امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام... خوش آمدید....
زندگینامه نویسی صلواتی و سریع و عالی برای شهدای کشور ، افتخار ما در دنیا و آخرت است، اکثریت مطالبی که در این وبلاگ آمده محصول مصاحبه تلفنی یا حضوری با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است که نوشته شده و قبل از درج در سایت، به رؤیت و تأیید خودشان رسیده است. شما خانواده محترم شهید نیز اگر خواستار نوشتن زندگینامه برای شهید بزرگوارتان هستید بر ما منت گذارید و با شماره ۰۹۱۷۶۱۱۲۲۵۳ (صادقی) تماس بگیرید تا در اسرع وقت با افتخار فرمانبری کنیم. ما وابسته به هیچ شخص و سازمانی نیستیم فقط به عشق شهدا و سید و‌ سالارشان حضرت اباعبدالله الحسین، رایگان و عاشقانه و با تمام وجود کار میکنیم و هیچ پاداش و مقامی نمیخواهیم جز شهادت و وصال شهدا....
نثار ارواح مطهر و منور تمام انبیا و اولیا و شهدا و صلحا و اموات منسوب به صلوات فرستندگان، فاتحه مع الصلوات، اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
در ضمن، انتشار مطالب این سایت آزاد است و حتی بدون ذکر منبع پاداش الهی دارد. پس یاعلی...
-----------------------------------------------
برای دریافت صلواتی کتاب امام زادگان عشق و آثار انتشارات هدهد به سایت هدهد مراجعه فرمائید: www.hodhodiran. ir
-----------------------------------------------
ارادت

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

دمشق - ایرنا - همرزمان شهید مدافع حرم "میلاد حیدری" لحظاتی قبل با حضور در کنار ضریح مطهر حضرت رقیه (س) با وی وداع کردند.

به گزارش دفتر منطقه ای ایرنا در دمشق، در این مراسم معنوی که شماری از مستشاران ایرانی، رزمندگان فاطمیون و تعدادی از کارگزاران جمهوری اسلامی نیز حضور داشتند، مراسم سینه زنی و نوحه خوانی برگزار شد و دوستان و یاران شهید میلاد حیدری با پیکر مطهر و غرق به خون او وداع کردند.
میلاد حیدری در اثر حمله جنایتکارانه بامداد جمعه (۱۱ فروردین) بمب افکن های رژیم صهیونیستی به یکی از پایگاه های ارتش سوریه در اطراف دمشق به شهادت رسید.
از این شهید گرانقدر ۳۲ ساله که از افسران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود و بنا به دعوت رسمی دولت سوریه وظیفه مستشاری در این کشور داشت، یک دختر شش ساله و یک پسر سه ساله به یادگار مانده است.
مراسم وداع با شهید مدافع حرم میلاد حیدری در حرم حضرت رقیه (س) برگزار شد + فیلم و عکس
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز گذشته طی اطلاعیه ای با اعلام خبر شهادت پاسدار اسلام "میلاد حیدری"، با محکومیت سکوت و بی عملی مجامع موثر جهانی در قبال جنایت آفرینی ها و تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی و ادامه نقض حاکمیت و تمامیت سرزمینی یک کشور مستقل عضو سازمان ملل (سوریه)، تاکید کرد که بی‌تردید رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی پاسخ این جنایت را دریافت خواهد کرد.
در این اطلاعیه با تبریک و تسلیت شهادت این افسر مؤمن، مخلص، فداکار و پاکباخته به خانواده معظم و آحاد همرزمان مجاهد و گرانقدر ایشان اعلام شده که آئین‌های تشییع، تدفین و خاکسپاری این شهید عالی‌قدر متعاقباً به آگاهی ملت شریف ایران رسانده خواهد شد.
در تاریخ دوم آذرماه سال گذشته (۱۴۰۱) نیز سردار "داوود جعفری" از مستشاران نیروی هوافضای سپاه به همراه "حسن علی زین الدین" در اطراف دمشق در اثر انفجار بمب کنارجاده‌ای عناصر رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

***************

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از شهادت پاسدار رشید سپاه اسلام "سروان مقداد مهقانی جعفر آبادی " که در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در سحرگاه جمعه ( یازدهم فروردین ماه ) به حومه دمشق سوریه مجروح شده بود، خبر داد.
به گزارش ایسنا به نقل از سپاه نیوز، در اطلاعیه روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: پاسدار رشید و پاکباخته اسلام " سروان  مقداد مهقانی جعفر آبادی" از مدافعان شجاع و سلحشور حرم که سحرگاه جمعه یازدهم فروردین ماه ۱۴۰۲ ( نهم ماه مبارک رمضان) ، در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در حوالی دمشق سوریه مجروح شده بود، بعلت شدت جراحات به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
این اطلاعیه تاکید کرده است: بی شک جنایات رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی بی پاسخ نمانده و تاوان آن را خواهد داد.
در این اطلاعیه با تبریک و تسلیت شهادت این افسر مؤمن، مخلص، فداکار و پاکباخته و دیگر شهید گرانقدر این جنایت "سرگرد پاسدار میلاد حیدری" (از مستشاران نظامی سپاه در سوریه) به خانواده معظم شهدا و آحاد همرزمان مجاهد و عالیقدر آنان، برنامه های وداع، تشییع و خاکسپاری شهدا به شرح زیر اعلام شده است :
* ورود پیکر شهدا به میهن اسلامی:
 عصر امروز ( یکشنبه ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۲)
* تشییع پیکر شهید میلاد حیدری در قرچک ورامین دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۵
* آیین وداع با پیکر شهدا:
دوشنبه ۱۴ فروردین ماه از ساعت ۲۳ در معراج مسجد ارک
* آیین تشییع شهدا در تهران و انتقال پیکر شهیدان به استان های همدان و گلستان:
سه شنبه ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ ساعت ۹ صبح از میدان آیینی امام حسین (ع)تهران با حضور اقشار مختلف مردم
* برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهدا صبح چهارشنبه ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۲:
پیکر مطهر شهید میلاد حیدری در قروه استان همدان
پیکر مطهر شهید مقداد مهقانی در جعفرآباد استان گلستان

۰۲/۰۱/۱۳
هیئت خادم الشهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">