امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام... خوش آمدید....
زندگینامه نویسی صلواتی و سریع و عالی برای شهدای کشور ، افتخار ما در دنیا و آخرت است، اکثریت مطالبی که در این وبلاگ آمده محصول مصاحبه تلفنی یا حضوری با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است که نوشته شده و قبل از درج در سایت، به رؤیت و تأیید خودشان رسیده است. شما خانواده محترم شهید نیز اگر خواستار نوشتن زندگینامه برای شهید بزرگوارتان هستید بر ما منت گذارید و با شماره ۰۹۱۷۶۱۱۲۲۵۳ (صادقی) تماس بگیرید تا در اسرع وقت با افتخار فرمانبری کنیم. ما وابسته به هیچ شخص و سازمانی نیستیم فقط به عشق شهدا و سید و‌ سالارشان حضرت اباعبدالله الحسین، رایگان و عاشقانه و با تمام وجود کار میکنیم و هیچ پاداش و مقامی نمیخواهیم جز شهادت و وصال شهدا....
نثار ارواح مطهر و منور تمام انبیا و اولیا و شهدا و صلحا و اموات منسوب به صلوات فرستندگان، فاتحه مع الصلوات، اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
در ضمن، انتشار مطالب این سایت آزاد است و حتی بدون ذکر منبع پاداش الهی دارد. پس یاعلی...
-----------------------------------------------
برای دریافت صلواتی کتاب امام زادگان عشق و آثار انتشارات هدهد به سایت هدهد مراجعه فرمائید: www.hodhodiran. ir
-----------------------------------------------
ارادت

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

شهید علی اکبر علیشاهی

پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۳۴ ب.ظ

بسم رب الشهداء و الصدیقین

زندگینامه شهید بزرگوارعلی اکبر علیشاهی

  شهید علی اکبر علیشاهی فرزند صفرعلی به شماره شناسنامه 8368 در تاریخ 26 اردیبهشت 1349 در شهرستان زرقان به دنیا آمد. شهید در خانواده ای مذهبی و همراه   سه برادر و چهار خواهر تکامل و رشد یافت. علی اکبر علیشاهی خود فرزند بزرگ خانواده محسوب می شد. پدرش کارگر و مادرشان خانه دار بود. پس از طی دروان طفولیت تحصیل را شروع کردند. ایشان در مدارس به کسب علم پرداختند و توانست تا سوم متوسطه ادامه تحصل دهند و سپس وارد بازار کار شد.  او پا به پای پدرش در فعالیت های انقلابی شرکت میکرد. با شروع جنگ تحمیلی عضو بسیج شد و عازم جبهه گردید. شهید در عملیا ت های متعددی حضور داشت و سرانجام در 19 /1/1366 در شلمچه در عملیات کربلای 8 بر اثر اصابت ترکش به دیدار حق شتافت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد. لازم به ذکر است کتاب «تی رُز» توسط یکی از همرزمان ایشان به نام سعید رضا کامرانی در گروه سنی کودکان و نوجوانان به یاد این شهید بزرگوار منتشر شده است.

وصیت نامه شهید علی اکبر علیشاهی

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت می دهم به وحدانیت پروردگار، به فرستادگان از جانب حضرت حق که اول آنان حضرت آدم(ع) و آخرینشان وجود مقدس پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمدبن عبدا(ص)، شهادت می دهم به عدل پروردگار و به روز واپسین و بالاخره به جانشینی امیرالمؤمنین علی(ع) مولای متقیان و آغاز زنجیره امامت پس از ختم رسالت.  

و بالاخره شهادت می دهم به اینکه در زمان غیبت کبری امام عصر(عج) آن منجی بشریت و پرچدار عدالت گستر در سراسر گیتی قرار داریم و مسئولیت رهبری جامعه اسلامی بدست پر توان حضرت روح ا به عنوان نایب بر حق حضرت مهدی (عج) سپرده شده است.  

خواهران و برادران ایمانی:

لحظاتی که از ما می گذرد در عین اینکه افتخار آفرین و غرور انگیز است ولی مسئولیتی عظیم بر دوش همه ما به سنگینی کوههایی عظیم سر به فلک کشیده سنگینی می کند و در واقع می توان به روشنی گفت که لحظه لحظه مان مورد بازرسی و بررسی قرار خواهد گرفت. امروز در شرایطی هستیم که باید از خود گذشت و آنچه که در توان داریم در طبق اخلاص قرار داده و به استناد فرامین امام عزیز و نایب بزرگوار امام زمان(عج) حضرت امام خمینی آن پیر جماران و آن ذخیره بسیار ارزشمند الهی در قرن ما خود را با جبهه ها هماهنگ قرار داد، که مهمترین رهنمود آن بزرگوار دفاع از کیان اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی و حفظ مرزهای میهن اسلامیمان است که مورد تجاوز ناجوانمردانه ابر جنایتکاران شرق و غرب بالاخص شیطان بزرگ آمریکای خون آشام در پوشش صدام کافر.  

عزیزان من:

بدانید که آن شیاطین در انتظار یک لحظه کوتاهی و غفلت ما لحظه شماری می کنند که بزرگترین ضربه در طول تاریخ را بر پیکر اسلام عزیز وارد آورند، لازم می دانم که نکاتی چند به رسم امانت و وصیت به شما خواهران و برادران مسلمان یادآوری کنم:

۱- جبهه ها علی رغم سنوات گذشته به حمایت بی دریغ و چون و چرای فرد فرد مسلمین نیاز دارد که از طریق کمکهای مالی و جانی تقویت شده که انشاءالله سال جاری را سال پایان جنگ و سال فتح کربلای مظلوم و آزادی اسرای در بند باید ثبت نمود.  

۲- در هر شرایطی فرمان امام عزیز را که فرمان خداست گوش فرا داده و بدانید که ذلت زمانی گریبان گیر ما خواهد شد که نسبت به فرامین و رهنمودهای آن حضرت بی تفاوت شویم.  

۳- در انجام واجبات الهی و ترک محرمات کوشا باشید.  

۴- نسبت به وحدت با یکدیگر هرگز دریغ نداشته باشید.  

۵- در محو آثار طاغوت از جمله بی بندوباریها، فساد اخلاقها، بدعتها و کوشا باشید.  

و اینجانب بنا به فرمان حضرت روح الله که او را حسین زمان (ع) خود می دانم پا به عرصه پیکار با بعثیان کافر نهاده چرا که خوب می دانم راه همان راه حسین (ع) است و دشمن بد سیرت همان فرزند ملعون یزید.  

اما سخنی با همسنگران خود ، برادران دانش آموز:

شما برادران عزیز که امید فردای اسلام و امت اسلامی هستید باید پی به رسالت سنگین خود برده و در خودسازی خود هر لحظه کوشا بوده و سنگر مدرسه را همچون سنگر جبهه بدانید و نه تنها در درس فعال باشید، بلکه جبهه ها را قسمتی از فعالیتهای درسی خود دانسته و همواره در مسیری گام بردارید که امام عزیزمان قافله سالار آن راه مقدس باشد.  

و شما پدر و مادر عزیز و بزرگوار: عمری را بدون آنکه ثمری از من دیده باشید مزاحم شما بودم و نه تنها نتوانستم قدردان زحمات بزرگ شما بوده باشم، بلکه در مواردی خود را طلبکار شما می دانستم لذا از صمیم قلب می خواهم که مرا حلال کرده و کم لطفی های مرا ببخشائید.  

و شما برادران و خواهرانم: بدانید که راهی که برادرتان انتخاب کرد راه امام حسین و سرور آزادگان (ع) بود. شما باید راهی را مِن بعد حرکت کنید که حضرت امام سجاد(ع) و حضرت زینب (س) پس از شهادت آن حضرت انتخاب کردند.  

از همشهریان و دوستان خود می خواهم که اگر بدی از من دیده اند مرا به بزرگی خود ببخشند.  

 

================================================

جستجو در اسامی مقدس شهدای گرانقدر زرقان

رجوع به سایت فضائل الشهدا

ارسال پیام برای مدیر سایت

از این شهید بزرگوار اطلاعات و عکس بیشتری در دسترس نداریم. از اقوام و آشنایان و همرزمان خواهشمندیم اطلاعات مربوط به این شهید بزرگوار را از طریق تلفن 09176112253 در اختیارمان بگذارند. والسلام

۹۶/۱۱/۱۲
هیئت خادم الشهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">