امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام... خوش آمدید....
زندگینامه نویسی صلواتی و سریع و عالی برای شهدای کشور ، افتخار ما در دنیا و آخرت است، اکثریت مطالبی که در این وبلاگ آمده محصول مصاحبه تلفنی یا حضوری با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است که نوشته شده و قبل از درج در سایت، به رؤیت و تأیید خودشان رسیده است. شما خانواده محترم شهید نیز اگر خواستار نوشتن زندگینامه برای شهید بزرگوارتان هستید بر ما منت گذارید و با شماره ۰۹۱۷۶۱۱۲۲۵۳ (صادقی) تماس بگیرید تا در اسرع وقت با افتخار فرمانبری کنیم. ما وابسته به هیچ شخص و سازمانی نیستیم فقط به عشق شهدا و سید و‌ سالارشان حضرت اباعبدالله الحسین، رایگان و عاشقانه و با تمام وجود کار میکنیم و هیچ پاداش و مقامی نمیخواهیم جز شهادت و وصال شهدا....
نثار ارواح مطهر و منور تمام انبیا و اولیا و شهدا و صلحا و اموات منسوب به صلوات فرستندگان، فاتحه مع الصلوات، اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
در ضمن، انتشار مطالب این سایت آزاد است و حتی بدون ذکر منبع پاداش الهی دارد. پس یاعلی...
-----------------------------------------------
برای دریافت صلواتی کتاب امام زادگان عشق و آثار انتشارات هدهد به سایت هدهد مراجعه فرمائید: www.hodhodiran. ir
-----------------------------------------------
ارادت

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

شهید بزرگوار کرامت الله میرزائی

پنجشنبه, ۱۴ دی ۱۴۰۲، ۰۶:۴۸ ق.ظ

بسم رب الشهداء والصدیقین

شهید عزیز و فداکار

نام و نام خانوادگی : کرامت الله میرزائی

تاریخ تولد: ۱۳۴۱

تاریخ شهادت : ۱۳۶۰ عملیات : بستان

تحصیلات : سیکل

شهید والامقام کرامت میرزایی از پیشتازان شهدا در جنگ تحمیلی است . او مرد رزم و مقاومت و از سربازان رشید اسلام بود، از آنجایی که عشق و علاقه فراوانی به اسلام و حفظ وطن اسلامی و دفاع از ناموس و دین داشت با رفتن به خدمت مقدس سربازی آماده مبارزه علیه کافران شد، اوایل جنگ که دشمن بعثی متجاوز به غرب و جنوب کشور حمله کرد موقعیت خاصی را برای رزمندگان اسلام بوجود آورد و دشمنان دین و عزّت و شرف امت اسلامی همه در کمین بودند تا ببینند چگونه انقلاب اسلامی سقوط می کند.

شیطان صفتان لحظه شماری می کردند اما خداوند به حرمت خون شهدای گرانقدری همچون شهید میرزائی که از طلیعه داران شهدای جنگ تحمیلی هستند نگذاشت که این سرزمین اسلامی به دست دشمنان خدا و دین او بیفتد.

شهید میرزایی با همرزمان خود درس عزّت و آزادگی به ما دادند تا ،امروز آسوده و با افتخار زندگی کنیم. شهید عزیز کرامت ، پس از ۹ ماه انجام وظیفه در عملیات بستان توسط کافران بعثی به شهادت رسید و به جمع عزیزان خدا پیوست.

 این شهید بزرگوار در خانواده ای مذهبی زحمت کش همراه با کار و سختیهای فراوان رشد کرده از افتخارات ایشان همین بس که با نماز و عبادت بزرگ شد و از کار کردن در اشکال مختلف از کشاورزی و کارگری هراسی نداشت .

او بسیار مهربان و با گذشت و در عین حال خوش رفتار و خوش برخورد و نسبت به پدر و مادر و خانواده متواضع و فروتن و با گذشت بود، یکی از خصلتهای نیک این شهید عزیز این است که به خاطر حفظ سلامتی و جان همرزم خود در بستان که بر اثر ترکش مجروح شده بود خود را روی ایشان می اندازد تا او سالم بماند و جسم مبارک خودش آماج ترکش دشمن میشود و به شهادت میرسد .

شهید میرزایی بسیار ساکت و به دور از تبلیغات ریا کارانه وظیفه خود را انجام میداد. قبل از شهادت از ناحیه دست مجروح شده بود و نزدیکترین دوستان او متوجه نشدند، حاضر نبود که در هیچ شرایطی دوستان و آشنایان را ناراحت کند و همیشه با بزرگواری برخورد میکرد...

=========================

نیاز به عکس و اطلاعات بیشتری از این شهیدان بزرگوار داریم. لطفاً تماس  بگیرید ۰۹۱۷۶۱۱۲۲۵۳ صادقی

منبع متن بالا : جزوه یادواره شهدای گرانقدر سیوند، با تصرف و تلخیص...

بازتایپ، ویرایش و انتشار : انتشارات هدهد

==============================

مرجع عکس لوح تقدیر بالا و متن زیر از سایت بسیار زیبای شهدای ناجا، حتماً بازدید کنید

آسمان صاف و آبی سیوند در چهاردهم شهریور نظاره‌گر تولد کودکی از تبار آلاله‌های خونین‌کفن بود. «کرامت‌ میرزایی» در هوای پاک و محیطی عاری از ریا پرورش یافت. و پایبندی به اصول دینی را از خانواده‌اش فرا گرفت. دوره‌ی دبستان را با موفقیت پشت سر گذاشت، و کم کم به سن بلوغ رسید. و در کارهای کشاورزی یار و مددکار پدرش بود. در به مقصد رسیدن کاروان انقلاب اسلامی سهم زیادی داشت. پس از پیروزی انقلاب اسلامی به عضویت گروه مقاومت بسیج درآمد. و به نگهبانی در سطح شهر می‌پرداخت. تا اینکه در سال پنجاه و نه به خدمت مقدس سربازی رفت. دوره‌ی آموزشی را در مازندران گذراند. و برای دفاع از اسلام و میهن به طور داوطلبانه به خوزستان و اهواز عزیمت کرد. رشادت‌های فراوانی از خود نشان داد. و چندین بار مجروح گردید. و هر بار پس از بهبودی به میدان نبرد شتافت. شهید بزرگوار در آذر سال شصت در اثر اصابت تیر بعثیون کافر به جمع شهدای سعادتمند پیوست.

روحش شاد، یادش گرامی و راهش پر رهرو باد

۰۲/۱۰/۱۴
هیئت خادم الشهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">