امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام... خوش آمدید....
زندگینامه نویسی صلواتی و سریع و عالی برای شهدای کشور ، افتخار ما در دنیا و آخرت است، اکثریت مطالبی که در این وبلاگ آمده محصول مصاحبه تلفنی یا حضوری با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است که نوشته شده و قبل از درج در سایت، به رؤیت و تأیید خودشان رسیده است. شما خانواده محترم شهید نیز اگر خواستار نوشتن زندگینامه برای شهید بزرگوارتان هستید بر ما منت گذارید و با شماره ۰۹۱۷۶۱۱۲۲۵۳ (صادقی) تماس بگیرید تا در اسرع وقت با افتخار فرمانبری کنیم. ما وابسته به هیچ شخص و سازمانی نیستیم فقط به عشق شهدا و سید و‌ سالارشان حضرت اباعبدالله الحسین، رایگان و عاشقانه و با تمام وجود کار میکنیم و هیچ پاداش و مقامی نمیخواهیم جز شهادت و وصال شهدا....
نثار ارواح مطهر و منور تمام انبیا و اولیا و شهدا و صلحا و اموات منسوب به صلوات فرستندگان، فاتحه مع الصلوات، اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
در ضمن، انتشار مطالب این سایت آزاد است و حتی بدون ذکر منبع پاداش الهی دارد. پس یاعلی...
-----------------------------------------------
برای دریافت صلواتی کتاب امام زادگان عشق و آثار انتشارات هدهد به سایت هدهد مراجعه فرمائید: www.hodhodiran. ir
-----------------------------------------------
ارادت

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مرحوم حاج علی اکبر شریعت به شهدا پیوست

جمعه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۷، ۰۱:۴۶ ب.ظ

هوالجمیل

به گزارش سایت تابناک حاج علی‌اکبر شریعت رزمنده هشت سال دفاع مقدس و خالق قطعاتی چون «کربلا کربلا ما داریم می‌آییم» و «قرارگاه کربلا» به رحمت ایزدی پیوست.

خالق نغمه «کربلا کربلا ما داریم می‌آئیم» آسمانی شد

بقیه در ادامه مطلب

حاج علی‌اکبر شریعت رزمنده هشت سال دفاع مقدس و خالق قطعاتی چون «کربلا کربلا ما داریم می‌آییم» و «قرارگاه کربلا» به رحمت ایزدی پیوست.

به گزارش «تابناک»؛ حاج علی‌اکبر شریعت مشهور به حاج اکبر شریعت، رزمنده هشت سال دفاع مقدس و خالق آثار ماندگاری چون «قرارگاه کربلا» و «کربلا کربلا ما داریم می‌آییم» به دلیل بیماری و پس از گذراندن چند روزی در بیمارستان بدرود حیات گفت.

علی‌اکبر شریعت که بیش از یک ماه قبل یک سکته مغزی را پشت سر گذاشته بود، مدتی پیش با درد شکمی به بیمارستان فقیهی شیرازی مراجعه کرده و عمل جراحی سنگینی به خاطر آبسه عفونی روده داشت، چند روزی در آی سی یو بستری بود و در نهایت به رحمت ایزدی پیوست.

بیشتر بخوانید

او درباره حضورش در جبهه گفته بود: «30 شهریور 63 در 35سالگی به جبهه اعزام شدم. 8 سال در جبهه در قسمت توپخانه بودم.» شب عاشورای سال 63 اکبر شریعت مشغول نوحه‌‌خوانی و عزاداری است که با صحبت حاج آقا ربانی رئیس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی با فرمانده لشکر سرهنگ جوادی سه روز به قرارگاه کربلا می‌رود و آنجا نوای «کربلا کربلا ما داریم می‌آییم» ماندگار می‌شود.

این نوای حماسی هم در سال 63 در دل رزمندگان شور و غوغا ایجاد می‌کرد، هم بعد از آن که زیرصدای ثابت خیلی از برنامه‌های روایت فتح بود، به نسل‌های بعد از جنگ کمک می‌کرد که تصویر واقعی از جنگ دیروز و جنگ امروز پیدا کنند.

او تمام عمرش در خانه ساده و باصفایش ساده زندگی کرد و حتی برای تهیه داروهایش از هیچ کس انتظاری نداشت و حتی یک پرونده ایثارگری و جانبازی ندارد. حاج شریعت آنقدر خالص و بی‌ادعا بود که خیلی‌ها فکر می‌کردند که او شهید شده است. علی اکبر شریعت که بر خلاف برخی مداحان دوران دفاع پس از جنگ مورد توجه ویژ‌ه‌ای قرار نگرفت، در دی 1396 به‌همراه اعضای خانواده‌اش به کربلای معلا اعزام شد و پس از 33 سال به آرزوی دیرینه‌اش رسیده است.

۹۷/۱۲/۲۴
هیئت خادم الشهدا

نظرات  (۱)

سلام
ان شاءالله با مولا ابی عبدالله محشور بشن ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">