امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام... خوش آمدید....
زندگینامه نویسی صلواتی و سریع و عالی برای شهدای کشور ، افتخار ما در دنیا و آخرت است، اکثریت مطالبی که در این وبلاگ آمده محصول مصاحبه تلفنی یا حضوری با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است که نوشته شده و قبل از درج در سایت، به رؤیت و تأیید خودشان رسیده است. شما خانواده محترم شهید نیز اگر خواستار نوشتن زندگینامه برای شهید بزرگوارتان هستید بر ما منت گذارید و با شماره ۰۹۱۷۶۱۱۲۲۵۳ (صادقی) تماس بگیرید تا در اسرع وقت با افتخار فرمانبری کنیم. ما وابسته به هیچ شخص و سازمانی نیستیم فقط به عشق شهدا و سید و‌ سالارشان حضرت اباعبدالله الحسین، رایگان و عاشقانه و با تمام وجود کار میکنیم و هیچ پاداش و مقامی نمیخواهیم جز شهادت و وصال شهدا....
نثار ارواح مطهر و منور تمام انبیا و اولیا و شهدا و صلحا و اموات منسوب به صلوات فرستندگان، فاتحه مع الصلوات، اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
در ضمن، انتشار مطالب این سایت آزاد است و حتی بدون ذکر منبع پاداش الهی دارد. پس یاعلی...
-----------------------------------------------
برای دریافت صلواتی کتاب امام زادگان عشق و آثار انتشارات هدهد به سایت هدهد مراجعه فرمائید: www.hodhodiran. ir
-----------------------------------------------
ارادت

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

شهید محمد رضا آل طه

شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۳۲ ب.ظ

 

بسم رب الشهداء والصدیقین

زندگینامه شهید بزرگوار محمدرضا آل طه

شهید محدرضا آل طه فرزند حسین در سال 1346 در خانواده مذهبی چشم به جهان کشود. دوران طفولیت را در دامان مادری پاک دامن و متعهد سپری نمود و تحت سرپرستی و تربیت اسلامی پرورش یافت به گونه ای که از همان آغاز کودکی به نماز و مسائل دینی علاقه پیداکرد و به همراه پدرخود برای اقامه نماز به مسجد میرفت و مرتبا از پدرش میخواست که نماز را به او یاد دهد.  

 محمد رضا آل طه در سن 6 سالگی به مدرسه قدم نهاد و دوران ابتدایی را در مدرسه مهرداد آغاز نمود و توانست دوران ابتدایی را پشت سر بگذارد.  او علاوه به درس خواندن به مطالعه نیز مشغول بود و در کتابخانه مسجد محله حیدر شرکت فعال داشت. وی بعد از دوره دبستان وارد مدرسه راهنمایی شد. در دوره راهنمایی که اوج فعالیت های مذهبی مردم علیه رژیم شاه بود محمد رضا نیز همانند مردم در فعالیت های انقلابی شرکت داشت، بطوریکه از طرف مدرسه به خانواده او هشدار داده بودند و گفته بودند که محمد رضا بچه ها را علیه رژیم تحریک میکند.  

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و با شروع جنگ تحمیلی در سال 1361 برای سپری نمودن دوران  آموزشی به پادگان احمد ابن موسی(ع) رفت و بعد از اتمام دوران آموزشی به جبهه دشت عباس اعزام شد.  

او 6 ماه را در جبهه گذراند و سپس به مرخصی آمد. دوباره به جبهه رفت و این بار در عملیات والفجر 8 در شب 21/11/1364 در گردان همیشه پیروز فجر شرکت نمود و در همین عملیات بود که به عنوان خط شکن در آبهای اروندرود به ضیافت الله شتافت و به شهادت رسید.  

پیکر پاکش را در تاریخ 29/11/64 با حضور ملائک تشییع و در زرقان به خاک سپرده شد.    

روحش شاد و یادش گرامی.  

بسم رب الشهدا و الصدیقین

 وصیت نامه برادر شهید محمدرضا آل طه

والعصر ان الانسان لفی خسر الا الذین آمنو و عملو الصالحات و تواصوا بالحق و تواصوا بالصبر

قسم به عصر (دوران رسول یا دوران ظهور ولیعصر) که انسان همه در خسارت و زیان است مگر آنان که به خدا ایمان آورده و نیکوکار شدند و به درستی و پایداری در دین یکدیگر را سفارش کردند.  و اشهد ان لا الله الا الله وحده لا شریک له – شهادت می دهم که به جز الله به جز خدای یگانه مهربان که ما را به راه راست هدایت می کند خدایی نیست.

اشهد ان محمداً رسول الله – و شهادت می دهم که محمد (ص) بنده و فرستاده ی خداست.

و اشهد ان امیر المومنین علی ولی الله – و شهادت می دهم که علی (ع) امام بر حق و ولی خداست و شهادت می دهم که دوازده امام بر حق یکی پس از دیگری جانشین هم هستند.  

باری خواهران و برادران جبهه این سنگر الهی وظیفه شرعی خدا است بر دوش همه ما ، من احساس کردم که اگر خونم برای اسلام ریخته شود و درخت پر ثمره اسلام آبیاری شود هنوز تا قرنها و تا قیام مهدی (عج) و تا روز قیامت پای بر جا خواهد ماند و این یک وظیفه ی شرعی است برای  همه.  

و اما پدرم و مادرم صبر و استقامت کنید، ناراحت نباشید که من و دیگران کشته می شویم، اسلام با کشته شدن این جوان ها افتخار می کند و با کشته شدن ما اسلام پای بر جا می ماند، همان طور که خدا در قرآن گفته است.  

مادرم شیری که به من دادی و پدرم که مرا بزرگ کردی تا برای اسلام خدمت بکنم حلالم کنید.  

و اما ای امت حزب الله ای یاران پر وفای امام، من به شما به عنوان یک برادر کوچک تر توصیه می کنم که امام را تنها نگذارید و دعا برای امام بکنید.  

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

اللهم ارزقنا شهادت فی سبیلک

کسانی که از دست من ناراحت هستند مرا ببخشند انشاءالله 

25/1/1361  محمدرضا آل طه

ثار وجود مقدس و مطهر شهدا صلوات و فاتحه

جستجوی اسامی شهدا در سایت امام زادگان عشق

رجوع به سایت فضائل الشهدا

ارسال پیام برای مدیر سایت

 

۹۶/۱۱/۲۱
هیئت خادم الشهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">