امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام... خوش آمدید....
زندگینامه نویسی صلواتی و سریع و عالی برای شهدای کشور ، افتخار ما در دنیا و آخرت است، اکثریت مطالبی که در این وبلاگ آمده محصول مصاحبه تلفنی یا حضوری با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است که نوشته شده و قبل از درج در سایت، به رؤیت و تأیید خودشان رسیده است. شما خانواده محترم شهید نیز اگر خواستار نوشتن زندگینامه برای شهید بزرگوارتان هستید بر ما منت گذارید و با شماره ۰۹۱۷۶۱۱۲۲۵۳ (صادقی) تماس بگیرید تا در اسرع وقت با افتخار فرمانبری کنیم. ما وابسته به هیچ شخص و سازمانی نیستیم فقط به عشق شهدا و سید و‌ سالارشان حضرت اباعبدالله الحسین، رایگان و عاشقانه و با تمام وجود کار میکنیم و هیچ پاداش و مقامی نمیخواهیم جز شهادت و وصال شهدا....
نثار ارواح مطهر و منور تمام انبیا و اولیا و شهدا و صلحا و اموات منسوب به صلوات فرستندگان، فاتحه مع الصلوات، اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
در ضمن، انتشار مطالب این سایت آزاد است و حتی بدون ذکر منبع پاداش الهی دارد. پس یاعلی...
-----------------------------------------------
برای دریافت صلواتی کتاب امام زادگان عشق و آثار انتشارات هدهد به سایت هدهد مراجعه فرمائید: www.hodhodiran. ir
-----------------------------------------------
ارادت

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

آنها که رفتند.....؛ آنها که ماندند...!

پنجشنبه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۰، ۰۱:۲۱ ب.ظ

هوالجمیل

فرازهائی از وصیت نامه‌های نورانی چندین شهید بزرگوار زرقان

 

شهید سعید شیعه:

وصیت من این است که همیشه در هر کاری خدا را در نظر بگیرید و ببینید کاری که می‌خواهید انجام دهید برای خداست یا نه. امام را ولّی خود قرار دهید، اگر چنین کردید و پیروی از او کردید بدانید که وحدت حفظ می‌شود. انقلاب به پیش می‌رود، اسلام گسترش می‌یابد، تفرقه از بین می‌رود خلاصه اگر اطاعت کنید اسلام تحقق پیدا می‌کند.

 

 شهید سید محمود بهارلو:

و تو ای خواهر که حجابت از خون سرخ من رنگین‌تر است بدان که استعمارگران همیشه و همه جا سعی در به انحراف کشیدن طبقه شما را دارد. با حجاب خود و تربیت فرزندان وفادار به مکتب تشیع سرخ علوی به جهاد با دشمنان دین برخاسته و با این عمل خود مشت محکمی بر دهان آنان زده و از خون برادرانت پاسداری کنید.

 

 شهید محمدتقی خدامی:

تقاضا دارم که پشتیبانی از اسلام و امام را از یاد نبرید، نه تنها برای ما ملت ایران ثابت شد که دیدِ امام تا آخرین نقطه جهان است بلکه برای تمام ابرقدرت‌های شرق و غرب هم ثابت شده است.

 

 شهید هاشم حاتم‌زاده:

شاید با نثار خونم درخت کوچکی از اسلام را آبیاری کنم، همه ما امانت هستیم چه بهتر که مرگمان شهادت در راه خدا باشد. همیشه موقع نماز از خداوند متعال فرج امام زمانمان و سلامتی و طول عمر رهبرمان و پیروزی نهایی رزمندگان را طلب کنیم.

 

 شهید سید علی‌اکبر زرقانی:

من به فرمان رهبر و زعیم عالیقدر حضرت آیت‌الله خمینی جهت کمک و یاری به دین خدا یعنی اسلام عزیز عازم کربلای ایران گردیدم زیرا که به خوبی می‌دانم راه امام همان راه امام حسین(ع) بوده و دشمن کافر همان یزید ناپاک و خبیث می‌باشد.

 

 شهید محمدجواد گل‌محمدی:

از امت حزب‌الله و شهید پرور می‌خواهم که مساجد را پر کنند و صفوف نماز جمعه را محکم‌تر نمایند چون دشمن از این صفوف وحشت دارد و همیشه سعی داشته با تفرقه‌اندازی این صفوف را از بین ببرد و روحانیت مبارز را تها نگذارند و همیشه دنباله‌رو آنها باشند.

 

 شهید علیرضا نتیجه‌بر:

امروز هدف ما اسلام و پیروی از رهبری امام امت خمینی عزیز می‌باشد، امام ما را زنده کرد و به ما روح بخشید. پشتیبان ولایت فقیه باشید، نگهدار اسلام باشید که اسلام همیشه پیروز است.

 

شهید عباس گل‌محمدی:

این را باید دانست مهمترین عاملی که انقلاب اسلامی ما را به پیروزی رسانید و در جنگ علیه استکبار جهانی ما را سربلند و پیروز گردانید نقش رهبری و ولایت فقیه بود پس باید همیشه پیرو ولایت فقیه این اصل اساسی دین مبین اسلام بود که اَطیعوالله و اَطیعواالرسول و اولی الامرمنکم.

 

شهید محمدجواد کاویانی:

اینجانب با تمام وجودم ندای رهبر را لبیک گفته و عازم کربلای ایران شدم چرا که خوب می‌دانم راه، همان راه حسین است و دشمن زبون همان فرزند یزید. چرا به مبارزه برنخیزیم و راه شهیدانمان را تداوم نبخشیم. دیروز در خیابان‌ها شعار «شهیدم راهت ادامه دارد» و امروز میدان عمل، ربّناافرغ علینا صبراً و یثبّت اقدامنا و انصرنا علی القوم الکافرین. وصیت من این است : اوصیکم بتقوی الله و نظم الامور، صبر و بردباری در برابر مشکلات و اتکال واعتصام به حبل‌الله همان صبری که اِنَّ الله مع الصابرین.

 

 شهید کاظم اسلامی‌نژاد:

خدایا تو می‌دانی که برای رضای تو و برای رسیدن به تو و برای مبارزه با دشمنانت در این راه قدم برمی‌دارم. خدایا از تو می‌خواهم که مرا قبول کنی و ببخشی.

 

۰۰/۰۳/۱۳
هیئت خادم الشهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">