امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام... خوش آمدید....
زندگینامه نویسی صلواتی و سریع و عالی برای شهدای کشور ، افتخار ما در دنیا و آخرت است، اکثریت مطالبی که در این وبلاگ آمده محصول مصاحبه تلفنی یا حضوری با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است که نوشته شده و قبل از درج در سایت، به رؤیت و تأیید خودشان رسیده است. شما خانواده محترم شهید نیز اگر خواستار نوشتن زندگینامه برای شهید بزرگوارتان هستید بر ما منت گذارید و با شماره ۰۹۱۷۶۱۱۲۲۵۳ (صادقی) تماس بگیرید تا در اسرع وقت با افتخار فرمانبری کنیم. ما وابسته به هیچ شخص و سازمانی نیستیم فقط به عشق شهدا و سید و‌ سالارشان حضرت اباعبدالله الحسین، رایگان و عاشقانه و با تمام وجود کار میکنیم و هیچ پاداش و مقامی نمیخواهیم جز شهادت و وصال شهدا....
نثار ارواح مطهر و منور تمام انبیا و اولیا و شهدا و صلحا و اموات منسوب به صلوات فرستندگان، فاتحه مع الصلوات، اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
در ضمن، انتشار مطالب این سایت آزاد است و حتی بدون ذکر منبع پاداش الهی دارد. پس یاعلی...
-----------------------------------------------
برای دریافت صلواتی کتاب امام زادگان عشق و آثار انتشارات هدهد به سایت هدهد مراجعه فرمائید: www.hodhodiran. ir
-----------------------------------------------
ارادت

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

شهید کوچک علی عسکری

پنجشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۱۲ ق.ظ

بسم رب الشهداء و الصدیقین

زندگینامه شهید بزرگوار کوچکعلی عسکری

شهید کوچکعلی عسکری فرزند : علی محمد، عضو بسیج ، شغل: دانش آموز ، محل تولد فیض آباد کربال، تاریخ تولد : 3/2/1350 تاریخ شهادت: 24/12/1363 سن هنگام شهادت:13سال و 10ماه 21 روز محل شهادت: جزیره مجنون ، برادر شهید قربانعلی عسکری

 

شهید کوچکعلی عسکری فرزند علی محمد به شماره شناسنامه 593 در تاریخ  3/2/1350 در روستای قیض آباد کربال زرقان متولد شد و دوران ابتدایی را در دبستان همان روستا گذراند و سال اول راهنمایی را در مدرسه روستایی فیروزی شروع کرد. اما از آنجایی که عشق به اسلام او را از یاد جبهه غافل نمی نمود بالاخره نام خود را در دفتر بسیج ثبت کرد و بعد از مدتی آموزش نظامی را فرا گرفت راهی مناطق جنگی گردید. سرانجام در تاریخ 24/12/1363در عملیات بدر در منطقه عملیاتی شربت شهادت نوشید. روحش شاد و یادش گرامی

وصیت نامه شهید کوچکعلی عسکری

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج مدرسه عشق است عشق به لقاالله

با عرض سلام به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم و با سلام به رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی متن وصیت نامه خودم را شروع می کنم. پدر بزرگوارم و مادر گرامیم من از همان روزهای اول که به دنیا آمده ام امانتی بودم در دست شما که باز خدای منان فرصتی به من داد که به جبهه های نبرد حق علیه باطل اعزام شوم و دین خودم را به انقلاب اسلامی و امام عزیز ادا کنم و من از شما امت حزب الله می خواهم که دعا برای سلامتی امام و پیروزی رزمندگان اسلام را فراموش نکنید و شما پدر و مادر عزیز و برادران عزیز من اگر که خدای متعال حمایت کرد که من شهید شدم از شهادت من نگران نباشید و در مجلس ختم من سیاه نپوشید و عزاداری نکنید که دشمنان انقلاب خشنود شوند و خدا را شکر کنید که برادرتان در راه اسلام عزیز شهید شده است بعد از شهادت من سنگرها را خالی نگذارید و دشمن را تا می توانید سرکوب و خوار کنید. به قول شاعر معروف :

اگر سر به سر تن به کشتن دهیم

محال است ایران به دشمن دهیم

دریغ است ایران که ویران شود

کنام پلنگان و شیران شود

والسلام

وصیت نامه شهید کوچکعلی عسکری فرزند علی محمد 9555/63/1/ش

استان فارس مرودشت

نثار ارواح مطهر شهیدان عسکری و والدین گرانقدرشان ، صلوات و فاتحه

================================

جستجو در اسامی مقدس شهدای گرانقدر زرقان

رجوع به سایت فضائل الشهدا

ارسال پیام برای مدیر سایت

از این شهید بزرگوار اطلاعات و عکس بیشتری در دسترس نداریم. از اقوام و آشنایان و همرزمان خواهشمندیم اطلاعات مربوط به این شهید بزرگوار را از طریق تلفن 09176112253 در اختیارمان بگذارند. والسلام

۹۶/۱۲/۰۳
هیئت خادم الشهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">