امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام... خوش آمدید....
زندگینامه نویسی صلواتی و سریع و عالی برای شهدای کشور ، افتخار ما در دنیا و آخرت است، اکثریت مطالبی که در این وبلاگ آمده محصول مصاحبه تلفنی یا حضوری با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است که نوشته شده و قبل از درج در سایت، به رؤیت و تأیید خودشان رسیده است. شما خانواده محترم شهید نیز اگر خواستار نوشتن زندگینامه برای شهید بزرگوارتان هستید بر ما منت گذارید و با شماره ۰۹۱۷۶۱۱۲۲۵۳ (صادقی) تماس بگیرید تا در اسرع وقت با افتخار فرمانبری کنیم. ما وابسته به هیچ شخص و سازمانی نیستیم فقط به عشق شهدا و سید و‌ سالارشان حضرت اباعبدالله الحسین، رایگان و عاشقانه و با تمام وجود کار میکنیم و هیچ پاداش و مقامی نمیخواهیم جز شهادت و وصال شهدا....
نثار ارواح مطهر و منور تمام انبیا و اولیا و شهدا و صلحا و اموات منسوب به صلوات فرستندگان، فاتحه مع الصلوات، اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
در ضمن، انتشار مطالب این سایت آزاد است و حتی بدون ذکر منبع پاداش الهی دارد. پس یاعلی...
-----------------------------------------------
برای دریافت صلواتی کتاب امام زادگان عشق و آثار انتشارات هدهد به سایت هدهد مراجعه فرمائید: www.hodhodiran. ir
-----------------------------------------------
ارادت

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

شهید قربانعلی عسکری

پنجشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۱۳ ق.ظ

بسم رب الشهداء و الصدیقین

زندگینامه شهید بزرگوار قربانعلی عسکری

شهید قربانعلی عسکری فرزند : علی محمد عضو : بسیج، شغل: محصل، تاریخ تولد : 2/3/1352 روستای فیض آباد کربال، تاریخ شهادت: 19/1/1365 سن هنگام شهادت: 13سال و10 ماه و 17روز محل شهادت: شلمچه ، برادر شهید کوچکعلی عسکری، دو برادر سیزده ساله

وصیت نامه شهید قربانعلی عسکری

بسم الله الرحمن الرحیم

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون

به نام الله یاری دهنده روح الله، بسیج مدرسه عشق است عشق به لقا الله. . . . .  با سلام به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم حضرت مهدی (عج) و با درود بر نائب بر حقش امام خمینی و با سلام بر ملت شهید پرور ایران حضور پدر بزرگوار و مادر عزیز و برادرانم سلام عرض می کنم.

پدر بزرگوار از وقتی که خود را شناخته ام سایه پر محبت شما بر سرم بوده رنجهایی را که برایم متحمل شده اید همه در برابر چشمم هستند شما بیش از یک پدر معمولی به من لطف کرده اید و من تنها می توانم بگویم خداوند اجر نیکو به شما بدهد و مادر عزیز خیلی خیلی تو را از صمیم قلب دعا می کنم از اینکه زحمات زیادی را برای من کشیده اید نمی توانم با قلم یا زبان ادا کنم اما از اینکه مرا جوری تربیت کردید که راه برادرم کوچکعلی و دیگر شهدا را ادامه دهم تشکر می کنم.  مادر فقط افتخار تو این باشد که فرزندت در راه خدا شهید شده است.  مادرم تو باید یک مادر نمونه باشی برای تمام مادرانی که می خواهند فرزند به اجتماع تحویل دهند و دیدی که فرزندت فدای اجتماع شد و از شما می خواهم که مرا حلال کنید اگر بعضی اوقات وظیفه ای را بر عهده من گذاشته ای و درست انجام نداده ام مرا ببخشید و برادران عزیزم از شما می خواهم که اگر برادرتان در راه خدا شهید شد ناراحت نشوید و راه شهدا را ادامه دهید و سنگر شهدا را خالی نگذارید و تا می توانید دشمن را خوار و سرکوب نمایید و پیروی از دستورات حضرت امام خمینی نمایید و شما را توصیه می کنم به نماز و روزه، راه خدا، پاکی، اخلاص، آشنایی با دین وقرآن مجید و از شما امت حزب الله و برادران گروه های مقاومت و گروه مقاومت شهید مطهری می خواهم که دست ازحمایت امام خمینی برندارید که اگر رهبری امام خمینی نبود ما هرگز معنای جبهه و جنگ را نمی دانستیم و همچنین دعا برای ظهور آقایمان حضرت مهدی (عج) را فراموش نکنید و دعا کنید برای پیروزی نهایی لشکریان اسلام بر قوای کفر و با کسانی که مخالف خط امام واسلام هستند با آنها شدیدا برخورد کنید و از برادران گروه مقاومت شهید مطهری مسجد جامع می خواهم که با برخوردی اسلامی و روحیه ای گشاده با مردم برخورد کنند و از همه شما می خواهم که مرا حلال کنید اگر بدی از من دیده اید با خوبی خودتان قبول کنید و دعا به جان امام را فراموش نکنید و در آخر از خانواده ام و شما برادران گروه می خواهم که برای من مشکی نپوشید و اگر می خواهید سیاه بپوشید به یاد امام حسین سیاه بپوشید و از اهالی محترم روستای فیض آباد کربال حلالبودی می طلبم که مرا حلال کنید و اگر در تشییع جنازه من تشریف آورده اید اجر همگی شما با ابا عبد الله الحسین والسلام کوچک همه شما قربانعلی عسکری تاریخ 29/3/65

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی حتی کنار مهدی خمینی را  نگه دار آمین

 

معراج قاسم

تقدیم به ارواح تابناک «فهمیده های» وطنم مخصوصاً شهید قاسم نعمت الهی

و برادران شهید کوچکعلی و قربانعلی عسکری

گفتم  : عدو ،  ذره‌ای رحم ، در   جنگل   دل   ندارد

گفتند : دل ، آرزوئی ، جز تیغ قاتل ندارد

گفتم که این قایق عشق ، در بحر خون می‌شود غرق

گفتند : زیباتر ، از این ، ساحل ، مقابل ندارد

گفتم : در  این راه ، جانان ، جان  از  شما  می‌ستاند

با التماسی حماسی ، گفتند : قابل ندارد

گفتم  که  تکلیف  عاشق ،  ای یاوران  نیست آسان

گفتند: بر ما حرام است عشقی که مشکل ندارد

گفتم : که گلبوسۀ مرگ ، در کام مخلوق ، تلخ است

گفتند : بــِـه ، از شهادت ،  این باغ ، حاصل ندارد

گفتم :  شما   نوجوانید ،   تاب   و    تحمل  ندارید

گفتند : دل ، مثل قاسم ، جز صبر کامل ندارد

گفتم : مراحل ، زیاد است ، در  فهمِ  معراج  قاسم

گفتند «فهمیده» فهمید ، طیِّ مراحل ندارد

والسلام - محمد حسین صادقی

جستجو در اسامی مقدس شهدای گرانقدر زرقان

رجوع به سایت فضائل الشهدا

ارسال پیام برای مدیر سایت

از این شهید بزرگوار اطلاعات و عکس بیشتری در دسترس نداریم. از اقوام و آشنایان و همرزمان خواهشمندیم اطلاعات مربوط به این شهید بزرگوار را از طریق تلفن 09176112253 در اختیارمان بگذارند. والسلام

۹۶/۱۲/۰۳
هیئت خادم الشهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">