امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام... خوش آمدید....
زندگینامه نویسی صلواتی و سریع و عالی برای شهدای کشور ، افتخار ما در دنیا و آخرت است، اکثریت مطالبی که در این وبلاگ آمده محصول مصاحبه تلفنی یا حضوری با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است که نوشته شده و قبل از درج در سایت، به رؤیت و تأیید خودشان رسیده است. شما خانواده محترم شهید نیز اگر خواستار نوشتن زندگینامه برای شهید بزرگوارتان هستید بر ما منت گذارید و با شماره ۰۹۱۷۶۱۱۲۲۵۳ (صادقی) تماس بگیرید تا در اسرع وقت با افتخار فرمانبری کنیم. ما وابسته به هیچ شخص و سازمانی نیستیم فقط به عشق شهدا و سید و‌ سالارشان حضرت اباعبدالله الحسین، رایگان و عاشقانه و با تمام وجود کار میکنیم و هیچ پاداش و مقامی نمیخواهیم جز شهادت و وصال شهدا....
نثار ارواح مطهر و منور تمام انبیا و اولیا و شهدا و صلحا و اموات منسوب به صلوات فرستندگان، فاتحه مع الصلوات، اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
در ضمن، انتشار مطالب این سایت آزاد است و حتی بدون ذکر منبع پاداش الهی دارد. پس یاعلی...
-----------------------------------------------
برای دریافت صلواتی کتاب امام زادگان عشق و آثار انتشارات هدهد به سایت هدهد مراجعه فرمائید: www.hodhodiran. ir
-----------------------------------------------
ارادت

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

شهیدان بزرگوار بهمن و شاهین روستاپور

دوشنبه, ۱۱ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۰۲ ق.ظ

 شهید عزیز و فداکار

نام و نام خانوادگی : بهمن روستا پور

تاریخ تولد: ۱۳۴۵

تاریخ شهادت : ۱۳۶۱

عملیات : محرم

تحصیلات: سوم راهنمایی

شهید بهمن روستا پور با اینکه زمان شهادت ۱۶ سال بیشتر نداشت اما در

شجاعت و بی باکی مثال زدنی بود. از خصوصیات بارز او خوش خلقی و

مهربانی، بسیار خداترس و اهل نماز اول وقت بود. علاقه ی زیادی به حضرت امام (ره) داشت، در کوچکی والدینش او را به نام «ابودجانه» صدا می زدند . چرا که خصوصیاتی همچون ابودجانه سردار رشید اسلام در زمان حضرت محمد(ص) داشت که در جنگ احد از دلاور مردان اسلام بود و بیش از ۸۰ ضربه شمشیر را متحمل و آنگاه شهید شد به طوری که بدنش قابل شناسائی نبود و بعد خواهرش او را با علامتی که در گوشش داشت شناسائی کرد. شهید بهمن در عملیات محرم در بالای تپه ۱۷۵ منطقه ی شرهانی دو پای خود را از دست داد و هم بر اثر ترکشی که به شکمش خورده بود بدن مبارکش متلاشی شد و از علامتی که در گوشش داشت او را شناسایی کردند و یاد آور خاطره ابودجانه شد و بی سبب نبود که او را در کوچکی ابودجانه صدا میزدند.

شهید بهمن عزیز بسیار با هوش بود و تا زمان شهادت تحصیلات دوره راهنمایی را با موفقیت پشت سر گذاشت. سن کم او باعث نشد از انجام مسئولیت و دفاع از اسلام در برابر دشمن کوتاهی کند لذا به خیل رزمندگان اسلام پیوست و با تمام وجود جنگید. او رهگشای برادر عزیزش شهید شاهین روستا پور شد تا او نیز به جمع شهدا بپیوند و خانوده محترم روستا پور باعث افتخار و سربلندی کشور اسلامی شوندو دو شهید عزیز و گرانقدر را تقدیم اسلام کنند. آنها شهید شدند تا عزّت و سعادت ما باقی بماند و انشاء الله ادامه دهندگان ره آن عزیزان باشیم.

===============

به نام خداوند جان آفرین

حکیم سخن در زبان آفرین

 

شهید عزیز و فداکار

نام و نام خانوادگی : شاهین روستاپور

تاریخ تولد: ۱۳۴۷

تاریخ شهادت : ۱۳۶۵

عملیات کربلای ۵

تحصیلات : سیکل

شهید عزیز شاهین روستاپور وقتی برادر رشیدش شهید بهمن روستاپور به شهادت رسید ۱۴ سال بیشتر نداشت، او مصمم بود که راه آن شهید بزرگوار را ادامه بدهد، بسیار مؤمن و در انجام دادن کار پر تلاش بود. علاقه ی فراوان به نماز و روزه و حضور در مسجد از صفات وجود شهیدش به حساب می آمد. با اقوام و دوستان مهربانی می کرد و به پدر و مادر

خود بسیار احترام میگذاشت، علاقه فراوانی به حضرت امام (ره) داشت و از اعضای فعّال بسیج بود

در عملیات کربلای ۴ تا نزدیک بصره پیش رفت و همرزمان او رشادت این نوجوان عزیز را از یاد نمی برند. وقتی در آبادان مجروح شد و ترکشی به سرش اصابت کرد او را به بیمارستان مشهد اعزام کرده بودند مسئولان بیمارستان هرچه از او می خواهند که خبر سلامتی خود را به خانواده اطلاع ،دهد شهید بزرگوار شاهین می گوید وضعیت اقتصادی پدرم خوب نیست و از طرفی نمی خواهم آنها را ناراحت کنم انشاء الله وقتی بهتر شدم خودم به شیراز می روم و خانواده ام را ملاقات می کنم.

شهید شاهین آنقدر بزرگوار بود که در اوج ناراحتی و درد حاضر نشد پدر و مادر و خانواده اش برای عیادت او به زحمت بیفتند، پس از بهبودی نسبی به شیراز برگشت او به منزل می رود مادر و اعضای خانواده به شدت متأثر می شوند و گریه میکنند چرا که متوجه می شوند، ترکش صدامیان کافر به سر او خورده طوریکه گوش او را از بین برده و برای مداوای مجدد باید به بیمارستان برود.

عشق به خدا و پاسداری از دین و عزّت و مملکت و ناموس، لحظه ای او را آرام نمی گذاشت و باعث شد پس از بهبودی نسبی دوباره به جبهه بر گردد.

شهید روستا پور بعد از رشادت فراوان در کربلای پنج به لقاء الله رسید و در جوار برادر شهیدش در محضر خدا حضور یافت و افتخاری دیگر برای خانواده و ملت اسلامی گردید .

فراموش نکنیم برای تصوّر بزرگی کار آنها، صبر و استقامت پدر و مادر، سن نوجوانی و عشق آنها را برای یک لحظه باز از ذهن خود بگذرانیم و قدر و منزلت آنها را بدانیم و از خدای بزرگ بخواهیم که توفیق عنایت کند تا راهشان را ادامه دهیم.

+++++

نیاز به عکس و اطلاعات بیشتری از این شهید بزرگوار داریم. لطفاً تماس بگیرید ۰۹۱۷۶۱۱۲۲۵۳ صادقی
نثار ارواح مطهر شهدا صلوات

۰۲/۱۰/۱۱
هیئت خادم الشهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">