امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام... خوش آمدید....
زندگینامه نویسی صلواتی و سریع و عالی برای شهدای کشور ، افتخار ما در دنیا و آخرت است، اکثریت مطالبی که در این وبلاگ آمده محصول مصاحبه تلفنی یا حضوری با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است که نوشته شده و قبل از درج در سایت، به رؤیت و تأیید خودشان رسیده است. شما خانواده محترم شهید نیز اگر خواستار نوشتن زندگینامه برای شهید بزرگوارتان هستید بر ما منت گذارید و با شماره ۰۹۱۷۶۱۱۲۲۵۳ (صادقی) تماس بگیرید تا در اسرع وقت با افتخار فرمانبری کنیم. ما وابسته به هیچ شخص و سازمانی نیستیم فقط به عشق شهدا و سید و‌ سالارشان حضرت اباعبدالله الحسین، رایگان و عاشقانه و با تمام وجود کار میکنیم و هیچ پاداش و مقامی نمیخواهیم جز شهادت و وصال شهدا....
نثار ارواح مطهر و منور تمام انبیا و اولیا و شهدا و صلحا و اموات منسوب به صلوات فرستندگان، فاتحه مع الصلوات، اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
در ضمن، انتشار مطالب این سایت آزاد است و حتی بدون ذکر منبع پاداش الهی دارد. پس یاعلی...
-----------------------------------------------
برای دریافت صلواتی کتاب امام زادگان عشق و آثار انتشارات هدهد به سایت هدهد مراجعه فرمائید: www.hodhodiran. ir
-----------------------------------------------
ارادت

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

شهید صفا، بزرگترین شکارچی تانک در جهان

شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۳۴ ب.ظ

هوالجمیل

شهید محمدعلی صفا رکورددار شکار تانک در جهان

شهیدی که 164 تانک تی 72 عراق را در خرمشهر منهدم کرد و تندیس او در انگلستان ساخته شد.

هوالجمیل

تکاور شهید سرهنگ محمد علی صفا

مردی که به جای تمام جوانمردان و میهن پرستان ایران زمین در خرمشهر یک تنه جنگید و دو لشکر زرهی دشمن متجاوز را از کار انداخت تا جائی که صدام هم به انهدام دو لشکرش اذعان کرد ولی نمیدانست که صفا و یارانش ارتش عراق را به زانو در آورده بودند.

مرد بی ادعائی که در ارتش طاغوت بالید و عشق و خشم مقدسش را برای دفاع از دین و ناموس وطن نگه داشت و با حماسۀ حضورش در دفاع مقدس تمام فرمولهای استکبار جهانی که ارتش ایران را دست پروردۀ خودشان می دانستند را به هم ریخت...

مردی که مادرش مادر تمام دلاوران وطن است و هر دریادل وطن پرستی گوشۀ چادر مادر او را می‌بوسد و خاک پای مادر او را توتیای چشم خود می‌کند و بر او و تمام مادران شهدا درود میفرستد.

مردی که می‌شود و باید از زندگی و حماسه های او فیلمها ساخت و کتابها نوشت و شعرها سرود، مردی که دشمنان، او را بهتر از ما شناختند، مردی که هنوز در کشور ما گمنام و ناشناخته است و شاید شما هم تاکنون اسم و رسمش را نشنیده باشید ولی مثل هر انسان آزاده‌ای کشتۀ غیرت و مرام او و ایثارگران هستید.

مردی که 35 روز بیشتر فرصت حماسه سازی نداشت و در این فرصت کم به اندازه عمر پربار وطن خونینش جنگید و 164 تانک دشمنان متجاوز را تبدیل به خاکستر کرد و نهایتاً در روز ۴ آبان ۱۳۵۹ بر اثر انفجار خمپاره و اصابت ترکش به ناحیه پیشانی، پا و پهلو به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

تانک  تی 72 یعنی تانک افسانه‌ای و غیر قابل شکار شدن و شکست ناپذیر ارتشهای جهان که سرهنگ صفا 164 عدد از آن را به هوا فرستاد.

مردی که از رئیس جمهور کشورش برای تنبیه دشمن کمک تسلیحاتی خواست ولی بنی صدر تقاضای کمک او را بی پاسخ گذاشت.

مردی که یکبار از ناحیه شکم شدیداً مجروح شده بود و دیگر تکلیفی برای جنگیدن نداشت ولی نمی‌توانست آسوده بنشیند و جولان دشمن را در خاک مادری‌اش تماشا کند.

مردی که عضو تکاوران دریائی بود، در بوشهر خدمت می‌کرد و در شروع تجاوز دشمنان بعثی به خاک وطن، تمام تجارب و مهارتها را به همراه کوله بار خشم مقدسش برداشت و راهی خرمشهر مظلوم شد و به جای شما و تمام دلیران آینده و گذشته، شبانه روز و بی پروا و خستگی ناپذیر جنگید و تبدیل به افسانه‌ای حقیقی در فرهنگ مبارزات مردم ایران زمین شد و نهایتاً مثل یک طوفان مهیب در گلزار شهدای زادگاهش بجنورد قهرمان پرور به ساحل ابدی آرامش رسید.

اگر روزی به شهر بجنورد در خراسان جنوبی رفتید و یا از آنجا گذشتید به جای ما هم مزار این اسوۀ غیرت و مردانگی و دشمن ستیزی و مزار مادر شیرپرور او را زیارت کنید و به جای ما گوشه مزار مادرش را ببوسید و داشتن چنان فرزندی را به او تبریک بگوئید.

روحشان همیشه شاد و یادشان تا ابد گرامی

والسلام

محمد حسین صادقی – زرقان فارس

16/04/1397

اینجا و اینجا و اینجا  و اینجا

درود بر شرف و غیرت این شهید حماسه ساز و تمام دلاوران و حماسه سازان ایران اسلامی

۹۷/۰۴/۱۶
هیئت خادم الشهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">