امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام... خوش آمدید....
زندگینامه نویسی صلواتی و سریع و عالی برای شهدای کشور ، افتخار ما در دنیا و آخرت است، اکثریت مطالبی که در این وبلاگ آمده محصول مصاحبه تلفنی یا حضوری با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است که نوشته شده و قبل از درج در سایت، به رؤیت و تأیید خودشان رسیده است. شما خانواده محترم شهید نیز اگر خواستار نوشتن زندگینامه برای شهید بزرگوارتان هستید بر ما منت گذارید و با شماره ۰۹۱۷۶۱۱۲۲۵۳ (صادقی) تماس بگیرید تا در اسرع وقت با افتخار فرمانبری کنیم. ما وابسته به هیچ شخص و سازمانی نیستیم فقط به عشق شهدا و سید و‌ سالارشان حضرت اباعبدالله الحسین، رایگان و عاشقانه و با تمام وجود کار میکنیم و هیچ پاداش و مقامی نمیخواهیم جز شهادت و وصال شهدا....
نثار ارواح مطهر و منور تمام انبیا و اولیا و شهدا و صلحا و اموات منسوب به صلوات فرستندگان، فاتحه مع الصلوات، اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
در ضمن، انتشار مطالب این سایت آزاد است و حتی بدون ذکر منبع پاداش الهی دارد. پس یاعلی...
-----------------------------------------------
برای دریافت صلواتی کتاب امام زادگان عشق و آثار انتشارات هدهد به سایت هدهد مراجعه فرمائید: www.hodhodiran. ir
-----------------------------------------------
ارادت

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

شهید محمدعلی جعفری فرزند حسین

دوشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۶، ۰۱:۰۱ ب.ظ

بسم رب الشهداء والصدیقین

زندگینامه شهید بزرگوار محمدعلی جعفری فرزند حسین

شهید محمدعلی جعفری در تاریخ هشتم آبان ماه سال یک هزار و سیصد و چهل و شش در یک خانواده مذهبی دیده به جهان گشود و مطابق با اعتقادات و ایمان خانواده فردی مذهبی و معتقد به نظام اسلام شد. زندگی خانواده او بوسیله پدرش از طریق خرید و فروش دام همراه با تلاش بی وقفه ای که انجام می داد تأمین می شد تا مبادا به دیگران محتاج شود

شهید محمدعلی جعفری بعد از تمام شدن دوران طفولیتش وارد دبستان شد. علاقه و ذوق فراوانی که به یادگیری علم داشت به حدی بود که توانست از اولیاء مدرسه جوائز مختلفی دریافت نماید، همچنین در زمینه نقاشی استعداد و علاقه خاصی داشت ولی متأسفانه بعلت نبودن امکانات کافی بخصوص مربی نتوانست رشد قابل توجهی بنماید.  

اوج انقلاب مصادف شد با دوران نوجوانی او که در حیطه محیط روستا در تمامی اعتصابات و راهپیمایی ها شرکت فعالی داشت تا اینکه سرانجام انقلاب به پیروزی رسید.  

بعد از پیروزی انقلاب مجدداً یادگیری علم را آغاز نمود ولی متأسفانه فقر و محرومیت خانواده باعث شد که کلاس مبارزه با جهل را رها کرده و در جبهه اقتصادی به پدرش کمک نماید. در همین ایام بود که صدام کافر به خاک جمهوری اسلامی ما حمله نمود و شهید وظیفه خود دانست که در این جبهه مهم و حساس فعالیت خود را شروع کند. کلاً فعالیت وی خلاصه می شد در جمع آوری کمکهای مردمی و تشویق دوستان در کمک به دیگر رزمندگان تا اینکه بتوانیم دشمن پلید را سرنگون نمائیم.  

در آغاز سن مشمولیت در کنار دیگر رزمندگان به خدمت ارتش جمهوری اسلامی ایران در آمد و دوباره مبارزه خود را بصورت عملی برای پیروزی اسلام آغاز نمود. تمامی فرماندهان و همسنگرانش از تلاش، رفتار و برخورد مؤدبانه او بسیاری راضی بودند.  

شهید محمدعلی جعفری در چندین عملیات چریکی و شناسائی شرکت جست تا اینکه در تاریخ نوزدهم خرداد ماه سال یک هزار و سیصد و شصت وشش حدوداً در سن بیست سالگی بعلت انفجار مین در رودخانه به لقاء اله پیوست و جسد مطهرش در تاریخ سی خرداد سال شصت و شش به خاک سپرده شد.  

وصیت نامه شهید محمدعلی جعفری فرزند حسین

بسم الله الرحمن الرحیم

جان فشانی ها به خاک پای یارم آرزوست

وه که یک جان دارم و در دل هزارم آرزوست

چون در میدان نبرد بودم لازم دانستم چند کلمه ای به عنوان وصیت بنویسیم. آنچه در سطرهای زیر است متن وصیت نامه اینجانب سرباز تکاور محمد علی جعفری می باشد. اینجانب محمدعلی جعفری معتقد به یگانگی وحدانیت خدا و رسالت پیامبران از آدم تا خاتم و امامان از حضرت علی ابن ابیطالب تا حضرت مهدی علیه السلام و دنیای پس از مرگ بعنوان حیات جاوید و معتقد به اصل ولایت فقیه که استمرار امامت می باشد هستم و امام خمینی را فقیه و مرجع تقلید و رهبر خود می دانم و افتخار می کنم که از پیروان این امام عزیز می باشم و من عاشقانه به سوی جبهه حق رفتم زیرا بدنم طاقت سوختن در آتش جهنم را ندارد چرا که شیعه و دلباخته و پیرو سرور شهیدان حضرت امام حسین (ع) هستم که فرمود: بدرستی که من مرگ را جز سعادت و زندگی با ستمگران را جز ملامت و تلخی و ناگواری نمی بینم. لذا به همه بستگان و دوستان و مردم توصیه می کنم اگر می خواهید پیش شهدا در قیامت رو سفید باشید حسین زمان را یاری کنید و مردانه به سوی جبهه های حق علیه باطل هجوم برید و شرک جهانی را از سر ایران برطرف سازید و با حضور فعال در صحنه انقلاب اسلامی سربازان اسلام ادامه دهنده راه من و امثال من باشید و نگذارید سلاح شهیدان اسلام بر زمین بماند.  

  جعفری ، شهید محمد علی - مهرعلی فرزند یعقوبعلی

 جعفری ، شهید محمد علی فرزند عوض

  جعفری ، شهید محمدعلی فرزند حسین

==============================================

بازگشت به صفحه اصلی سایت امام زادگان عشق

رجوع به سایت فضائل الشهدا

ارسال پیام برای مدیر سایت

==============

۹۶/۱۱/۲۳
هیئت خادم الشهدا

نظرات  (۱)

۲۹ دی ۹۸ ، ۱۴:۳۲ علی نژادی

سلام خداوند رحمت کند شهدا را . یادشان بخیر 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">