابسته به هیچ شخص و سازمانی نیستیم فقط به عشق شهدا و سید و‌ سالارشان حضرت اباعبدالله الحسین، رایگان و عاشقانه و با تمام وجود کار میکنیم و هیچ پاداش و مقامی نمیخواهیم جز شهادت و وصال شهدا....
نثار ارواح مطهر و منور تمام انبیا و اولیا و شهدا و صلحا و اموات منسوب به صلوات فرستندگان، فاتحه مع الصلوات، اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
در ضمن، انتشار مطالب این سایت آزاد است و حتی بدون ذکر منبع پاداش الهی دارد. پس یاعلی...
-----------------------------------------------
برای دریافت صلواتی کتاب امام زادگان عشق و آثار انتشارات هدهد به سایت هدهد مراجعه فرمائید: www.hodhodiran. ir
-----------------------------------------------
ارادت

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

شهید مقصود محمدی

يكشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۶، ۰۹:۳۶ ب.ظ

 زندگی نامه شهید

شهید مقصود محمدی فرزند حیدر از جمله افراد متعهد بود که تا آنجا در توان داشت ‌با جان و مال خود در راه رضای حق کوشش می نمود و سختیها را با جان می خرید . ایشان قبل از انقلاب یکی از نمازگزاران پابرجا و همیشگی بوده که در زمینه ی ساختن مسجد نیز فعال بودند، ‌در تبلیغات انقلاب اسلامی یکی از محرکین و از مبارزین علیه رژیم شاهنشاهی بودند و در اکثر تظاهرات شهر شیراز شرکت می کردند.

بعد از انقلاب اسلامی از بدو تشکیل بسیج به فرمان امام (ره) از اعضای فعال بسیج شدند. ایشان در ساختن کتابخانه ولیعصر (عج) محله خود (دودج زرقان) و در آب رسانی به عنوان پیمانکار جهادسازندگی به روستاهای محروم در اوائل انقلاب نقش بسیار مهمی داشتند و برای تقویت گروه مقاومت خدمات بسیار ارزنده ای ایفا نمودند و پیوسته مردم را تشویق به حضور در مسجد و پایگاه می کردند.

در اوایل هجوم کفر به میهنش بارها اتومبیل خود کمکهای مردم را در جبهه بردند، ‌سرانجام با اهدای جان خویش خدمتی دیگر به انقلاب مهدی کردند و با همرزم شهیدش غلامرضا قائد شرف در زمانی که هر پدری دوست دارد عید نوروز در کنار همسر و فرزندانش باشد در حالی که دارای همسر و سه فرزند بودند به جبهه رفتند و درتاریخ 7/1/1361 در عملیات فتح المبین شربت شهادت نوشیدند. چگونگی شهادت شهید مقصود محمدی.

همرزم شهید : شهید مقصود محمدی در منطقه هر صبح زودتر از بقیه ی بچه ها بلند می شدند و تمام کارها و تهیه ی صبحانه را خود انجام می دادند .

زمان عملیات که نیروهایی از گروهان را به عنوان خط شکن می خواستند ایشان از اولین کسانی بودند که جهت انجام این ماموریت داوطلب شدند. 

همسر شهید : در اوایل ازدواج اتاقهایی از خانه ای که داخل آن زندگی می کردیم جهت تشکیل کلاسهای نهضت سوادآموزی و قرآن در اختیار مردم گذاشتند و به من سفارش می کردند که تمام وسایل خانه را در اختیار آنها قرار بده .

چند روز قبل از اعزام به جبهه فقیری به در خانه آمد ایشان پیراهنی را که برای خود خریده بودند به فقیر دادند. سفارش زیادی برای کمک به یتیمان می کردند .

در لحظه ی وداع با فرزندانش در حالی که آنها را در آغوش گرفته بودند ، گفتند که من رفتم دیدارماند تا قیامت.

همرزم شهید : هنگام شهادت در حالی که با دست خود به سویی اشاره می کردند پیوسته امام زمان را صدا می زدند و  می گفتند: آقا راببین!

روحش شاد و یادش گرامی

-----------------------------------

شهید مقصود محمدی

تاریخ تولد : 1333

نام پدر : حیدر

تحصیلات : ابتدایی

تاریخ شهادت : 7/1/1361

محل شهادت : شوش

عملیات : فتح المبین – کمک آرپیچی زن

وصیت نامه شهید

انا الله و انا الیه راجعون

درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران امام خمینی

درود بر شهیدان انقلاب اسلامی و شهدای صدر اسلام

در این موقع حساس وظیفه ی خود دانستم که  در جبهه ی حق علیه باطل شرکت کنم و از دوستان و برادران تقاضا دارم که از خط ولایت فقیه سرپیچی نکنند و همیشه با اتحاد کامل علیه منافقین و آمریکای جنایتکار در ستیز باشند.

 ---------------------------

ادامه دارد....

 

 

۹۶/۱۱/۱۵
هیئت خادم الشهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">