امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

به زیارت شهدا و حلقه وصل و توسل به گلهای سر سبد آفرینش خوش آمدید...

امام زادگان عشق

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام... خوش آمدید....
زندگینامه نویسی صلواتی و سریع و عالی برای شهدای کشور ، افتخار ما در دنیا و آخرت است، اکثریت مطالبی که در این وبلاگ آمده محصول مصاحبه تلفنی یا حضوری با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است که نوشته شده و قبل از درج در سایت، به رؤیت و تأیید خودشان رسیده است. شما خانواده محترم شهید نیز اگر خواستار نوشتن زندگینامه برای شهید بزرگوارتان هستید بر ما منت گذارید و با شماره ۰۹۱۷۶۱۱۲۲۵۳ (صادقی) تماس بگیرید تا در اسرع وقت با افتخار فرمانبری کنیم. ما وابسته به هیچ شخص و سازمانی نیستیم فقط به عشق شهدا و سید و‌ سالارشان حضرت اباعبدالله الحسین، رایگان و عاشقانه و با تمام وجود کار میکنیم و هیچ پاداش و مقامی نمیخواهیم جز شهادت و وصال شهدا....
نثار ارواح مطهر و منور تمام انبیا و اولیا و شهدا و صلحا و اموات منسوب به صلوات فرستندگان، فاتحه مع الصلوات، اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
در ضمن، انتشار مطالب این سایت آزاد است و حتی بدون ذکر منبع پاداش الهی دارد. پس یاعلی...
-----------------------------------------------
برای دریافت صلواتی کتاب امام زادگان عشق و آثار انتشارات هدهد به سایت هدهد مراجعه فرمائید: www.hodhodiran. ir
-----------------------------------------------
ارادت

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

شهید سید ابوالفضل حسینی

سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۶، ۰۱:۰۳ ب.ظ
 
هوالجمیل
وصیت نامه نمونه و به روز
روحش شاد، انگار این وصیت نامه را همین دیروز نوشته برای امروز، حتماً بخوانید و منتشر کنید

-----------------------------------------------

بسم رب الشهداء و الصدیقین

زندگینامه شهید بزرگوار سید ابوالفضل حسینی

شهید بزرگوار سید ابوالفضل حسینی فرزند سید محمود در سال 1328 در روستای کورکی کربال در خانواده مذهبی دیده به جهان گشود پس از طی دوران طفولیت در همان روستا نزد آخوندهای محلی به تحصیل پرداخت و پس از چند سال خواندن و نوشتن قرآن و صرف و نحو را خواند و سواد و معلومات او در حد دیپلم بود و در سال 1348 به خدمت سربازی فراخوانده شد پس از خدمت سربازی به روستای خود بازگشت و در سال 1352 در همان روستا ازدواج نمود که ثمره ازدواج او 5 دختر و 2 پسر می باشد در سال 1354 با چند نفر از بزرگان مذهبی در شیراز تماس داشت از جمله شهید آیت ا. . . دستغیب که توسط آنها اعلامیه های امام را جمع آوری و توزیع می نمود تا اینکه در سال 1357 قبل از انقلاب چون خودش بنز خاور داشت اهالی روستای کورکی و روستاهای همجوار را رایگان سوار می نمود و در کلیه راهپیمایی ها شرکت می کردند. پس از پیروزی انقلاب نامبرده به عنوان شورای روستا انتخاب شد در روستا گروه مقاومت تشکیل داد و خودش مسئول گروه مقاومت بود و شبها تا صبح گشت و نگهبانی می داد و بارها مورد تهدید قاچاقچیان و افراد ضد انقلاب قرار گرفت. نامبرده در سال 1361 به عضویت سپاه خرامه در آمد پس از طی آموزشهای لازم به کردستان اعزام شد در تیپ المهدی به عنوان فرمانده گروهان عملیاتی در عملیات والفجر 2 شرکت نمود و پس از پایان مأموریت به سپاه خرامه آمد در این مدت ضمن جمع آوری کمک های مردمی و ارسال به ستاد جذب کمکهای مردمی در هر اعزام بیشترین نیرو از حوزه مأموریت نامبرده اعزام می شد. نامبرده در منطقه خرامه و کربال چند ناحیه مقاومت را با کمک مردم روستاها بنا نموده از جمله پایگاه مقاومت رحمت آباد کربال ستاد ناحیه مقاومت خیر آباد. ستاد ناحیه مقاومت داریون و ستاد ناحیه کمجان کربال.  

شهید در اواخر سال 1364 به جبهه های جنوب اعزام شد او در لشکر 19 فجر گردان امام رضا به عنوان فرمانده گروهان دوم شروع بکار نمود در چندین عملیات شرکت نمود که همه عملیاتها با موفقیت انجام داد تا سرانجام در تاریخ 4/10/65 بهمراه همرزمان خود شهید اسلام نسب، شهید امیری، شهید نظیری و سایر همرزمان در عملیات کربلای 4 به درجه رفیع شهادت نائل آمد. که مدت سه ماه و نیم جسدش مفقود بود که سال 66 جسدش به همراه تعدادی از همسنگران پیدا شد و در زادگاهش روستای کورکی به خاک سپرده شد. روحش شاد و یادش گرامی

وصیت نامه شهید سید ابوالفضل حسینی

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون ( همه از خدائیم و بازگشتمان به سوی اوست )

به نام خداوند یاری دهنده مستضعفان و درهم کوبنده مستکبران و ظالمان، با سلام به منجی عالم بشریت آقا امام زمان(عج) و با سلام به حضور نائب بر حقش فرزند خلف آقا ابا عبدالله (ع) روح خدا خمینی بت شکن و با سلام به ارواح طیبه شهدای اسلام از صدر اسلام تاکنون و به خانواده های معظم شهدا که سرمایه های گران قدر و خود را برای پیشبرد اسلام فدا کردند.

اگر این جانب مورد رحمت خداوند قرار گرفتم و توفیق شهادت نصیبم شد بدانید که بنده آگاهانه در این راه قدم برداشته ام و خط جدم حسین (ع) را دنبال کرده ام البته این حرکت را رحمت خداوند می دانم وتا آخرین نفسهایم و تا آخرین قطرات خونم در مقابل بعثی های کافر از خدا بی خبر می ایستم و مبارزه می کنم و کشته شدن در راه خدا را به زنده ماندن ننگین ترجیح می دهم.

چند تذکر به امت شهید پرور : ای برادران ما در موقعیتی حساس قرار گرفته ایم، بنا به قول پیامبر اکرم(ص) اسلام در مقابل کفر قرار دارد تا کی می خواهیم شاهد جنایات و کشتار بی رحمانه توسط بعثیان کافر باشیم؟ تا کی باید بچه های مظلوم ما بمباران شوند و بهترین عزیزان ما را به شهادت برسانند؟ ما که مرگی در پیش داریم و به طور دائم باید از این دنیا  هجرت کنیم چرا که در چنین مواقعی استفاده نکنیم و در راه خدا  به شهادت نرسیم ؟ نکند در رختخواب از دنیا برویم، سعی کنید که از مسیر اسلام خارج نشوید، بدون اسلام زندگی برای ما ننگ است و از خداوند بخواهیم به ما توفیق دهد که زندگی و مردن آبرومندانه ای داشته باشیم. برادران عزیز پشتیبان ولایت فقیه باشید، امام را تنها نگذارید و از فقیه عالی قدر از مسئولین دلسوز جمهوری اسلامی حمایت کنید، سعی کنید تحت تاثیر شایعات منافقین و دشمنان قرار نگیرید، افرادی هستند که می خواهند شما را فریب دهند و شما را از صراط مستقیم باز دارند و همیشه زندگی خود را زندگی انبیاء و ائمه(ع) وفق دهید.

از بزرگان اسلام سرمشق بگیرید نگوئید که فلان کس فلان است گوش به فرمان امام عزیز و مسئولین دلسوز جمهوری اسلامی  باشید راه شهدا را که همان راه اباعبدالله (ع) است ادامه دهید و اگر کسی بر علیه شهدا که همان جمهوری اسلامی است موضع گیری کرد در دهان او بزنید اگر در زمینه های مختلف اقتصادی با کمبود روبه رو شدید سر و صدا نکنید و بدانید که همیشه مومنین در مرحله امتحان هستند. قضیه پیامبر اسلام در شعب ابوطالب را در نظر بگیرید که با یک کلّه خرما آنهم بین چند نفر معاش می کردند نگوئید که فلان چیز گران شده به فکر جنگ باشید که حیثیت اسلام و قرآن در خطر است، مگر همین ماها نبودیم که در زمان طاغوت با نان جو معاش می کردیم و جرات نفس کشیدن هم نداشتیم ولی الان که عده ای از برادران با ایثار خون خود را در جلو توپ و تانک دشمن ایستاده اند و از نوامیس ما دفاع می کنند باید داد وفریاد نزنیم که بگوییم که فلان چیز گران شده است.  

اگر فلان چیز گران شده در آمد هم بیشتر شده شما را به خدا برای شکمتان خون این عزیزان را پایمال نکنید، اگر ادامه دهنده راهشان نیستید لااقل در جهت مخالفشان حرکت نکنید. قلب امام امت وخانواده های معظم شهدا را نرنجانید،  خودتان را قیم مردم ندانید مردم بیدار هستند و راه آقا اباعبدالله (ع) را ادامه می دهند، حتماً افرادی که الان انتقاد می کنند اگر در زمان امام حسین (ع) هم بودند انتقاد می  کردند، سعی کنید تحت تاثیر شیطان قرار نگیرید البته افراد پیرو شیطان عده قلیلی هستند آن ها هم امیدوارم که خداوند هدایتشان  کند در صورت عدم امکان امیدوارم که همگیشان را نابود کند و چند کلمه هم خدمت خانواده ام : اگر خداوند توفیق شهادت را نصیبم کرد ناراحت نشوید، خدا را شکر کنید که در این چند سال جنگ شما هم سهمی نصیبتان گردید، یعنی این جانب خود در مقابل مردم حزب الله و خانواده های شهدا احساس خجالت می کنم که در این جنگ سهمی نداشته باشیم، گرچه شرکت داشته‌ایم ولی آرزوی دیرینه من این است که ما ادعای اولادی حسین (ع) داریم عملاً آرزومند و آماده شهادت باشیم که همان به شهادت رسیدن است.

از مادرم می خواهم که مثل  زینب (س) صبور باشد گرچه داغ فرزند سخت است ولی انسان می تواند در چنین مصیبت هایی به یاد حضرت زینب (س) بیفتد آن وقت می داند که چه شخصیت بزرگی بوده است اگر خواستی برای من گریه کنی بیاد آقای ما اباعبدالله (ع) گریه کن که مادر نداشت اگر من شهید شوم مردم می آیند از شما دلجویی می کنند و با شما صحبت می کنند و شما را همراهی می کنند بعد از شهادت من.

از برادرانم می خواهم که راهم را ادامه بدهند، درست زندگیشان مثل من باشد، دنبال دنیا نباشند چون این دنیا بی وفا است ،چند روزی بیش مهمان نیستید البته منهم نتوانستم آن طور که باید خدمت کنم  ولی از شما می خواهم که گوش به فرمان امام باشید و امام را تنها نگذارید تا زمانی که دستور جهاد می دهند شما هم حرکت کنید گرچه شما هم به شهادت برسید دست از اسلام برندارید یعنی راه  کارهایمان حسین (ع) است.

از بچه هایم به نحو احسن رسیدگی کنید نگذارید که احساس یتیمی کنند همگی شما را مسئول می دانم که در تربیت صحیح آن ها اقدام کنید و آنها را با سواد کنید و اگر منهم حقی از شما داشتم حلالتان کرده ام.  امیدوارم که شما هم در زندگیتان موفق و پیروز باشید و فردای قیامت در حضورپیامبر اکرم (ص) سرافراز باشید.  مقداری از نمازهای قضای پدرم را نتوانستم ادا کنم، سعی کنید ادا کنید و برای او طلب آمرزش کنید، همین طور که من همیشه او را دعا می کنم چون هرچه داریم از آن پدر بزرگوار داریم، امیدوارم که حرکات ما در دنیا وآخرت باعث آمرزش وی گردد  و به مادرم بسیار رسیدگی کنید نگذارید ناراحت شود.

از خواهرانم تقاضا می کنم که مرا حلالم کنند، نتوانستم به نحو احسن از آنها رسیدگی کنم و برای من ناراحت نشوند، مصیبت های حضرت زینب را بخاطر بیاورند و مثل زینب صبر کنند و راضی نیستم بلند گریه کنند که صدایشان مردم بشوند.

و چند کلمه ای هم به همسرم که بسیار در منزل من زحمت کشیدی ولی من نتوانستم جبران محبت ها و زحمت های ترا بکنم در این مدت که با هم بودیم خیلی به من محبت می کردید، بسیار از تو راضی هستم، امیدوارم که فردای قیامت در حضور زهرا (س) روسفید باشی، اگر از من ناراحتی دیده ای حلالم کن، از یادگاری های من مواظبت کن، آن ها را نگذار ناراحت شوند، سعی کن آن ها را صحیح تربیت کنی در حد امکان آن ها را به مدرسه بفرست که با سواد شوند از آن ها بخواه که قرآن بخوانند، از نماز غافل نشوند، خودت هم در نماز برای من دعا کن، سعی کن که زیاد برای من گریه نکنی، راه زینب را ادامه بده و راضی نیستم بلند گریه کنی، ابوذر و رضا را با سواد کن، مخصوصاً مریم عزیزم و لیلا را.  حمیده و زهرا و طیبه همگی عزیزانم را نوازش کن نگذار که احساس یتیمی کنند، نماز را فراموش نکنید، دعا به جان امام و رزمندگان اسلام را فراموش نکنید، محل دفنم را در قبرستان جدید قرار دهید و اگر جنازه ام نیامد ناراحت نباشید و برای  مادرم زهرا (س) گریه کنید، از تمام اقوام وخویشاوندان التماس دعا دارم که برای رضای خدا مرا ببخشند.

==================

یکی از خوانندگان محترم نظر داده که پیکر پاک این شهید عزیز سه ماه و نیم مفقود بوده

با تشکر بخاطر تذکر ایشان
 و آرزوی علو درجات این شهید که انشاء الله شفیع همۀ ما باشد.

جستجو در اسامی مقدس شهدای گرانقدر زرقان

رجوع به سایت فضائل الشهدا

ارسال پیام برای مدیر سایت

از این شهید بزرگوار اطلاعات و عکس بیشتری در دسترس نداریم. از اقوام و آشنایان و همرزمان خواهشمندیم اطلاعات مربوط به این شهید بزرگوار را از طریق تلفن 09176112253 در اختیارمان بگذارند. والسلام

۹۶/۱۱/۱۷
هیئت خادم الشهدا

نظرات  (۲)

۰۱ مرداد ۰۲ ، ۱۷:۰۴ سیده زهرا حسینی

سلتم. من دختر شهید هستم. اجرتون با سیدالشهدا😔😔

با سلام،  پدر عزیزم بعد از سه ماه ونیم که اوردنشون ما بچه بودیم ولی طبق گفته ها پیکرشون بسیار خوش بو و معطر بوده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">