امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام... خوش آمدید....
زندگینامه نویسی صلواتی و سریع و عالی برای شهدای کشور ، افتخار ما در دنیا و آخرت است، اکثریت مطالبی که در این وبلاگ آمده محصول مصاحبه تلفنی یا حضوری با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است که نوشته شده و قبل از درج در سایت، به رؤیت و تأیید خودشان رسیده است. شما خانواده محترم شهید نیز اگر خواستار نوشتن زندگینامه برای شهید بزرگوارتان هستید بر ما منت گذارید و با شماره ۰۹۱۷۶۱۱۲۲۵۳ (صادقی) تماس بگیرید تا در اسرع وقت با افتخار فرمانبری کنیم. ما وابسته به هیچ شخص و سازمانی نیستیم فقط به عشق شهدا و سید و‌ سالارشان حضرت اباعبدالله الحسین، رایگان و عاشقانه و با تمام وجود کار میکنیم و هیچ پاداش و مقامی نمیخواهیم جز شهادت و وصال شهدا....
نثار ارواح مطهر و منور تمام انبیا و اولیا و شهدا و صلحا و اموات منسوب به صلوات فرستندگان، فاتحه مع الصلوات، اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
در ضمن، انتشار مطالب این سایت آزاد است و حتی بدون ذکر منبع پاداش الهی دارد. پس یاعلی...
-----------------------------------------------
برای دریافت صلواتی کتاب امام زادگان عشق و آثار انتشارات هدهد به سایت هدهد مراجعه فرمائید: www.hodhodiran. ir
-----------------------------------------------
ارادت

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

شهید شاه حسین امیدوار

پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۶، ۰۷:۲۴ ق.ظ

 

زندگینامه شهید شاه حسین امیدوار

شهید شاه حسین امیدوار/ عزیز/ 1348/ حسین آبادکربال/ 14/1/1367/پاسدار وظیفه / سیدصادق/ آرامستان حسین آباد


شهید شاه حسین امیدوار در سال ۱۳۴۸ در خانواده ای ضعیف و متدین در روستای سبز آباد کربال دیده به جهان گشود، او چهارمین فرزند از بین ۹ برادر و ۵ خواهر تنی و ناتنی بود.
پدرش کشاورز بود و روی زمینهای دیگران به کارگری و دامداری می پرداخت و شهید نیز از دوران طفولیت به پدر و مادرش در امور خانواده و کار زراعت و دام کمک می کرد.
شهید دوران تحصیل خود را تا نهم در حسین آباد و مرودشت با موفقیت به پایان رساند و سپس مشغول کار کشاورزی شد.
ایشان فردی بسیار مهربان و درستکار و با گذشت بود و در اکثر برنامه های انقلابی و مذهبی شرکت می کرد و با والدین و خانواده بسیار مهربان بود، مادر بزرگوار ایشان مرحومه جیران امیدوار قبل از شهادت ایشان از دنیا رفت و در آرامستان مرودشت به خاک سپرده شد.
این شهید بزرگوار به عنوان سرباز در سپاه استان فارس مشغول به خدمت شد و برای نبرد با دشمنان بعثی و متجاوزگر عراق که مرزهای کشورمان را اشغال کرده بودند به جبهه های مختلف اعزام شد تا اینکه در جبهه های غرب در منطقه سید صادق عراق از ناحیه چشم و پا مورد اصابت قرار گرفت و به شهادت رسید و  پیکر مطهر این شهید با صفا و گرانقدر در مرودشت تشییع  و در گلزار شهدای مرودشت به جمع شهدای گلگون کفن دفاع مقدس پیوست.
لازم به ذکر است که مرحوم عزیز امیدوار پدر بزرگوار شهید شاه حسین امیدوار در پائیز امسال(1399) از دنیا رفت و در آرامستان مرودشت در کنار مادر شهید به خاک سپرده شد.
روحشان شاد و یادشان گرامی

............

خاطراتی از شهید

..........

آخرین مرخصی

روزی آخری که شاه حسین برای مرخصی آمد بود به مادرش گفت: لباس های من را بشویید، آماده کنید. به حمام رفت و بعد دیگر خبری از او نداشتم. هر زمان که نمی آمد خودم به آن جا می رفتم و او را می دیدم. وقتی شلمچه برای دیدنش رفتم یک سرهنگی صورتم را بوسید و گفت: نگران نباش می آید.

............

خبر شهادت

یکی از همسنگرهای شاه حسین زمانی که او به شهادت رسیده بود به مرخصی آمد و به ما هم خبر داد. جنازه او را به مرودشت آوردند و او را مرودشت خاک کردند. اخلاق بسیار خوب و مهربانی داشت.

..........

شب ها همیشه با بچه ها گفتگو و شوخی می کرد. ماه رمضان همیشه روزه می گرفت خودم با این وصیت او نماز و روزه هایم را ترک نمی کنم و تا به مسجد نروم ناهار نمی خورم.

..............

عروسی در خواب

شاه حسین، قبل از اینکه شهید شود برادرش خواب دیده بود که عروسی برادرش است خیلی ناراحت شدم تا اینکه بعد از یک ماه به شهادت رسید.

.........

آخرین دیدار

شاه حسین رفتار خوبی داشت. هیچ بدی از او ندیدم. هیچ بی احترامی از او ندیدم و روز آخری که خواست برود منزل دختر عمویش دعوت داشت. به دخترعمویش گفته بود دیگر من برنمی گردم حلالم کنید.

نثار ارواح مطهر شهدا و والدین امجدشان صلوات و فاتحه

بازگشت به صفحه اصلی سایت امام زادگان عشق

رجوع به سایت فضائل الشهداء

یا علی مدد

۹۶/۱۱/۲۶
هیئت خادم الشهدا

نظرات  (۲)

۱۷ مرداد ۰۲ ، ۲۱:۵۱ امیرحسین امیدوار

عمو جان روحت شاد و یادت گرامی همنشین حضرت علی باشید .

۱۷ مرداد ۰۲ ، ۲۱:۵۴ عبدالحسین امیدوار

داداش مهربانم روحت شاد و یادت گرامی  همیشه در قلبم هستی .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">