امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام... خوش آمدید....
زندگینامه نویسی صلواتی و سریع و عالی برای شهدای کشور ، افتخار ما در دنیا و آخرت است، اکثریت مطالبی که در این وبلاگ آمده محصول مصاحبه تلفنی یا حضوری با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است که نوشته شده و قبل از درج در سایت، به رؤیت و تأیید خودشان رسیده است. شما خانواده محترم شهید نیز اگر خواستار نوشتن زندگینامه برای شهید بزرگوارتان هستید بر ما منت گذارید و با شماره ۰۹۱۷۶۱۱۲۲۵۳ (صادقی) تماس بگیرید تا در اسرع وقت با افتخار فرمانبری کنیم. ما وابسته به هیچ شخص و سازمانی نیستیم فقط به عشق شهدا و سید و‌ سالارشان حضرت اباعبدالله الحسین، رایگان و عاشقانه و با تمام وجود کار میکنیم و هیچ پاداش و مقامی نمیخواهیم جز شهادت و وصال شهدا....
نثار ارواح مطهر و منور تمام انبیا و اولیا و شهدا و صلحا و اموات منسوب به صلوات فرستندگان، فاتحه مع الصلوات، اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
در ضمن، انتشار مطالب این سایت آزاد است و حتی بدون ذکر منبع پاداش الهی دارد. پس یاعلی...
-----------------------------------------------
برای دریافت صلواتی کتاب امام زادگان عشق و آثار انتشارات هدهد به سایت هدهد مراجعه فرمائید: www.hodhodiran. ir
-----------------------------------------------
ارادت

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

شهید وحید جعفری

شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۲۶ ب.ظ

بسم رب الشهداء و الصدیقین

زندگینامه شهید بزرگوار وحید جعفری

شهید وحید جعفری /علی رضا /۱۳۴۹/ لپویی/ 4/10/1365 /  بسیج / شلمچه /گلزار شهدای شهر لپویی         

در سال 1349 در شهر لپوئی در خانواده ای مومن و متدین فرزندی  بدنیا آمدنام اورا وحید گذاشتند وی در سن 6 سالگی وارد دبستان شهید باهنرشده و دوران ابتدائی را با موفقیت به پایان رساند،پس از اتمام دوره ابتدائی وارد مقطع راهنمائی در مدرسه ولیعصر لپوئی گردید و این دوران را نیز با شوق فراوان سپری کرد. وحید به ورزش بسیار زیاد علاقه داشت و تمام اوقات فراغت خویش را صرف ورزش بخصوص فوتبال و والیبال می کرد.  پس از طی دوران راهنمایی وارد دبیرستان شده و در رشته تجربی ادامه تحصیل داد در سال 1365 که در دوم دبیرستان مشغول به تحصیل بود بطور مکرر اظهار اشتیاق به جبهه را داشت و با اجازه از پدرش به سپاه پاسداران زرقان مراجعه نمود و از طریق آنجا مدتی را در سد درودزن دوران آموزش غواصی را گذراند و سپس به سد گوتوند اعزام شده و دوران تکمیلی غواصی را درآنجا به پایان رساند و با عده ای از همرزمان خود به شهر مشهد مقدس رفتند.

باآغاز عملیات کربلای 4 وحید نیز به همراه دیگر همرزمان دلاورش در این عملیات شرکت نموده که در تاریخ04/10/1365 به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و مدت 4 ماه جسد ایشان مفقود بود و پس از گذشت 4 ماه در سن 16 سالگی پیکر پاکش به آغوش گرم خانواده اش باز گشت و در مراسم باشکوهی پیکر پاکش رادر گلزار شهدای شهر لپوئی تشییع و در بستر خاک تاابد آرام گرفت. روحش شاد و یادش گرامی باد

 

 وصیت نامه شهید وحید جعفری

بسم الله الرحمن الرحیم

با درود و سلام فراوان به حضرت ولی عصر مهدی موعود و نایب برحقّش این قلب تپنده ملّت و امّت شهید پرور اسلام و با درود فراوان به تمامی خدمت گزاران به انقلاب و تمامی شهیدان از صدر اسلام تاکنون.

تنها هدف اصلی به جبهه آمدن من این بوده است که خود را مکلّف و موظّف می دانم و وظیفه الهی خود می دانستم که برای دفاع از دین اسلام و قرآن که کتابی آسمانی است و مبارزه با استکبار جهانی تا سرحد جان مبارزه کنم و دیگر هدف به جبهه آمدن من تبعیت از ولایت فقیه و لبیک گفتن به سخن اوست من کوچکتر از تمام مردم ایران هستم که بخواهم به آنان پیام بدهم اما از مردم می خواهم  تا آنجائیکه می توانند در داخل جبهه و پشت جبهه را گرم نگه دارند و نگذارند که دشمن هیچ غلطی را در رابطه با مبارزه با اسلام انجام دهد و در هر لحظه مشت محکم تری بر دهان آنان بزنند و دیگر وصیتم در رابطه با والدینم است  من از آنها خیلی معذرت می خواهم که در حق من زحمات زیادی کشیدند اما من نتوانستم زحمات آنها را جبران کنم  شهادت فیض عظیمی است که نصیب هرکسی نمی شود  از پدر و مادرم می خواهم که اگر این فیض عظیم نصیب من شد ناراحت نباشند چون شهادت ارثی است که از امامان  به ما رسیده است وصیتم به برادرانم این است که درس بخوانند تا بتوانند فردا برای این جامعه اسلامی خدمت کنند و راه مرا هم ادامه دهند و از تمام اقوام و خویشان و دوستان می خواهم اگر حقی بر گردن من دارند به بزرگواری خویش مرا ببخشند و از آنان می خواهم همیشه پشتیبان انقلاب باشند تا با وحدت و یکپارچگی با مردم پرچم اسلام را در سرتاسر گیتی به اهتزاز در آورند.

 

وصیت نامه شهید وحید جعفری

بسم الله الرحمن الرحیم

با درود سلام به محضر حضرت بقیه الله اعظم حضرت مهدی منجی عالم بشریت و نائب برحقش امام خمینی و با درود و سلام به رزمندگان که در جبهه های حق علیه باطل پیکار می کنند.

بار خدایا تو را سپاس می گویم که توفیق به من دادی تا در جبهه در راه دین تو پیکار کنم بار الها از تو می خواهم که همه گناهان مرا ببخشی بار الها من فقط برای رضای تو به جبهه آمده ام نه از روی کبر و غرور و اگر در این راه لطف و عنایات الهی شامل حالم شد و توفیق شهادت بدستم رسید که خود اجر عظیمی است از خانواده ام می خواهم که از این بابت هیچ ناراحت نباشند و اگر هم خواستند گریه کنند علی اکبر و علی اصغر و قاسم و اهل بیت رسول را درنظر خود جلوه دهند. وصیتی که برای والدین دارم این است که مرا حلال کنند و باید خیلی ببخشند که من برای آنان فرزند خوبی نبودم و ای پدر و مادر تنها آرزویی که دارم این است که اگر من شهید شدم چشمهایم را باز بگذارند تا منافقین کوردل نگویند او بچه بود و از روی نفهمی و کورکورانگی به جبهه رفت.

و وصیتی دیگر که برای اقوام و خویشان و دوستان دارم این است که اگر من در حق آنان بدی کردم به بزرگواری خود مرا ببخشند و هیچ وقت جبهه ها را خالی نگذارند.

والسلام -  وحید جعفری

لازم به ذکر است که کتاب «کوچک مرد بزرگ» درباره شهید وحید جعفری در قطع رُقعی با 96 صفحه در سال 1399 توسط انتشارات هدهد منتشر شده است.  

جستجو در اسامی مقدس شهدای گرانقدر زرقان

رجوع به سایت فضائل الشهدا

ارسال پیام برای مدیر سایت

از این شهید بزرگوار اطلاعات و عکس بیشتری در دسترس نداریم. از اقوام و آشنایان و همرزمان خواهشمندیم اطلاعات مربوط به این شهید بزرگوار را از طریق تلفن 09176112253 در اختیارمان بگذارند. والسلام

کتاب کوچک مرد بزرگ درباره شهید وحید جعفری

۹۶/۱۱/۲۱
هیئت خادم الشهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">