امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام... خوش آمدید....
زندگینامه نویسی صلواتی و سریع و عالی برای شهدای کشور ، افتخار ما در دنیا و آخرت است، اکثریت مطالبی که در این وبلاگ آمده محصول مصاحبه تلفنی یا حضوری با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است که نوشته شده و قبل از درج در سایت، به رؤیت و تأیید خودشان رسیده است. شما خانواده محترم شهید نیز اگر خواستار نوشتن زندگینامه برای شهید بزرگوارتان هستید بر ما منت گذارید و با شماره ۰۹۱۷۶۱۱۲۲۵۳ (صادقی) تماس بگیرید تا در اسرع وقت با افتخار فرمانبری کنیم. ما وابسته به هیچ شخص و سازمانی نیستیم فقط به عشق شهدا و سید و‌ سالارشان حضرت اباعبدالله الحسین، رایگان و عاشقانه و با تمام وجود کار میکنیم و هیچ پاداش و مقامی نمیخواهیم جز شهادت و وصال شهدا....
نثار ارواح مطهر و منور تمام انبیا و اولیا و شهدا و صلحا و اموات منسوب به صلوات فرستندگان، فاتحه مع الصلوات، اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
در ضمن، انتشار مطالب این سایت آزاد است و حتی بدون ذکر منبع پاداش الهی دارد. پس یاعلی...
-----------------------------------------------
برای دریافت صلواتی کتاب امام زادگان عشق و آثار انتشارات هدهد به سایت هدهد مراجعه فرمائید: www.hodhodiran. ir
-----------------------------------------------
ارادت

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

شهید اسماعیل پاک نیت

شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۶، ۰۵:۱۱ ق.ظ

بسم رب الشهداء والصدیقین

زندگینامه شهید بزرگوار اسماعیل پاک نیت

در تاریخ 13/11/45 در شهر زرقان فارس در خانواده ای کاملاً متدین و مؤتمن دیده به جهان گشود. پدر نام وی را اسماعیل نهاد و ایشان را نیز مثل دیگر فرزندان خویش دعوت به تعلیم مبانی اسلام می کرد. اسماعیل نیز مثل برادرش محمد درس خود را تا سال سوم راهنمایی در مدارس شهرستان مرودشت ادامه داد و پس از آن مثل برادرش به عضویت سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی مرودشت در آمد و هم چون دیگر برادرانش عازم جبهه های نبرد حق علیه باطل گردید و پس از شهادت برادر عزیز و بزرگوارش پاسدار شهید محمد پاک نیت قصد خود را حتمی کرد تا به فیض شهادت برسد به همین دلیل بیشتر اوقات خود را در جبهه ها و خط مقدم سپری می کرد تا اینکه در تاریخ 20/4/64 در منطقه سومار عملیات قدس 3 مفقودالجسد گردید و جنازه ای از ایشان یافت نشد و خانواده قبری نمادین در گلزار شهدای شهر زرقان در کنار قبر مطهر برادر شهیدش برای او بستند تا یادش برای همیشه جاوید بماند و در سال 1378 چند تکه استخوان بدون سر را در آن قبر به خاک سپردند. روحش شاد و راهش مستدام باد.  

وصیت نامه شهید اسماعیل پاک نیت

بسم الله الرحمن الرحیم

  با سلام و درود فراوان به ارواح طیبه شهدای اسلام بخصوص شهدا انقلاب اسلامی ایران و با سلام به حضرت بقیه الله العظم روحی و ارواح العالمین لتراب المقدمه الفداه و نایب بر حقش حضرت امام امت خمینی عزیز و با سلام به ملت شهید پرور ایران که از اوایل جنگ تا بحال در صحنه نبرد با این مزدورهای بعثی بودند، وصیتی که اینجانب نسبت به ملت شهید پرور ایران دارم این است که امام خمینی عزیز را این چشم امید ما را تنها نگذارید نکند خدای نکرده از این امر کوتاهی شود که خداوند ما را مورد غضب خودش قرار دهد و این ملتی را که می بینم نه اینکه دست از امام امت بر نمی دارند بلکه به تبعیت از بزرگ مرد عالم اسلام و مرجع تقلید شیعیان جهان مشتی به دهان این ابرقدرتها می زنند که از جایشان بلند نشوند؛ انشاءالله و من از خانواده عزیزم مخصوصاً پدر و مادرم که یک عمر زحمت مرا کشیدند و من شرمنده آنان هستم می خواهم که اگر خداوند فیض شهادت را نصیب من کرد خوشحال باشند و بر خود ببالند و خوشحال باشند که توانسته اند امانت خود را به صاحب خودش که همانا خداوند تبارک و تعالی است بدهند و فردای قیامت جلوی فاطمه زهرا ام الحسین (س) سربلند هستید و من الآن که دارم این وصیت نامه را مینویسم اینقدر خوشحال هستم مثل اینکه شهادت از عسل برای من شیرین تر است و اگر خداوند این فیض شهادت را نصیب من کرد مرا کنار برادر شهید و عزیزم بخاک بسپارید و خداوند تبارک و تعالی تمام مجروحین و مریضان اسلام را شفا بدهد مخصوصاً شما مادر گرامی و ارجمند.

پروردگارا تو را به خون شهدا قسم می دهم هرچه زودتر راه کربلای معلی را به روی ملت اسلام مخصوصاً ملت بزرگ ایران باز گردان. خداوندا هرچه زودتر رزمندگان را پیروز بگردان، شهدای ما را با شهدای کربلا محشور گردان. من این راه را خودم انتخاب کرده ام و افتخار می کنم.  

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته - شهید اسماعیل پاک نیت

بسم الله الرحمن الرحیم

وصیتنامه شهید اسماعیل پاک نیت فرزند حسین

"و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون.  " مپندارید کسانی که در راه خدا کشته می شوند مرده اند بلکه زنده اند و نزد خدا روزی می گیرند. (قرآن کریم ). جهاد دری است از درهای بهشت که به روی بندگان خاص خداوند باز می شود من به جبهه می روم که به فرمان "هل من ناصر ینصرنی" حسین زمان حضرت امام خمینی لبیک بگوییم و همچون شیری غران راه حق علیه باطل بشتابم و همچون درسی به این از خدا بی خبرها بدهیم که از جایشان بلند نشوند، من از امت شهید پرور ایران می خواهم که راه حضرت امام خمینی همان راه حضرت حسین ابن علی علیه السلام را ادامه بدهند و رهروان راه شهیدان باشند، عید من آن روزی است که در راه اسلام و قرآن شهید بشوم و پدر و مادر من باید افتخار کنند که خداوند تبارک و تعالی به آنها لیاقت داد که پدر و مادر دو شهید بشوند و تو تنها خواهر عزیزم همچون زینب صلی الله علیه و آله صبر داشته باش که خداوند تبارک و تعالی با صابرین است. من همان طوری که راه شهیدان را ادامه دادم شما باید بهتر از من راه شهدا را دنبال کنید و وصیت این حقیر به خانواده ام این است که از شهادت من ناراحت نشوند و من امانتی بین شما بودم و این امانت باید به صاحب خودش که همانا خداست برگردد؛ من راه خود را خودم انتخاب کردم و هدفم فی سبیل الله است و هیچگونه نگران نیستم و از امت حزب الله می خواهم که امام را تنها نگذارند و از خداوند متعال پیروزی رزمندگان را خواهانم اگر خداوند این فیض را نصیب من کرد که شهید شدم از خداوند و حسین ابن علی علیه السلام میخواهم که پدر و مادرم را شفا بدهد، من از پدر و مادر عزیزم که یک عمر شرمنده آنان هستم میخواهم که مرا ببخشند به خصوص از خدا می خواهم که صبر به خانواده تمام شهدا بدهد به خصوص شما، پدر و مادر گرامی در ضمن حدود 17 الی 18 هزار تومان دارم و از شما می خواهم خمس مرا بدهید.

شما شهیدان بهترین جوانان این ملتید که شهادت را پذیرا شدید در ضمن اگر خداوند فیض را نصیب من کرد مرا پیش پاسدار شهید محمد پاک نیت به خاک بسپارید و اگر جنازه من پیدا نشد و هیچگونه ناراحت نباشید و همیشه به یاد حسین ابن علی آن سرور آزادگان جهان باشید من الله التوفیق. و در ضمن خواهر عزیزم متـأسفم که نتوانستم بیایم برای خداحافظی چون وقت نبود که بیایم شما را از نزدیک زیارت کنم ، خداوند به شما خواهر عزیزم صبر عطا عنایت فرماید چون شما باید درس زندگی را از زینب (س) یاد بگیرید. من الله التوفیق خدایا خدایا تا انقلاب مهدی حتی کنار مهدی خمینی را نگهدار - درود بر منتظری امید امت و امام - سلام به ملت شهید پرور ایران و سلام به شهیدان اسلام. در مورخه 13/11/1362.  والسلام - برادر کوچک شما اسماعیل پاک نیت. 

 دست نوشته شهید اسماعیل پاک نیت فرزندحسین

بسم الله الرحمن الرحیم

"ان الذین آمنوا و هاجرو و جاهدوا فی سبیل الله اولئک یرجون رحمه الله و الله غفور رحیم.  " آنانکه ایمان آوردند و از وطن خود هجرت کرده و در راه خدا با مال و جان جهاد کردند اینان امیدوار به رحمت خدا باشند که خدا بر آنان بخشاینده و مهربان است.

با سلام و درود فراوان به یگانه منجی عالم بشریت اروحنا الفدا حضرت مهدی عجل الله تعالی و فرجه شریف و نائب برحقش بت شکن عصر ما حسین زمان امام خمینی مد ظله العالی و با سلام و درود فراوان به رزمندگان اسلام و با سلام و درود فراوان به تمام شهدای گلگون کفنان صدر اسلام و تا هم اکنون در عصر ما و شفای عاجل به تمامی مجروحین و معلولین که خداوند نصرتشان عنایت بفرما با سلام و درود فراوان به پدر و مادر گرامی پس از تقدیم عرض سلام و ارادت سلامتی شما را از درگاه خداوند یکتا مسئلت دارم و امیدوارم که حال همگی شماها خوب و خوش بوده باشد و هیچگونه ناراحتی نداشته باشید باری اگر از حال اینجانب اسماعیل پاک نیت خواسته باشید الحمدالله سلامتی برقرار است و به دعاگویی شما مشغول می باشم همانطور که در نامه خیلی نوشته بودم ما فعلاً در پادگان شهید دسغیب اهواز هستیم و انشاءالله 2 ماه شد یک سری به مرخصی می آیم دیگر مزاحم وقت شما شوم و شما را به خداوند متعال می سپارم سلام، کرامت - هدایت - بانو - ابراهیم -  مسعود - سعید مهدی - حمید دایی خاله عمو عباس محمد - احمد - حاجی خانم محبوبه لیلی زهرا - فاطمه - معصومه - مجتبی - عزیزی. . . برسانید

امام را دعا کنید مهدی را صدا کنید مرگ بر ضد ولایت فقیه. 28/8/63

انشاءالله برادر حقیر شما اسماعیل پاک نیت.

نثار وجود مقدس و مطهر شهدا صلوات و فاتحه

جستجو در اسامی مقدس شهدای گرانقدر زرقان

رجوع به سایت فضائل الشهدا

ارسال پیام برای مدیر سایت

از این شهید بزرگوار اطلاعات و عکس بیشتری در دسترس نداریم. از اقوام و آشنایان و همرزمان خواهشمندیم اطلاعات مربوط به این شهید بزرگوار را از طریق تلفن 09176112253 در اختیارمان بگذارند. والسلام

۹۶/۱۱/۱۴
هیئت خادم الشهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">