امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام... خوش آمدید....
زندگینامه نویسی صلواتی و سریع و عالی برای شهدای کشور ، افتخار ما در دنیا و آخرت است، اکثریت مطالبی که در این وبلاگ آمده محصول مصاحبه تلفنی یا حضوری با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است که نوشته شده و قبل از درج در سایت، به رؤیت و تأیید خودشان رسیده است. شما خانواده محترم شهید نیز اگر خواستار نوشتن زندگینامه برای شهید بزرگوارتان هستید بر ما منت گذارید و با شماره ۰۹۱۷۶۱۱۲۲۵۳ (صادقی) تماس بگیرید تا در اسرع وقت با افتخار فرمانبری کنیم. ما وابسته به هیچ شخص و سازمانی نیستیم فقط به عشق شهدا و سید و‌ سالارشان حضرت اباعبدالله الحسین، رایگان و عاشقانه و با تمام وجود کار میکنیم و هیچ پاداش و مقامی نمیخواهیم جز شهادت و وصال شهدا....
نثار ارواح مطهر و منور تمام انبیا و اولیا و شهدا و صلحا و اموات منسوب به صلوات فرستندگان، فاتحه مع الصلوات، اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
در ضمن، انتشار مطالب این سایت آزاد است و حتی بدون ذکر منبع پاداش الهی دارد. پس یاعلی...
-----------------------------------------------
برای دریافت صلواتی کتاب امام زادگان عشق و آثار انتشارات هدهد به سایت هدهد مراجعه فرمائید: www.hodhodiran. ir
-----------------------------------------------
ارادت

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
برخی مقامات ادوار داخلی و ایضاً رسانه‌های خارج‌نشین و غربی پیش از این مدعی بودند اسرائیل به صورت سریالی در حال حمله به مواضع ایران در سوریه است. اما این اظهارات دور از واقعیت است. اسرائیل به هیچ وجه جسارت حمله عمدی به نیروهای ایرانی را ندارد.
تعداد کل شهدای 10 سال اخیر ایران در حملات اسرائیل به سوریه+اسامی

فارس پلاس؛ روایت روز - روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز ۱۱ آذر ماه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که دکتر «محمدعلی عطایی(شورچه)» و مهندس «پناه تقی‌زاده» حین انجام ماموریت مستشاری در سوریه طی حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.  لازم به ذکر است در اطلاعیه سپاه سخنی از چگونگی شهادت به میان نیامده است. 

 

چند نیروی سپاه در حمله اسرائیل به شهادت رسیده‌اند؟

برخی مقامات ادوار داخلی و ایضاً رسانه‌های خارج نشین و غربی پیش از این مدعی بودند که رژیم صهیونیستی به صورت سریالی در حال حمله به مواضع ایرانی در سوریه است. حتی عدد موهوم ۲۰۰ حمله را نیز مدام تکرار می‌کنند. اما این اظهار نظرات دور از واقعیت است. موازنه وحشت میان تهران - تل آویو برقرار است. اسرائیل به هیچ وجه جسارت هدف قرار دادن عمدی نیروهای ایرانی را ندارد. 

 حملات رخ داده عمدتا یا از روی فقدان اطلاع صهیونیست‌ها از حضور نیروی ایرانی بوده (نظیر ماجرای سردار الله‌دادی) و یا از طریق واسطه‌هایی،نظیر روس‌ها، به اطلاع می‌رساند و صرفاً به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها،  نیروهای ایرانی شهید می‌شوند. (نظیر T۴)

«هادی معصومی زارع» ناظر و حاضر وقایع جاری نبردهای غرب آسیا در همین رابطه می‌گوید: «روس‌ها از قبل در بسیاری از موارد - اگر نه در همه موارد، چون مطلع نیستم- به نیروهای ایرانی اطلاع می‌دهند. یعنی زمانی که قرار است حملاتی [از سوی اسرائیل] انجام شود، اطلاع می‌دهند که ایرانی‌ها در جریان بگیرند. از جمله مورد T۴ که اطلاع داده بودند اما به دلیل یک اختلال از یک جای خاص، متاسفانه تخلیه کامل انجام نشد.»معصومی  زارع جزئیات بیشتری از اختلال مذکور ارائه نکرد.

 

رژیم صهیونیستی مجموعاً طی ده سال اخیر ۵حمله انجام داده که طی آن ۱۴نیروهای ایرانی به شهادت رسیدند.

موارد قبلی به شرح ذیل است: 

۱: روز ۲۸ دی ۱۳۹۳ بالگرد ارتش رژیم ماشین حامل نیروهای حزب الله را در استان قنیطره سوریه (هم مرز با اراضی اشغالی) هدف قرار می‌دهد. اسرائیل گمان می‌کرد سرنشینان ماشین، اعضای رده پایین حزب الله هستند. اما سردار شهید «الله‌دادی» از فرماندهان نیروی قدس و همچنین شهید «جهاد مغنیه» از اعضای برجسته حزب الله لبنان در ماشین حاضر بودند. یک منبع امنیتی اسرائیل در مصاحبه با رویترز گفته بود که اسرائیل از حضور سردار الله دادی اطلاع نداشته است.[1]

این حمله اولین موردی بود که موازنه میان حزب الله و اسرائیل را پس از جنگ ۳۳ روزه برهم می‌زد. حزب الله به فاصله کمتر از ۸ روز موازنه وحشت را برقرار کرد. رزمندگان حزب الله در پاسخ به این عرض اندام اسرائیل، از مرزهای فلسطین اشغالی عبور و ۳ دستگاه نفربر و خودروی صهیونیست‌ها را منهدم کردند. آمار هلاکت از  ۵ تا ۱۷ نفر ذکر شده است. 

 

۲: رژیم صهیونیستی روز ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ اقدام به بمباران پایگاه T۴ در سوریه کرد. در این حمله ۷ نفر از نیروهای ایران به شهادت رسیدند. محور مقاومت نیز در پاسخ، پایگاه اسرائیل در بلندی‌های جولان اشغالی را با ۵۰ فروند موشک و راکت هدف قرار داد که تعداد زیادی از اشغالگران صهیونیست طی آن هلاک و مجروح شدند. «اکبر زوار جنتی»، «مهدی لطفی نیاسر»، «سید عمار موسوی»، «مرتضی بصیری پور»، «مهدی دهقان»، «حامد رضایی» و  «حجت الله نو چمنی» اسامی شهدای حاضر در  پایگاه T۴ بودند. 

 

 

۳: روابط عمومی سپاه پاسداران روز ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ خبر داد که در پی حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به حومه‌ی دمشق، دو تن از نیروهای ایرانی به نام سرهنگ «احسان کربلایی پور» و سرهنگ «مرتضی سعیدنژاد» به شهادت رسیدند.

 

۴: یازدهم فروردین ماه ۱۴۰۲ نیز «مقداد مهقانی جعفر آبادی» و «میلاد حیدری» در حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق به شهادت رسیدند.  لازم به ذکر است، روز ۱۵ تیر ۱۴۰۲ اطلاع داده شد که «مهدی اکبرپور‌» به دلیل جراحات ناشی از جانبازی به شهادت رسید. اطلاعاتی از نحوه و مکان دقیق شهادت وی منتشر نشده اما این شهید نیز طی حمله هوایی رژیم جانباز شده بود.

ایران تمام هزینه‌های اسرئیل را فاکتور و پس از هر واقعه‌ در منطقه، به نحو مقتضی با رژیم صهیونیستی یا مافوق او تسویه حساب می‌کند. اما به دلیل عدم هماهنگی نهادهای مربوطه با رسانه‌های خبری کشورمان، این اقدامات معمولا مسکوت می‌ماند.  اقداماتی که اثرات آن بر احوالات این روزهای رژیم هویداست.

۰۲/۰۹/۱۴
هیئت خادم الشهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">