امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام... خوش آمدید....
زندگینامه نویسی صلواتی و سریع و عالی برای شهدای کشور ، افتخار ما در دنیا و آخرت است، اکثریت مطالبی که در این وبلاگ آمده محصول مصاحبه تلفنی یا حضوری با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است که نوشته شده و قبل از درج در سایت، به رؤیت و تأیید خودشان رسیده است. شما خانواده محترم شهید نیز اگر خواستار نوشتن زندگینامه برای شهید بزرگوارتان هستید بر ما منت گذارید و با شماره ۰۹۱۷۶۱۱۲۲۵۳ (صادقی) تماس بگیرید تا در اسرع وقت با افتخار فرمانبری کنیم. ما وابسته به هیچ شخص و سازمانی نیستیم فقط به عشق شهدا و سید و‌ سالارشان حضرت اباعبدالله الحسین، رایگان و عاشقانه و با تمام وجود کار میکنیم و هیچ پاداش و مقامی نمیخواهیم جز شهادت و وصال شهدا....
نثار ارواح مطهر و منور تمام انبیا و اولیا و شهدا و صلحا و اموات منسوب به صلوات فرستندگان، فاتحه مع الصلوات، اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
در ضمن، انتشار مطالب این سایت آزاد است و حتی بدون ذکر منبع پاداش الهی دارد. پس یاعلی...
-----------------------------------------------
برای دریافت صلواتی کتاب امام زادگان عشق و آثار انتشارات هدهد به سایت هدهد مراجعه فرمائید: www.hodhodiran. ir
-----------------------------------------------
ارادت

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

شهید محمد علی محمدی

دوشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۶، ۰۱:۰۲ ب.ظ


زندگی نامه شهید

شهید محمد علی محمدی فرزند الله کرم در تاریخ 25/2/1350 در خانواده مذهبی دیده به جهان گشود ،از کودکی شجاع زرنگ و گوش به حرف پدر و مادر بودند .از سن هشت سالگی دستورات الهی را انجام می دادند و به نماز و روزه می پرداختند . در حین درس خواندن در کارها به پدر خود نیز کمک می کردند . در  دوران انقلاب و  پیروزی انقلاب اسلامی شبانه همراه با چندی از هم محلی ها از جمله شهید محمد مهدی محمدی به تبلیغ پوسترهای امام خمینی و سخنان ایشان می پرداختند . و دانش آموزان را تشویق می کردند که به تظاهرات بپردازند و خود در جلوی آنها حرکت می کردند و حتی بارها نیز مورد ضرب و شتم قرار گرفتند ولی با توجه به سن کمش دست از مبارزه برنداشتند. تا اینکه در سن دوازده سالگی با توجه به سوختگی شدید که برایش اتفاق افتاده بود در سال 1362 جهت اعزام به جبهه به آموزش رفتند . ولی به علت وضعیتی که داشتند بعد از 40 روز آموزش به خانه فرستاده شدند . بعد از یک ماه به جبهه کردستان اعزام شدند سه ماه در جبهه  ی کردستان در مسئولیت بی سیم چی انجام وظیفه کردند. بعد از آن در بار دوم همراه با پدر خویش به مدت 6 ماه به  جبهه ی شلمچه رفتند ایشان در جبهه نیزبه تحصیل ادامه میدادند. تا اینکه در سال 1365 برای بار سوم همراه با سپاه محمد رسول الله جهت انجام عملیات کربلای چهار ایشان از معدود افرادی بودند که به شهادت نرسیده بودند و با توجه به اینکه اکثر دوستانش به شهادت رسیده بودند ایشان جبهه را ترک نکردند و در عملیات کربلای پنج که بلافاصله بعد از عملیات کربلای چهار در تاریخ 19/10/1365 انجام شد شرکت کردند و دراین عملیات به آرزوی خویش ، شهادت در راه خدا رسیدند.

همرزم شهید :شب عملیات شهید محمد علی به عنوان غواص در اول صف گروهان حرکت می کردند و هنگامی که به نیروهای دشمن رسیدیم شهید محمد علی تیربارچی دشمن را مورد هدف قرار دادند و او را زدند و به گمان اینکه تیربارچی دشمن کشته شده به طرف جلو حرکت کردند که ناگهان تیربارچی در حالی که زخمی بود بلند شد و شهید محمد علی را زیر آتش گرفتند که تیر به قلب ایشان خورد و ایشان به شهادت رسیدند.

دوستان شهید : بعد از عملیات کربلای چهار جهت پیدا کردن اجساد عده ای شهدا به منطقه رفتیم و شهید محمد علی را دیدم از ایشا ن خواستم که نوار صحبت های شهدا را برایم تکثیر کند و همراه خود بیاورد ، ایشان سرش را به زیر انداختند و در حالی که دست به سر خود کشیدند گفتند که من دیگر بر نمی گردم .

مادر شهید : در سن 12 سالگی دچار سوختگی شدیدی شد که دکتر ها از معالجه او ناامید شدند. دستهایم را بالا گرفتم ، گفتم یا امام زمان بچه من دوست داشت شهید شود، نمی خواست این طور بمیرد و از شما می خواهم که او را شفا دهید او را به جبهه می فرستم و آقا امام زمان عنایت کردند و او را شفا دادند . بعد از چهار ماه محمد علی از بیمارستان مرخص شد . تا مرخص شدند برای زیارت به شاهچراغ رفتند و بعد از یک ماه استراحت در خانه در حالی که هنوز خوب نشده بود به آموزش جهت اعزام به جبهه رفتند .

مادر شهید : روزی به من گفت که مادر برو صورت مادر تمام شهدا را ببوس زیرا آنها هم روزی می آیند و صورت تو را می بوسند همواره می گفت مادر من نه زخمی می شوم و نه اسیر بلکه من شهید می شوم و زمانی که خبر  شهادتش را برایم آوردند ابتدا گفتند که محمد علی زخمی شده گفتم که محمد علی زخمی نشده او شهید شده .

مادر شهید : چفیه محمد علی را بعد از شهادتش ، شهید ابوالفضل عسکری به گردن انداخته بود از او خواستم که چفیه را به من بدهد ایشان گفتند که با همین چفیه شهید می شوم  و خودم  چفیه را به او می دهم .

روحش شاد

مادر من اگر شهید شدم بردبار و شکیبا باش و در مرگ من شیون مکن که باعث خوشحالی دشمن می شود.

 -------------------------------------------

انگیزه ی من از اینکه به جبهه آمدم این است که راه شهدا را ادامه دهم

شهید محمّد علی محمّدی

تاریخ تولد : 25 /2/1350

نام پدر:ا لله کرم

تحصیلات : سوم دبیرستان

محل شهادت : شلمچه

عملیات : کربلای پنج –غواص

 

وصیت نامه شهید

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم

و قاتلوا فی سبیل الله واعلموا ان الله سمیع علیم

(جهاد کنید در راه خدا و بدانید که خدا به گفتار و کردار خلق شنوا و داناست)

اینجانب محمد علی محمدی فرزند الله کرم محمدی دارای شماره شناسنامه 546 امروز که تصمیم  گرفته ام به جبهه ی حق علیه باطل بروم نیاز مبرم به نیرو است و یکی دیگر از دلایل ، پاسخ به ندای امام خمینی قلب تپنده ی مردم جهان است و می خواهم سلاحی را که از دست برادران شهیدم به زمین افتاده است بردارم و با قاتلان آنها مبارزه کنم .شاید از این بار سنگین و این امتحان ،سربلند بیرون آیم و درمحشر خجالت زده نباشم.

برادر حقیر و کوچک شما پیامی کوچک برای شما دارد. برادران و خواهران من ! شما که تا به حال از جان و مال دریغ نکرده اید و نمیکنید به ندای امام پاسخ دهید و راه شهیدانی مانند سید جواد محمدی ، شهید مقصود محمدی ، شهید غلامرضا قائد شرف و شهید محمد محمدی را ادامه دهید که دشمنان اسلام اول می آیند و در میان ما اختلاف می اندازند بعد به قول معروف از آب گل آلود ماهی می گیرند. برادران آیا شهیدان و چهار شهید خودمان نمی توانستند در خوشی و خوش گذرانی به سر ببرند و آیا نمی توانستند در کنار فرزندانشان به سر ببرند ؟ چه پاسخ می دهید؟ آیا اینان برای منافع  شخصی رفتند یا برای حفظ ناموس ، شرف و میهن خودشان و به پا شدن حکومت حق بر جامعه مسلمین ؟ بله اینان فقط برای حفظ اسلام به جبهه های جنگ رفتند.

در آخر از شما امت شهید پرور می خواهم که به گفته ی امام مسجدها سنگرند سنگرها را حفظ کنید ، لبیک گفته و سنگر ها را پر کنید . مرا حلال کنید مخصوصا آنهایی که از من طلب دارند. خدایا خدایا تا انقلاب مهدی حتی کنار مهدی خمینی را نگهدار .خداحافظ

محمد علی محمدی                 9/11/1364

 

۹۶/۱۱/۲۳
هیئت خادم الشهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">