امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام... خوش آمدید....
زندگینامه نویسی صلواتی و سریع و عالی برای شهدای کشور ، افتخار ما در دنیا و آخرت است، اکثریت مطالبی که در این وبلاگ آمده محصول مصاحبه تلفنی یا حضوری با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است که نوشته شده و قبل از درج در سایت، به رؤیت و تأیید خودشان رسیده است. شما خانواده محترم شهید نیز اگر خواستار نوشتن زندگینامه برای شهید بزرگوارتان هستید بر ما منت گذارید و با شماره ۰۹۱۷۶۱۱۲۲۵۳ (صادقی) تماس بگیرید تا در اسرع وقت با افتخار فرمانبری کنیم. ما وابسته به هیچ شخص و سازمانی نیستیم فقط به عشق شهدا و سید و‌ سالارشان حضرت اباعبدالله الحسین، رایگان و عاشقانه و با تمام وجود کار میکنیم و هیچ پاداش و مقامی نمیخواهیم جز شهادت و وصال شهدا....
نثار ارواح مطهر و منور تمام انبیا و اولیا و شهدا و صلحا و اموات منسوب به صلوات فرستندگان، فاتحه مع الصلوات، اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
در ضمن، انتشار مطالب این سایت آزاد است و حتی بدون ذکر منبع پاداش الهی دارد. پس یاعلی...
-----------------------------------------------
برای دریافت صلواتی کتاب امام زادگان عشق و آثار انتشارات هدهد به سایت هدهد مراجعه فرمائید: www.hodhodiran. ir
-----------------------------------------------
ارادت

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

شهید کرامت اله فولادی

چهارشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۶، ۰۲:۱۴ ق.ظ

هوالجمیل

 

 

زندگینامه شهید کرامت الله ترک فولادی

شهید کرامت اله ترک فولادی/ حبیب اله/ 1344/ زرقان / 10/7/1363/ پاسدار / جزیره مجنون/ گلزار شهدای زرقان

  در سال 1344 ، خورشیدی تابان بر پهنه آسمان لاجوردی روستای قلعه نو ابرج از طایفه شش بلوکی شکفت و کرامت‌الله دومین فرزند خانواده فولادی در چادرنشینان عشایری دیده به جهان گشود.

دوران تحصیلات ابتدائی را با مشقات و مشکلات زیادی گذراند و بعد از آن دوران راهنمائی را در مرودشت شروع کرد. وی از دوران کودکی فقر را تجربه کرد و دست‌های رنج آشنای پدر و مادر، نقشی از کار و ایثار و از خودگذشتگی را در آینه ذهن او به تصویر کشید. شهید فولادی در کنار تحصیل، فعالیت‌های سیاسی و انقلابی خود را نیز از تشکل‌ها و انجمن‌های مذهبی آغاز کرد و با شرکت و راهپیمایی‌های مختلف، انزجار خود را از رژیم ستمشاهی اعلام داشت.

 بعد از 22 بهمن 1357 به علت ضعف‌ مادی خانواده مجبور به ترک تحصیل شد و به دنبال آن به شغل کارگری مشغول گردید. روزها کار می‌کرد و شب‌ها در گروه مقاومت زرقان با دیگر برادران به حراست از دستاورد انقلاب می‌پرداخت.

در اواسط سال 1361 به عنوان نیروی افتخاری سپاه پاسداران زرقان شروع به فعالیت کرد و پس از یک سال و اندی در سال 1362 به عنوان نیروی رسمی سپاه پاسداران خدمت خود را به جمهوری اسلامی ادامه داد. دوران آموزشی را به مدت 4 ماه با لیاقت و دقت فراوان پشت سر گذاشت و در تیرماه 1363 جهت یاری رزمندگان اسلام قدم به کربلای ایران گذاشت.

در این دوره چند بار جهت مرخصی به خانواده خویش مراجعه  کرد و در طول دوره مرخصی مکرر می‌گفت: دلم برای جبهه تنگ شده است. نور شهادت در چهر‌ه‌اش نمایان بود و همیشه خدا را در نظر داشت و در هر مصیبتی آیه (انا لله و انا الیه راجعون) را تلاوت می‌کرد.

در آخرین مرخصی در شهریور 1363 به یکی از دوستان وصیت نمود که چنان چه شهید شدم در مراسم شهادتم از شهید و فرهنگ شهادت سخن بگویید و راه شهدا را ادامه بدهید تا در قیامت شرمساز شهدا و اولیاء الله نگردید. این شهید بزرگوار در 10/7/1363 در جزیره مجنون شربت شهادت را نوشید در حالی که بیشتر از 19 سال از عمر شریفش نگذشته بود.

مصاحبه‌گر : سیده هاجر حسینی

ویرایش : محمد حسین صادقی

5/9/88

مصادف با عید قربان 1430 و روز بسیج 1388

--------------------------------------------------

وصیت نامه شهید کرامت الله فولادی

خداوندا تو در میدانهای نبرد شاهد و گواه باش و نورانیت را در قلوب مومنان جای ده و مردان الهی را از لغزش ها و نا آرامی ها نجات ده. ای معبود ای آنکسی که بوده و هستی و مشکلات در محضر تو سهل و آسان است ای بخشاینده و ای کریم و ای عظیم. ای ضامن خون شهیدان و درماندگان و بیچارگان و ای در هم کوبنده ظالمان و زورگویان و ای قهار. خداوندا ما را در راه اعتلای اسلام و نگهبانی از مرزهای اسلامی پیروز و موید فرما. خداوندا به ما راستگویی و درستکاری و امانتداری پرهیزگاری عطا بفرما و سربازان اسلام را از وجود و کرم خود غافل مگردان و همه ما را دارای خصوصیات اخلاقی پسندیده که قسط و عدل و عدالت باشد بگردان و ما را به وظایف عالیه رهنمون گردان.همه مارا راه حقیقی راه آدم تا خاتم نگهبان باش و همه شهدا و مسلمین را با اباعبدالله الحسین محشور بفرما و مارا با شهادت به کمالات انسانی برسان و همه حسودان و دشمنان و لهو و لعب بازان که باعث از دست رفتن دین می شوند خوار و نابود بفرما و به آنهایی که کافرند و آزار و اذیت مومنان و دانشمندان اسلامی در اندیشه آنهاست فرصت مده.

خداوندا از تو مسئلت می نماییم که علم و دانش را نصیب ما بگردان تا راه درست زیستن و درست فکر کردن و به کار بستن دین تو بر دشمنان واضح گردد.

مادرم وصیت می کنم که ناراحتی و گریه کردن و بی طاقت بودن برای دشمنان یک سلاح است و دشمنان دین در همه جا جو سازی می کنند و سیاست آنها مخالفت با دین و آئین خداوندی است. ما شهادت را راه مکتب ساز اسلام می دانیم و به آن افتخار فراوان می کنیم و شهادت را تنها راه پیوستن به یگانه معبود و راه رسیدن به کوی دوست می دانیم و این بهترین راه سعادت انسانهاست و این وعده خداست که در سوره لقمان آیه 22 می فرماید:    

«وَ مَن یُسلِم وَجهَهُ إِلَی اللهِ و هُوَ مُحسِنٌ فَقَدِ استَمسَکَ بِالعُروَةِ الوُثقی و إِلَی اللهِ عاقِبَةُ الأُمُورِ»  و هر کس روی تسلیم و رضا به سوی خدا آورد در حالی که نیکوکار باشد به محکم ترین رشته الهی چنگ زده و پایان همه کارها به سوی خداست.

امیدوارم که خداوند همه را به راه راست هدایت کند و ما را به خودمان نشان بدهد و  پایان همه کارها را خیر و سعادت و شهادت قرار دهد.

والسلام

کرامت اله فولادی

 

۹۶/۱۱/۱۱
هیئت خادم الشهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">