امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام... خوش آمدید....
زندگینامه نویسی صلواتی و سریع و عالی برای شهدای کشور ، افتخار ما در دنیا و آخرت است، اکثریت مطالبی که در این وبلاگ آمده محصول مصاحبه تلفنی یا حضوری با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است که نوشته شده و قبل از درج در سایت، به رؤیت و تأیید خودشان رسیده است. شما خانواده محترم شهید نیز اگر خواستار نوشتن زندگینامه برای شهید بزرگوارتان هستید بر ما منت گذارید و با شماره ۰۹۱۷۶۱۱۲۲۵۳ (صادقی) تماس بگیرید تا در اسرع وقت با افتخار فرمانبری کنیم. ما وابسته به هیچ شخص و سازمانی نیستیم فقط به عشق شهدا و سید و‌ سالارشان حضرت اباعبدالله الحسین، رایگان و عاشقانه و با تمام وجود کار میکنیم و هیچ پاداش و مقامی نمیخواهیم جز شهادت و وصال شهدا....
نثار ارواح مطهر و منور تمام انبیا و اولیا و شهدا و صلحا و اموات منسوب به صلوات فرستندگان، فاتحه مع الصلوات، اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
در ضمن، انتشار مطالب این سایت آزاد است و حتی بدون ذکر منبع پاداش الهی دارد. پس یاعلی...
-----------------------------------------------
برای دریافت صلواتی کتاب امام زادگان عشق و آثار انتشارات هدهد به سایت هدهد مراجعه فرمائید: www.hodhodiran. ir
-----------------------------------------------
ارادت

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

شهید مهدی کاظمی

چهارشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۶، ۰۳:۱۱ ق.ظ

بسم رب الشهداء والصدیقین

زندگینامه شهید مِهدی کاظمی
شهید مِهدی کاظمی فرزند حاجی محمدعلی در سال ۱۳۴۲ در  یک خانوادهٔ متمول و مذهبی در شهر زرقان دیده به جهان گشود، او که فرزند پنجم از بین چهار برادر و دو خواهر بود در طفولیت،  پدرش را که کشاورز بود از دست داد و تحت سرپرستی مادر قرار گرفت.
شهید دوران تحصیلات ابتدایی و راهنمایی دبیرستان را در زادگاهش زرقان گذراند و همراه برادرانش مشغول کار کشاورزی شد. شهید مهدی کاظمی بسیار مؤدب و آرام و مهربان بود و در مناسبتهای مختلف مذهبی از جمله ماههای محرم و صفر با خانواده های پدری و مادری خود که دو خانوادهٔ بزرگ زرقان و از معتمدین بودند شرکت و خدمت می کردند.
ایشان در سال ۱۳۶۶ به خدمت سربازی رفت و به جبهه های مختلف از جمله منطقه جنوب اعزام شدند، در آخرین روزهای جنگ تحمیلی یگان ایشان و بسیاری از نیروهای دیگر در مناطق مختلف مورد هجوم گسترده متجاوزین بعثی قرار گرفتند که تعدادی اسیر و عدهٔ کثیری مفقود شدند، شهید مهدی کاظمی نیز در  مورخه ۱۳۶۷/۴/۲ در منطقه زبیدات مفقودالاثر شد.
مادر ایشان مرحومه احترام قائدشرفی قریب به سی سال در انتظار فرزند مفقودش هر روز کنار پنجره می نشست و به درب خانه چشم می دوخت و در فراق و انتظار فرزندش، آرام و بی صدا اشک می ریخت، سالهای متمادی نیز بخاطر این داغ زمینگیر شد و با غم هجران مهدی دیده از جهان فرو بست، چند ماه پس از رحلت این مادر آسمانی باقیماندهٔ پیکر مطهر شهید مهدی کاظمی پس از آزمایشات دی اِن اِی شناسائی و به زرقان منتقل گردید و در گلزار مطهر شهدای زرقان کنار همرزمان شهیدش به خاک سپرده شد.
روحشان شاد و یادشان گرامی

...........................

امروز چهارشنبه 11/11/1396 پیکر مطهر شهید مهدی کاظمی فرزند مرحوم حاج محمدعلی کاظمی بعد از سی سال دوری از وطن، در زرقان تشییع و در قطعه دوم گلزار شهدای زرقان دفن شد. 
لازم به ذکر است که مرحومه قائدشرفی مادر شهید کاظمی در خرداد ماه 96 به لقاء حق پیوست.
---------------------------------------------------------------------------------------
به نقل از خبرگزاری دانا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان گفت : پیکر مطهر شهید دوران دفاع مقدس شهید مهدی کاظمی با حضور اقشار مختلف مردم تشییع و تدفین خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرگرد پاسدار شهرام قاسمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان در گفت و گو با خبرنگار زرقان ما  گفت : پیکر مطهر شهید دوران دفاع مقدس شهید مهدی کاظمی با حضور اقشار مختلف بخش زرقان و روستاهای اطراف تشییع و تدفین خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان بیان کرد : این مراسم همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) ، روز چهارشنبه یازدهم بهمن ماه سال جاری، ساعت ۹ صبح از میدان بسیج به سمت گلزار شهدا برگزار می‌شود.

وی گفت : این شهید بزرگوار دهم آذر ۱۳۴۳ در زرقان متولد شد،نام پدرش حاجی بود و در تاریخ دوم تیر ۱۳۶۷ در منطقه عملیات زبیدات در اثر برخورد تک دشمت بحثی به درجه شهادت نائل آمد.

سرگرد پاسدار شهرام قاسمی تاکید کرد : مراسم وداع با این شهید شام شهادت حضرت زهرا (س) برگزار خواهد شد که جزئیات دقیق این وداع متعاقباً به آگاهی مردم انقلابی و ولایت مدار رسانده خواهد شد.

۹۶/۱۱/۱۱
هیئت خادم الشهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">